Takaisin

Usein kysyttyä prepaid-liittymistä

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
Miten saan uuden sim-kortin kadonneen tilalle?

Käy lähimmässä Telia Kaupassa ja ota mukaasi ostopakkaus, josta löytyy liittymän tarkemmat tiedot.

Miksi multimediaviestin lähetys ei onnistu?

Tarkista, että asetukset ovat tallella puhelimessa. Tarvittaessa lähetä viesti ASETUKSET numeroon 15400.

Tarkemmat ohjeet MMS- ja internet-asetusten tilaamiseen

Miksi saldon lataaminen ei onnistu?

Lue virheviesti, jonka saat yrittäessäsi latausta ja toimi sen mukaisesti. Lataus epäonnistuu yleisimmin virheellisesti näppäillyn latauslipukkeen numeron vuoksi tai virheellisiä yrityksiä on ollut useita. Verkkopankin kautta maksaessasi, muista palata vielä takaisin Telian sivuille.

Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa sinua.

Miten irtisanon prepaid-liittymän?

Prepaid-liittymää ei ole mahdollista irtisanoa. Telia Prepaid -liittymät ovat voimassa 6 kuukautta (180 päivää) käyttöönotosta tai 12 kuukautta (365 päivää) viimeisimmästä latauksesta. Saldon, paketin tai nettikäytön lataus aktivoi aina liittymää 12 kuukautta eteenpäin. Jos latausta ei tehdä 12 kuukauteen, liittymä sulkeutuu. Liittymää ei ole mahdollista saada takaisin käyttöön sulkeutumisen jälkeen.

Voit tarkistaa liittymän voimassaoloajan tekstiviestillä PREPAID VOIMASSA numeroon 15400. Viesti on maksuton.

Voiko prepaidin vaihtaa laskutettavaksi liittymäksi?

Voit vaihtaa Prepaid-liittymäsi normaalisti laskutettavaksi Telian liittymäksi. Vaihtaminen onnistuu kätevästi verkkokaupassammeTelia Kaupassa, Telia Express -pisteessä tai Telia-jälleenmyyjällä. Voit halutessasi säilyttää käyttämäsi prepaid-numerosikin.

Liittymän vaihdon yhteydessä prepaid-liittymän mahdollinen vastaaja sekä aktivoimasi verkkopalvelut (soitonsiirrot ja koputus) poistuvat. Liittymän vaihduttua saat tekstiviestin, jossa kehotetaan sammuttamaan ja käynnistämään puhelin uudelleen. Tämän jälkeen puhelimeesi lähetetään tiedonsiirto ja MMS-asetukset.

Lisää samasta aiheesta

Telia Prepaid

Telia Prepaid -lataussovellus

Easy Prepaid

Telia Helppo Prepaid

Prepaid Netti

Prepaid ulkomailla

Puheajan lataaminen ja latauslipuke

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

 

Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.