Takaisin

Telia Helppo Prepaid

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Telia Helppo -liittymät ovat 4.6.2019 alkaen Telia Prepaid -liittymiä. Muutoksen jälkeen käytössäsi ovat kaikki Telia Prepaid -liittymän lisäpalvelut ja paketit. Lisäksi pääset osalliseksi Telia Prepaid Bonus -etuohjelmaan.

Tutustu Telia Prepaidin ohjeisiin

Tutustu Telia Prepaid -lataustuotteisiin ja katso hinnat osoitteessa telia.fi/prepaid.

Vertaile hintoja

Prepaid Bonus -etuohjelma

Telia Prepaid Bonus -etuohjelmassa ansaitset bonuspisteitä kaikista latauksista, jotka on tehty lataussovelluksen tai sen selainversion kautta. Voit käyttää bonuspisteitä alennuksena tulevissa latauksissa. Prepaid Bonus -etuohjelmaan kuuluvat Telia Prepaid -liittymät.

Lue lisää Prepaid Bonus -etuohjelmasta

Jos käytössäsi on vanha Easy Prepaid -liittymä, voit päivittää sen Telia Prepaid -liittymäksi lähettämällä tekstiviesti PREPAID VAIHDA numeroon 15400. Viesti on maksuton. 

Tarvitseeko minun tehdä mitään muutoksen vuoksi?

Puhelin on hyvä käynnistää varmuuden vuoksi uudelleen, mutta muuten sinun ei tarvitse tehdä mitään tämän muutoksen vuoksi.

Mitä lataustuotteita voin käyttää jatkossa?

Koska liittymäsi on nykyään Telia Prepaid -liittymä, käytössäsi ovat Telia Prepaidin saldolataukset, yhdistelmäpaketit sekä nettipaketit.

Miten käy Telia Helppo -lataussovelluksen?

Telia Helppo -lataussovellus on poistunut käytöstä kesäkuussa 2019. Voit ladata sen tilalle Telia Prepaid -lataussovelluksen App Storesta tai Google Play -kaupasta.

Miten käy nyt voimassa olevalle Telia Helppo -latauspaketille?

Kaikki voimassa olevat latauspaketit tai saldolataukset ovat normaalisti käytössä niiden voimassaoloajan mukaisesti. Kun paketti loppuu, voit valita itsellesi sopivat tuotteet Telia Prepaid -lataustuotteiden valikoimasta.

Lisää samasta aiheesta

Telia Prepaid

Telia Prepaid -lataussovellus

Usein kysyttyä prepaid-liittymistä

Prepaid ulkomailla

Prepaid Netti

Easy Prepaid

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

 

Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.