Telia Play -sovelluksen käyttäjätunnuksen tilaaminen

Voit käyttää Telia Play -sovellusta älypuhelimella, tabletilla, Android-älytelevisiolla ja Apple TV:n 4. versiolla. Telia Play toimii myös tietokoneen nettiselaimella.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Telia Play -sovelluksen käyttäjätunnuksen tilaaminen on maksutonta. Kun sinulla on käyttäjätunnus, voit tilata sovellukseen katseltavaksi haluamasi kanavapaketit.

Sovellus toimii Suomessa ja EU-alueella millä tahansa yhteydellä ja missä tahansa verkossa joko sovelluksen kautta tai nettiselaimella osoitteessa teliaplay.fi.

Tilaaminen

Telia Play -sovellusta varten tarvitset Telia Play -käyttäjätunnuksen, jonka voit tilata Minun Teliasta. Samalla voit tilata käyttäjätunnukselle haluamasi kanavapaketit.

Voit kirjautua Minun Teliaan verkkopankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella. Voit hoitaa tilaamisen myös asiakaspalvelumme kautta tai Telia Kaupassa.

Tilaa Telia Play -tunnus

Kun sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, ota sovellus käyttöön.

Monellako laitteella Telia Play -palvelua voi käyttää?
Katseluiden määrä

Jos sinulla on Telia Play -boksi, voit katsoa samalla Telia Play -käyttäjätunnuksella sisältöjä yhtä aikaa yhdellä boksilla sekä kahdella muulla laitteella. Jos sinulla ei ole digiboksia, voit katsoa samalla Telia Play -käyttäjätunnuksella sisältöjä kahdella laitteella yhtä aikaa. V sport -kanavien sisältöä voit kuitenkin katsoa vain yhdellä boksilla ja yhdellä muulla laitteella yhtä aikaa.

Kirjautumisten määrä

Telia Play -käyttäjätunnuksella voi olla kirjautunut enintään viidelle laitteelle yhtä aikaa. Kun kirjaudut uudelle laitteelle, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.

Kirjautumiseksi lasketaan jokainen laite tai selain, joilla kirjautuminen on tehty. Selaimella kirjautuessa evästeasetusten on oltava kunnossa, eli hyväksyttynä ja tallennettuna. Jos selain tyhjentää evästeet sulkeutumisen yhteydessä, jokainen uusi kirjautuminen lasketaan yhdeksi laitteeksi.

Palvelu muistaa käytössäsi olleet laitteet 24 tuntia. Tarvittaessa voit pyytää kirjautumisten nollausta tekemällä häiriöilmoituksen. Voit hoitaa asian esimerkiksi chat-asiakaspalvelun kautta ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan.

Tarvittaessa voit kirjata Telia Play -käyttäjätunnuksesi ulos kaikilta laitteilta osoitteessa teliaplay.fi.

Katso uloskirjautumisen ohjeet

Jos epäilet, että salasanasi on joutunut vääriin käsiin, se kannattaa vaihtaa. Kirjaudu osoitteessa teliaplay.fi ja avaa Asetukset.

Eivätkö laitteet riitä?

Tarvitsetko Telia Play -palvelua niin monella laitteella, että samanaikaisten laitteiden enimmäismäärä ei riitä? Voit siinä tapauksessa hankkia toisen Telia Play -tunnuksen asiakaspalvelumme kautta ja tilata sitten uudelle tunnukselle haluamasi palvelut. Yhdellä asiakkaalla voi olla enintään viisi Telia Play -käyttäjätunnusta.

Kanavapakettien tilaaminen ja muuttaminen

Kanavapakettien tilaaminen ja hallinnointi onnistuu kätevästi Minun Teliassa. Voit kirjautua Minun Teliaan verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Jos kirjaudut matkapuhelinnumerolla, voit tilata vain uusia käyttäjätilejä mutta et kanavapaketteja.

Hallinnoi kanavapaketteja

Kun olet kirjautunut sisään, paina Liittymäsi ja palvelusi -osiossa Telia Play -sovelluksen kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta. Sen jälkeen pääset hallinnoimaan tilaamiasi kanavapaketteja sekä tutkimaan ja tilaamaan uusia.

Kanavapakettien tilaaminen

Tilaa kanavapaketteja

  1. Klikkaa haluamaasi kanavapakettia.
  2. Valitse sopimuskausi, jos se on valittavissa.
  3. Lue palvelukuvaus ja toimitusehdot sekä lue ja rastita vaadittavat kohdat.
  4. Lähetä tilaus.

Tilaamasi kanavapaketit ovat käytettävissäsi parissa minuutissa. Aktiiviset kanavapakettisi näet pienellä viiveellä Käytössäsi nyt -näkymässä. Joskus uusien pakettien näkyminen saattaa vaatia uudelleenkirjautumista.

Kanavapakettitilauksen lopettaminen

Katso ohje kanavapaketin irtisanomiseen

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.