Voit käyttää Telia TV sovellusta älypuhelimella, tabletilla, Android-älytelevisiolla ja Apple TV:n 4. versiolla. Telia TV toimii myös tietokoneen nettiselaimella.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.
Telia TV -tunnuksen tilaaminen ja Telia TV sovelluksen käyttöönotto on maksutonta. Kun käytössäsi on Telia TV sovellus, voit tilata siihen haluamasi kanavapaketit.
Sovellus toimii Suomessa ja EU-alueella millä tahansa yhteydellä ja missä tahansa verkossa joko sovelluksen kautta tai nettiselaimella osoitteessa tv.telia.fi.
Tilaaminen
Telia TV sovellusta varten tarvitset Telia TV -tunnuksen, jonka voit tilata kirjautumalla Minun Teliaan. Samalla saat tilattua käyttäjätunnukselle haluamasi kanavapaketit.
Jos sinulla ei ole Minun Telia -tunnuksia, voit kirjautua Minun Teliaan myös verkkopankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella. Voit hoitaa tilaamisen myös asiakaspalvelussamme tai Telia Kaupassa.
Sisältöjen katsominen usealla laitteella samaan aikaan
Voit käyttää Telia TV sovellusta viidellä eri laitteella, ja suurinta osaa kanavasisällöistä jopa kahdella laitteella yhtä aikaa. Jos haluat käyttää palvelua useammalla laitteella samaan aikaan, kannattaa sinun tilata lisätilejä. Voit tilata eri tileille eri kanavapaketteja.
Lisätilien tilaaminen onnistuu kätevästi kirjautumalla Minun Teliaan.
Jos sinulla ei vielä ole Telia-tunnusta, voit luoda sen kirjautumissivulla verkkopankkitunnusta tai Mobiilivarmennetta käyttäen. Jos kirjaudut matkapuhelin- tai laajakaistaliittymän tunnuksilla, voit ainoastaan tilata uusia käyttäjätilejä, mutta et kanavapaketteja.
Kun olet kirjautunut sisään, paina Liittymäsi ja palvelusi -osiossa Telia TV sovelluksen kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta. Sen jälkeen pääset hallinnoimaan parhaillaan käytössäsi olevia kanavapaketteja sekä tutkimaan ja tilaamaan saatavilla olevia paketteja.
Lue palvelukuvaus ja toimitusehdot sekä lue ja rastita vaadittavat kohdat.
Lähetä tilaus.
Tilaamasi kanavapaketit ovat käytettävissäsi parissa minuutissa. Aktiiviset kanavapakettisi näet pienellä viiveellä Käytössäsi nyt -näkymässä. Joskus uusien pakettien näkyminen saattaa vaatia uudelleenkirjautumista.
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.