Voit käyttää Telia TV sovellusta älypuhelimella, tabletilla, Android-älytelevisiolla ja Apple TV:n 4. versiolla. Telia TV toimii myös tietokoneen nettiselaimella.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.
Telia TV -tunnuksen tilaaminen ja Telia TV sovelluksen käyttöönotto on maksutonta. Kun käytössäsi on Telia TV sovellus, voit tilata siihen haluamasi kanavapaketit.
Sovellus toimii Suomessa ja EU-alueella millä tahansa yhteydellä ja missä tahansa verkossa joko sovelluksen kautta tai nettiselaimella osoitteessa tv.telia.fi.
Tilaaminen
Telia TV sovellusta varten tarvitset Telia TV -tunnuksen, jonka voit tilata kirjautumalla Minun Teliaan. Samalla saat tilattua käyttäjätunnukselle haluamasi kanavapaketit.
Jos sinulla ei ole Minun Telia -tunnuksia, voit kirjautua Minun Teliaan myös verkkopankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella. Voit hoitaa tilaamisen myös asiakaspalvelussamme tai Telia Kaupassa.
Monellako laitteella Telia TV -palvelua voi käyttää?
Katseluiden määrä
Jos sinulla on Telia TV digiboksi, voit katsoa samalla Telia TV -tunnuksella sisältöjä yhtä aikaa yhdellä digiboksilla sekä kahdella muulla laitteella. Jos sinulla ei ole digiboksia, voit katsoa samalla Telia TV -tunnuksella sisältöjä kahdella laitteella yhtä aikaa. V sport -kanavien sisältöä voit kuitenkin katsoa vain yhdellä digiboksilla ja yhdellä muulla laitteella yhtä aikaa.
Kirjautumisten määrä
Telia TV -käyttäjätunnuksella voi olla kirjautunut enintään viidelle laitteelle yhtä aikaa. Kun kirjaudut uudelle laitteelle, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.
Kirjautumiseksi lasketaan jokainen laite tai selain, joilla kirjautuminen on tehty. Selaimella kirjautuessa evästeasetusten on oltava kunnossa, eli hyväksyttynä ja tallennettuna. Jos selain tyhjentää evästeet sulkeutumisen yhteydessä, jokainen uusi kirjautuminen lasketaan yhdeksi laitteeksi.
Palvelu muistaa käytössäsi olleet laitteet 24 tuntia. Tarvittaessa voit pyytää kirjautumisten nollausta tekemällä häiriöilmoituksen. Voit hoitaa asian esimerkiksi chat-asiakaspalvelun kautta, kun olet kirjautunut Minun Teliaan.
Tarvittaessa voit kirjata Telia TV -tunnuksesi ulos kaikilta laitteilta osoitteessa tv.telia.fi.
Jos sinulla ei vielä ole Telia-tunnusta, voit luoda sen kirjautumissivulla verkkopankkitunnusta tai Mobiilivarmennetta käyttäen. Jos kirjaudut matkapuhelin- tai laajakaistaliittymän tunnuksilla, voit ainoastaan tilata uusia käyttäjätilejä, mutta et kanavapaketteja.
Kun olet kirjautunut sisään, paina Liittymäsi ja palvelusi -osiossa Telia TV sovelluksen kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta. Sen jälkeen pääset hallinnoimaan parhaillaan käytössäsi olevia kanavapaketteja sekä tutkimaan ja tilaamaan saatavilla olevia paketteja.
Lue palvelukuvaus ja toimitusehdot sekä lue ja rastita vaadittavat kohdat.
Lähetä tilaus.
Tilaamasi kanavapaketit ovat käytettävissäsi parissa minuutissa. Aktiiviset kanavapakettisi näet pienellä viiveellä Käytössäsi nyt -näkymässä. Joskus uusien pakettien näkyminen saattaa vaatia uudelleenkirjautumista.
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.