Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Apuja Prepaid-liittymän käyttöön ja ongelmatilanteisiin

Miten saan uuden SIM -kortin kadonneen tilalle?

Käy lähimmällä Telia Kauppiaalla ja ota mukaasi ostopakkaus, josta löytyy liittymän tarkemmat tiedot.

Miksi en saa lähetettyä multimediaviestejä?

Tarkista, että asetukset ovat tallella puhelimessa. Tarvittaessa lähetä viesti ASETUKSET numeroon 15400.

Miksi en saa ladattua saldoa?

Lue virheviesti, jonka saat yrittäessäsi latausta ja toimi sen mukaisesti. Lataus epäonnistuu yleisimmin virheellisesti näppäillyn latauslipukkeen numeron vuoksi tai virheellisiä yrityksiä on ollut useita. Verkkopankin kautta maksaessasi, muista palata vielä takaisin Telian sivuille.

Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa sinua.

Irtisanominen

Prepaid -liittymää ei ole mahdollista irtisanoa. Telia Prepaid toimii 6 kk käyttöönotosta ja 12 kk latauksesta. Saldon, paketin tai netinkäytön lataus aktivoi aina liittymää 12 kuukautta eteenpäin. Prepaid-liittymä irtisanoutuu ellei liittymää käytetä kuuden kuukauden aikana tai ladata 12 kuukauden aikana. Liittymän irtisanouduttua sitä ei ole mahdollisuus saada uudelleen käyttöön. Tarkista voimassaoloaika lähettämällä oman liittymätyyppisi mukaan tekstiviesti, esim. PREPAID VOIMASSA numeroon 15400. Viesti on maksuton.

Muut prepaid-liittymämme (Sonera Prepaid, Easy Prepaid) toimivat 12 kuukautta liittymän käyttöönotosta alkaen.

Prepaid -liittymän vaihto laskutettavaksi liittymäksi

Voit vaihtaa minkä tahansa Telian Prepaid-liittymän normaalisti laskutettavaksi Telian puhelinliittymäksi tai Yhteys mukaan -liittymäksi. Vaihtaminen onnistuu kätevästi verkkokaupassa tai Telia Kaupassa. Voit halutessasi säilyttää käyttämäsi prepaid-numerosikin.

Liittymän vaihdon yhteydessä prepaid-liittymän mahdollinen vastaaja sekä aktivoimasi verkkopalvelut (soitonsiirrot ja koputus) poistuvat. Liittymän vaihduttua saat tekstiviestin, jossa kehotetaan sammuttamaan ja käynnistämään puhelin uudelleen. Tämän jälkeen puhelimeesi lähetetään tiedonsiirto ja MMS-asetukset.