Takaisin

Easy Prepaid

Easy Prepaid -liittymä on nyt Telia Prepaid!
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Jos olet hankkinut Easy Prepaid -liittymän ennen 23.3.2017, liittymäsi numero, hinnoittelu ja toiminta säilyvät ennallaan. Voit ladata saldoa ja paketteja Telian sivuilla, Telia Prepaid -lataussovelluksella ja R-kioskilla.

Olemassaoleviin Telia Easy Prepaid -liittymiin voi ladata saldoa sekä paketteja. Myös liittymien käyttö jatkuu normaalisti.

Varmista parhaat edut vaihtamalla uuteen Telia Prepaidiin.
Liittymän vaihtaminen Telia Prepaidiksi onnistuu lähettämällä tekstiviesti PREPAID VAIHDA numeroon 15400. Viesti on maksuton.

Hinnoittelu

Sis. alv 24 %

  • Puhelut kotimaassa 0,08 €/min
  • Puhelut ulkomaille 0,08 €/min + ulkomaanpuhelumaksu
  • Puhelut palvelunumeroihin 0,08 €/min + palvelupuhelumaksu
  • Puhelut Vastaajaan 0,08 €/min
  • Tekstiviesti kotimaassa 0,08 €/kpl
  • Tekstiviesti ulkomaille 0,29 €/kpl
  • Multimediaviestit kotimaassa ja ulkomaille 0,40 €/kpl
  • Soitonsiirrot 0,08 €/min/siirretty puhelu
  • Soitonsiirrot ulkomaille 0,08 €/min/siirretty puhelu + ulkomaanpuhelumaksu
  • Soitonsiirto Vastaaja on maksuton.
  • Netin käyttö 0,01 €/Mt maksimiveloitus 1,50 €/päivä

Netin käytön pienin laskutusyksikkö on 1 kilotavu (kt). 1 megatavu (Mt) = 1024 kt. Hinnaston mukaiset maksut veloitetaan asiakkaan liittymään ladatulta saldolta.

Liittymä on käytettävissä 12 kuukautta käyttöönotosta. Jos et lataa saldoa tai netinkäyttöä 6 kuukauteen, liittymä sulkeutuu.

Tarkista voimassaoloaika lähettämällä tekstiviesti EASY VOIMASSA numeroon 15400. Viesti on maksuton.

Multimediaviestejä tai tiedonsiirtoa varten tarvitset puhelimeesi asetukset. Tarvittaessa tilaa asetukset tekstiviestillä. Lähetä viesti ASETUKSET numeroon 15400.

Liittymän lataaminen

Voit ladata liittymääsi lisää saldoa tai paketteja kätevästi verkkopankkitunnuksillasi (Nordea, Osuuspankit, Danske Bank, Säästöpankit/Paikallisosuuspankit, Handelsbanken, Ålandsbanken, Aktia).

Voit ladata lisää saldoa, nettipaketteja ja Telia Prepaid -paketteja (sis. puhetta, viestejä ja nettikäyttöä) netissä Telian sivuilla, Telia Prepaid -lataussovelluksella, R-kioskilla tai osta latauslipuke lähimmältä Telian jälleenmyyjältä. Edullisin mahdollinen lataus on 9,90 € (S-paketti tai 7 päivän nettipaketti).

lataa saldoa tai paketteja

Lue lisää latauslipukkeesta

Lue lisää lataussovelluksesta

Jäljellä olevan saldon tarkistat helpoiten tekstiviestillä PREPAID SALDO numerosta 15400. Viesti on maksuton.

Turvanumero

Turvanumero on Telia Prepaid -liittymien ominaisuus, jonka avulla saldon loputtua voit soittaa tai lähettää viestejä kotimaassa kahteen ennaltamäärittelemääsi kotimaan matkapuhelinnumeroon maksutta. Turvanumeroihin voidaan yhteensä käyttää 3 min puheaikaa tai lähettää 3 kpl tekstiviestejä.

Turvanumeron asettaminen

Turvanumerot määritellään maksuttomalla tekstiviestillä. Voit asettaa turvanumerot lähettämällä numeroon 15400 tekstiviestin: PREPAID LISÄÄ TURVANUMEROT 040 XXX XXXX (välilyönti) 040 XXX XXXX

Turvanumeron tarkistaminen

Voit tarkistaa asettamasi turvanumerot lähettämällä numeroon 15400 tekstiviestin: PREPAID HAE TURVANUMEROT

Turvanumeron poistaminen

Mikäli haluat poistaa turvanumerot Telia Prepaid -liittymästäsi, voit lähettää numeroon 15400 tekstiviestin: PREPAID POISTA TURVANUMEROT

Ohjeet turvanumerosta

Voit tilata ohjeet niin Turvanumeron asettamisesta, tarkistamisesta kuin poistamisesta lähettämällä numeroon 15400 tekstiviestin: PREPAID OHJE TURVANUMEROT. Asetus-, haku- ja ohjetekstiviestit ovat aina maksuttomia.

Rajoitukset
  • Liittymään ei voi tilata maksullisia (laskutettavia) lisäpalveluita.
  • Soitonsiirrot toimivat vain silloin, kun liittymässäsi on puheaikaa jäljellä.
  • Palvelunumeroihin soitettaessa täytyy puheaikaa olla jäljellä vähintään 20 €. (Poikkeuksena yleishyödylliset palvelunumerot, palveluluokka 1)
  • Liittymällä ei voi soittaa 1.4.2012 käyttöönotettuihin maksupalvelulain mukaisiin 0606-, 0707- ja 0708-alkuisiin palvelunumeroihin. Tekstiviestien lähettäminen maksupalvelulain mukaisiin 169-, 177- ja 178-alkuisiin lyhytnumeroihin ei ole sallittu prepaid-liittymällä. Maksupalvelunumeroissa tarjotaan konkreettisia tuotteita, kuten autopesut, elintarvike- ja kahvilaostokset, pysäköinti sekä lehtitilaukset.
Lisää samasta aiheesta

Telia Prepaid

Telia Prepaid -lataussovellus

Usein kysyttyä prepaid-liittymistä

Prepaid ulkomailla

Prepaid Netti

Telia Helppo Prepaid

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.