Telia TV on nyt Telia Play. Saatat törmätä vanhaan nimeen kuitenkin vielä jonkin aikaa. Lue lisää

Telia Play -boksin tilaus ja toimitus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Näin digiboksin tilaus ja toimitus etenee:

  1. Tilaa Telia Play -boksi verkkokaupastamme, asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta.
  2. Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja tilauksesi siirtyy käsiteltäväksi. Samalla saat Telia Play -käyttäjätunnuksen, jolla voit kirjautua Telia Play -sovellukseen jo ennen digiboksin saapumista. 
    • Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Saat salasanan testiviestillä noin 5–15 min kuluttua tilauksen tekemisestä. Jos et saa viestiä, katso tarkemmat ohjeet.
    • Jos olet aiemmin käyttänyt Telia Play -sovellusta, voit käyttää samoilla tunnuksilla myös digiboksia tai kirjautua osoitteessa teliaplay.fi.
  3. Tilaukseen liittyvät laitteet lähetetään Postin kautta. Saat lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä osoitteessa posti.fi/seuranta. Telia Playn pakkauksessa toimitetaan digiboksi ja virtalähde, HDMI-kaapeli ja Ethernet-kaapeli.
  4. Telia Play -boksi vaatii toimiakseen nettiyhteyden. Kun nettiyhteys on kytketty ja toiminnassa, voit ottaa digiboksin käyttöön. Jos olet tilannut myös laajakaistan meiltä, tutustu laajakaistan toimituksen vaiheisiin.
Miten vaihdan vanhan digiboksin uuteen?

Jos sinulla on vanhan mallinen Telia Play -boksi, tarjoamme mahdollisuuden vaihtaa laitteen uuteen SDMC DV8919 -digiboksiin, joka toimii Android TV -käyttöjärjestelmällä.

Erityisesti suosittelemme vaihtoa uuteen laitteeseen, jos vanha boksisi on Arris 2853 -malli tai jokin Motorolan digibokseista.

Uuden boksin tilaaminen

Voit tilata uuden digiboksin helposti Minun Teliasta:

  1. Kirjauduttuasi valitse valikosta Liittymäni ja palveluni -sivu. Selaa alaspäin TV ja viihde -otsikon alle Telia TV -katselutavat -kohtaan. Paina Telia TV digiboksi -palvelun kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta.
  2. Valitse, haluatko päivittää Telia Play -sopimuksesi vai vain tilata uuden boksin:

    Uusi boksi ja tilauksen päivittäminen: Paina Muuta tilausta -kohtaa. Valitse avautuvalla sivulla ensin, mitä tilausta päivität ja valitse sitten Päivitä sopimukseni uudella digiboksilla. Valitse vielä sinulle sopivin Telia Play -kokonaisuus ja tarkista yhteenveto ennen tilauksen lähettämistä.

    Vain uusi boksi: Klikkaa Laitteesi-kohtaa, niin pääset tilaamaan uuden digiboksin.

Voit tilata uuden digiboksin myös asiakaspalvelumme kautta tai täyttämällä lomakkeen, niin otamme sinuun yhteyttä.

Uuden boksin käyttöönotto
  1. Kun uusi digiboksi on saapunut, irrota vanhasta boksista virtalähde, HDMI-kaapeli ja mahdollinen Ethernet-kaapeli. Poista kaukosäätimestä paristot ja kierrätä ne asianmukaisesti.
  2. Asenna uusi digiboksi ohjeiden mukaan. Käytäthän laitteen mukana toimitettua virtalähdettä. Suosittelemme myös vaihtamaan HDMI-kaapelin. Voit käyttää omaa tai pakkauksen mukana tullutta Ethernet-kaapelia.

Unohtuiko Telia Play -käyttäjätunnus tai salasana?
Katso unohtuneen salasanan ja tunnuksen ohjeet

Vanhan laitteen palautus 

Palautathan vanhan boksisi johtoineen meille. Palautus on maksuton, kun käytät sopimustunnusta:

Posti, E-varasto
Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Akaa

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.