Ota yhteyttä

Hoida asiat itsepalveluna

Hoida laskutusasiat, muokkaa palveluitasi, avaa oma chat asiakaspalvelijan kanssa tai tee vikailmoitus.
Kirjaudu sisään
Itsepalvelu ja chat avoinna aina 24/7. Häiriöilmoitukset chatissa ma–pe 8–19.30, la–su 9–16.30.

Etsi apua ja ohjeita

Katso löydätkö vastaukset kysymyksiisi Telian asiakastukiosiosta.
Etsi asiakastuesta
Avoinna aina :)

Soita meille

Kuluttaja-asiakaspalvelusta saat apua ostamiseen, liittymien ja palveluiden valitsemiseen sekä vikatilanteisiin.
Vastausajat
(mpm/pvm) ma–pe 8–18, la 9–16.30. Telian verkon ja palveluiden häiriöilmoitukset ma–pe 8–20, la 9–16.30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

Varaa aika asiakaspalvelusta

Soitamme sinulle varaamasi ajan (30 min) sisällä.

Telia Helppi

Auttaa, opastaa ja ratkaisee asennus-, asetus-, käyttöönotto- ja käyttötilanteissa puhelimitse, Telia Kaupoissa sekä luonasi paikan päällä.
Lue lisää
2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm, ma–pe 8–20, la 9–16.30.

Tule käymään Telia Kaupassa

Hoida asiat helposti Telia Kaupassa, palvelupisteellä tai jälleenmyyjällämme.

Tee vikailmoitus

Voit tehdä vikailmoituksen helposti Omilla Sivuilla.

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö lomakkeella.