Pääkäyttäjänä voit asettaa liittymille palvelukohtaisia estoja esimerkiksi maksullisiin palvelu- ja viihdenumeroihin soittamiselle. Estojen avulla vältät yllätykset esimerkiksi matkoilla ja pidät liittymien laskut hallinnassa. Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Käytössäsi ovat seuraavat estopalvelut:
• lähtevien ja saapuvien puheluiden sekä viestien esto
• palvelunumero- ja palveluviestiesto
• tiedonsiirron käytön esto kotimaassa tai ulkomailla
• paikannusesto
• numeron näytön esto
• soitonsiirtoesto.
Liittymän käytön rajoittaminen ja estot
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.
Estojen määrittäminen Yritysportaalissa
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Valitse Hallinnoi.
- Etsi liittymä, jonka tietoja haluat muokata, ja avaa sen tiedot.
- Valitse Muokkaa estoja ja rajoituksia.
- Valitse haluamasi estot ja vahvista muutos vielä sivun alaosassa olevan painikkeen kautta. Estot astuvat heti voimaan.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Varaa soittoaika
Lähetä viesti
Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
Kirjaudu
Yritysportaali
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa.
Minun Telia
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi.
Arkisin 8-17