Telia TV digiboksin tilaus ja toimitus

Tutustu Telia TV digiboksin tilaus- ja toimitusvaiheisiin.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.
  1. Tilaa Telia TV digiboksi verkkokaupastamme, asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta.
  2. Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja tilauksesi siirtyy käsiteltäväksi. Samalla saat Telia TV -käyttäjätunnuksen, jolla voit kirjautua Telia TV sovellukseen jo ennen digiboksin saapumista. 
    • Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Saat salasanan testiviestillä noin 5–15 minuutissa tilauksen tekemisestä. Jos et saa viestiä, katso tarkemmat ohjeet.
    • Jos olet aiemmin käyttänyt Telia TV sovellusta, voit käyttää samoilla tunnuksilla myös digiboksia tai kirjautua osoitteessa tv.telia.fi.
  3. Tilaukseen liittyvät laitteet lähetetään Postin kautta. Saat lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä osoitteessa posti.fi/seuranta. Digiboksin tilauksessa toimitetaan digiboksi ja virtalähde, HDMI-kaapeli ja Ethernet-kaapeli.
  4. Telia TV digiboksi vaatii toimiakseen nettiyhteyden. Kun nettiyhteys on kytketty ja toiminnassa, voit ottaa digiboksin käyttöön. Jos olet tilannut myös Telian laajakaistan, voit lukea lisää laajakaistan toimituksesta.
Miten vaihdan vanhan digiboksin uudempaan?

Tarjoamme vanhan mallisen digiboksin omistajille mahdollisuuden vaihtaa laitteensa uuteen DV8919-malliseen digiboksiin, joka toimii Android TV -käyttöjärjestelmällä. Vaihto onnistuu asiakaspalvelumme kautta.

Näin vaihdat digiboksisi
  1. Kun olet saanut uuden digiboksisi, irrota vanhasta digiboksistasi virtalähde, HDMI-kaapeli ja mahdollinen Ethernet-kaapeli. Poista kaukosäätimestä paristot ja kierrätä ne asianmukaisesti.
  2. Asenna uusi digiboksisi ohjeiden mukaan. Käytäthän uuden digiboksin mukana toimitettua virtalähdettä. Suosittelemme myös vaihtamaan HDMI-kaapelin. Voit halutessasi käyttää omaa tai pakkauksen mukana tullutta Ethernet-kaapelia.

Onko Telia TV käyttäjätunnuksesi tai salasanasi hukassa? Katso ohjeet

Vanhan laitteen palautus 

Palautathan vanhan Telia TV digiboksisi johtoineen meille. Käyttämällä sopimustunnusta palautus on sinulle maksuton.

Posti, E-varasto
Sopimustunnus 628184
Satamatie 37
37800 Akaa

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi tarjoaa kattavat ratkaisut tietotekniikkapulmiin – liittymien, laitteiden ja palvelujen asennuksen sekä käyttötuen.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.