- Tilaa Telia TV digiboksi verkkokaupastamme, asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta.
- Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja tilauksesi siirtyy käsiteltäväksi. Samalla saat Telia TV -käyttäjätunnuksen, jolla voit kirjautua Telia TV sovellukseen jo ennen digiboksin saapumista.
- Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Saat salasanan testiviestillä noin 5–15 minuutissa tilauksen tekemisestä. Jos et saa viestiä, katso tarkemmat ohjeet.
- Jos olet aiemmin käyttänyt Telia TV sovellusta, voit käyttää samoilla tunnuksilla myös digiboksia tai kirjautua osoitteessa tv.telia.fi.
- Tilaukseen liittyvät laitteet lähetetään Postin kautta. Saat lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä osoitteessa posti.fi/seuranta. Digiboksin tilauksessa toimitetaan digiboksi ja virtalähde, HDMI-kaapeli ja Ethernet-kaapeli.
- Telia TV digiboksi vaatii toimiakseen nettiyhteyden. Kun nettiyhteys on kytketty ja toiminnassa, voit ottaa digiboksin käyttöön. Jos olet tilannut myös Telian laajakaistan, voit lukea lisää laajakaistan toimituksesta.
Telia TV digiboksin tilaus ja toimitus
Jos sinulla on Telia TV digiboksilla -palvelu ja siinä vanhan mallinen digiboksi, tarjoamme mahdollisuuden vaihtaa laitteen uuteen SDMC DV8919 -malliseen digiboksiin, joka toimii Android TV -käyttöjärjestelmällä.
Uuden digiboksin tilaaminen
Voit tilata uuden digiboksin helposti ja nopeasti Minun Teliasta:
- Kirjauduttuasi valitse valikosta Liittymäni ja palveluni -sivu. Selaa sitä alaspäin TV ja viihde -otsikon alta löytyvän Telia TV -katselutavat -kohtaan. Klikkaa Telia TV digiboksi -palvelun kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta.
- Valitse haluatko myös päivittää Telia TV -sopimuksesi vai vain tilata uuden digiboksin:
Uusi digiboksi ja tilauksen päivittäminen: Klikkaa Muuta tilausta -kohtaa. Avautuvalla sivulla valitset ensin mitä tilausta päivität, ja tämän jälkeen valitse Päivitä sopimukseni uudella digiboksilla. Valitse sitten vielä sinulle parhaiten sopiva Telia TV -kokonaisuus ja tarkista tilauksen yhteenveto ennen tilauksen viimeistelyä.
Vain uusi digiboksi: Klikkaa Laitteesi-kohtaa, niin pääset tilaamaan uuden digiboksin.
Voit tilata uuden digiboksin myös asiakaspalvelumme kautta.
Uuden digiboksin käyttöönotto
- Kun olet saanut uuden digiboksisi, irrota vanhasta digiboksistasi virtalähde, HDMI-kaapeli ja mahdollinen Ethernet-kaapeli. Poista kaukosäätimestä paristot ja kierrätä ne asianmukaisesti.
- Asenna uusi digiboksisi ohjeiden mukaan. Käytäthän uuden digiboksin mukana toimitettua virtalähdettä. Suosittelemme myös vaihtamaan HDMI-kaapelin. Voit halutessasi käyttää omaa tai pakkauksen mukana tullutta Ethernet-kaapelia.
Onko Telia TV -käyttäjätunnuksesi tai salasanasi hukassa?
Katso ohjeet
Vanhan laitteen palautus
Palautathan vanhan Telia TV digiboksisi johtoineen meille. Käyttämällä sopimustunnusta palautus on sinulle maksuton.
Posti, E-varasto
Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Akaa
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Telia Helppi
Helppi tarjoaa kattavat ratkaisut tietotekniikkapulmiin – liittymien, laitteiden ja palvelujen asennuksen sekä käyttötuen.
0600 10 100
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Lue lisää Helpistä
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön