MTV Katsomo ja HBO Max -suoratoistopalvelun ohjeet

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje käsittelee MTV Katsomo+ ja HBO Max -tuotetta. Tarkemmat ohjeet palveluiden käytöstä löydät asiakastukemme muista ohjeista.
 

Liittymäasiakkaanamme voit tialta MTV Katsomo ja HBO Max -suoratoistotuotteet yhdessä edullisemmin. Onko sinulle mieluisin paketti täyttä viihdettä vai laitetaanko mukaan myös urheilua? Tarjolla on kaksi eri vaihtoehtoa:

  • MTV Katsomo+ mainoksilla ja HBO Max Basic – Runsaasti viihdettä sekä MTV Katsomolta että Maxilta! Molemmat sisältävät mainoksia.
  • MTV Katsomo+ mainoksilla ja HBO Max Basic Sports – MTV Katsomon runsas viihdesisältö sekä HBO Maxin laaja viihde- ja urheilukattaus. Molemmat sisältävät mainoksia.

MTV Katsomo+ ja HBO Max -tuotteet ovat myynnissä vain liittymäasiakkaillemme. Jos sinulla on käytössäsi meiltä hankittu kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista, voit tilata tuotteen liittymäasiakkaan etuhintaan ilman määräaikaisuutta. Liittymäsopimuksen tulee olla omissa nimissäsi.

Tutustu ja tilaa

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja MTV Katsomo+ ja HBO Max -tuotteeseen.

Voit tilata palvelun verkkokaupastamme, asiakaspalveluumme kautta tai piipahtamalla Telia Kaupassa.

Huomioithan, että suoratoistopalvelu kannattaa ottaa käyttöön pian tilaamisen jälkeen, sillä palvelu alkaa heti kerryttämään laskua tai kuluttamaan mahdollista maksutonta kokeilujaksoa.

Onko sinulla jo MTV Katsomo tai HBO Max tilattuna?

Voit päivittää meiltä tilaamasi MTV Katsomo- tai HBO Max -suoratoistopalvelun MTV Katsomo+ ja HBO Max -yhdistelmätuotteeseen.

Jos sinulla on MTV Katsomo -suoratoistopalvelu suoraan MTV:n kautta tai HBO Max -suoratoistopalvelun suoraan HBO Maxilta, voit tilata meiltä yhdistelmätuotteen, jolloin vanha tilauksesi vaihtuu automaattisesti Telialle. Uudella tilauksellasi voit hyödyntää nykyisiä suoratoistopalvelun käyttäjätunnuksiasi tai luoda uudet tunnukset. 

Jos vanha MTV Katsomo- tai HBO Max -tilauksesi on muualta kuin meiltä, muista tarkistaa palveluntarjoajan omat irtisanomisohjeet.

Lue lisää kummankin palvelun omista ohjeista:

MTV Katsomon aktivointi
HBO Maxin aktivointi

Lue lisää suoratoistopalvelujen käytöstä kummankin palvelun omista ohjeista:

MTV Katsomon käyttö
HBO Maxin käyttö

Vaihtaminen toiseen MTV Katsomo ja HBO Max -tuotteeseen
  • Vaihto MTV Katsomo+ mainoksilla ja HBO Max Basic -tuotteesta MTV Katsomo+ mainoksilla ja HBO Max Basic Sports -tuotteeseen: Vaihdos tapahtuu heti.
  • Vaihto MTV Katsomo+ mainoksilla ja HBO Max Basic Sports -tuotteesta MTV Katsomo+ mainoksilla ja HBO Max Basic -tuotteeseen: Vaihtoaika on 14 vuorokautta. Urheilua sisältävä versio on siis katsottavissasi vielä kaksi viikkoa, ja tältä ajalta myös laskutetaan siitä, jonka jälkeen tilaus päivittyy versioon, jossa ei ole urheilua.
  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu

  2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan "TV ja Viihde", jonka alta löydät  MTV Katsomo ja HBO Max -tilauksesi. 

  3. Klikkaa palvelun kohdalla "Hallinnoi tilausta" -painiketta.
  4.  Paina kohdasta "Muuta tilausta".
  5. Paina haluamasi tuotteen kohdalla "Valitse tuote" ja viimeistele sitten vaihto.
Vaihtaminen pelkkään MTV Katsomoon tai HBO Maxiin

Jos haluat vaihtaa tilauksesi MTV Katsomo ja HBO Max -tilauksesta pelkkään MTV Katsomoon tai HBO Maxiin, irtisano ensin nykyinen tilauksesi. Palvelulla on 14 vuorokauden irtisanomisaika. Tilaa sitten haluamasi suoratoistopalvelu.

Katso ohje irtisanomiseen

MTV Katsomon tilaaminen
HBO Maxin tilaaminen

Voit hallinnoida suoratoistotuotteitasi helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa ja Telia Kaupassa. MTV Katsomo ja HBO Max -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Huomioithan, että jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme MTV Katsomo ja HBO Max -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan molemmista suoratoistopalveluista niiden normaalihintaa.

Lue lisää MTV Katsomon hinnoista
Lue lisää HBO Maxin hinnoista

Irtisanominen Minun Teliassa

MTV Katsomo ja HBO Max -suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu
  2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan "TV ja viihde", jonka alta löydät MTV Katsomo ja HBO Max -tilauksesi.
  3. Klikkaa irtisanottavan palvelun kohdalla "Hallinnoi tilausta".
  4. Valitse irtisanottavan tilauksen sivulla "Lopeta nykyinen tilaus".
  5. Varmistamme, että olet varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Valitse syistä sopivin ja sitten "Kyllä, olen varma".
  6. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin Liittymäni ja palveluni -sivulle, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy "Tilaus käsittelyssä" -teksti. "Hallinnoi tilausta" -nappia painamalla pääset tarkistamaan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän, johon asti voit katsella palvelun sisältöjä.
     

Useimpiin kysymyksiin löydät tiedon MTV Katsomon sekä HBO Maxin omista ohjeista:

Miten MTV Katsomo ja HBO Max -suoratoistotuotteen laskutus tapahtuu?

MTV Katsomo ja HBO Max -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet laajakaista-asiakkaamme, suoratoistotuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme MTV Katsomo ja HBO Max -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen ottamalla käyttöön  yhteislaskun Minun Teliassa. Tällöin saat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle.

Miten tulkitsen MTV Katsomo ja HBO Max -suoratoistotuotteen laskua?

Ensimmäisellä laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu (pienin mahdollinen laskutettava summa on 5 €). MTV Katsomo -suoratoistotuote sekä HBO Max -suoratoistotuote näkyvät laskulla omina riveinään ja niiden yhteenlaskettu summa on MTV Katsomo ja HBO Max -palvelun hinta. 

Suurin osa MTV Katsomo ja HBO Max -suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan yhteislaskulla muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samaan muiden palveluidesi kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit hallinnoida MTV Katsomo -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.