Takaisin

Telia TV sovelluksen käyttäjätunnuksen tilaaminen

Telia TV sovellus on käytössäsi älypuhelimella, tabletilla ja Apple TV:n 4. versiossa. Telia TV toimii myös tietokoneen nettiselaimella.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Telia TV -tunnusten tilaaminen ja Telia TV sovelluksen käyttöönotto on maksutonta. Kun käytössäsi on Telia TV sovellus, voit tilata siihen haluamasi kanavapaketit.

Sovellus toimii Suomessa ja EU-alueella millä tahansa yhteydellä ja missä tahansa verkossa joko sovelluksen kautta tai nettiselaimella osoitteessa tv.telia.fi.

Tilaaminen

Voit tilata Telia TV sovelluksen käyttäjätilit ja kanavapaketit kirjautumalla Minun Teliaan. Tarvittaessa voit luoda tunnuksen kirjautumissivulla verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Voit hoitaa tilaamisen myös asiakaspalvelussamme tai Telia Kaupassa.

Tilaa sovellus

Sovelluksen tilaamisen jälkeen ota sovellus käyttöön.

Sisältöjen katsominen usealla laitteella samaan aikaan

Voit käyttää Telia TV netti- ja mobiilipalvelua viidellä eri laitteella, ja suurinta osaa kanavasisällöistä jopa kahdella laitteella yhtä aikaa. Jos haluat käyttää palvelua useammalla laitteella samaan aikaan, kannattaa sinun tilata lisätilejä. Voit tilata eri tileille eri kanavapaketteja.

Lisätilien tilaaminen onnistuu kätevästi myös kirjautumalla Minun Teliaan.

TILAA LISÄTILEJÄ

Kanavapakettien tilaaminen muuttaminen

Kanavapakettien tilaaminen ja hallinnointi onnistuu kätevästi kirjautumalla Minun Teliaan.

Hallinnoi kanavapaketteja

Jos sinulla ei vielä ole Telia-tunnusta, voit luoda sen verkkopankkitunnustesi tai mobiilivarmenteen avulla kirjautumissivulla. Jos kirjaudut matkapuhelin- tai laajakaistaliittymän tunnuksilla, voit ainoastaan tilata uusia käyttäjätilejä.

Kun olet kirjautunut sisään, valitse Telia TV sovellus. Sen jälkeen pääset hallinnoimaan parhaillaan käytössäsi olevia kanavapaketteja sekä tutkimaan ja tilaamaan saatavilla olevia paketteja.

Kanavapakettien tilaaminen

Tilaa kanavapaketteja

  1. Klikkaa haluamaasi kanavapakettia.
  2. Valitse sopimuskausi, jos se on valittavissa.
  3. Lue palvelukuvaus ja toimitusehdot sekä lue ja rastita vaadittavat kohdat.
  4. Lähetä tilaus.

Tilaamasi kanavapaketit ovat käytettävissäsi parissa minuutissa. Aktiiviset kanavapakettisi näet pienellä viiveellä Käytössäsi nyt -näkymässä. Joskus uusien pakettien näkyminen saattaa vaatia uudelleenkirjautumista.

Kanavapakettitilauksen lopettaminen

Kirjautumalla Minun Teliaan voit lopettaa sellaisten Telia TV sovelluksessa olevien kanavapakettien tilauksia, joissa on toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Kanavapaketilla on 30 vuorokauden irtisanomisaika (pois lukien maksuttomat kokeilujaksot).

Irtisano kanavapaketteja

Voit irtisanoa Minun Teliassa kanavapaketteja, jotka ovat olleet tilattuna yli 30 vuorokautta ja joissa ei ole määräaikaista sopimusta.

  1. Valitse Kanavapaketit ja sieltä Käytössäsi nyt , niin näet tilaamasi kanavapaketit.
  2. Valitse peruutettavan kanavapaketin kohdalta Muokkaa.
  3. Vahvista tilauksen peruminen valitsemalla Lähetä tilaus. Muutos astuu voimaan välittömästi.
Lisää samasta aiheesta

Telia TV digiboksin tilaus ja toimitus

Telia kaapeli-TV-liittymän ja kaapelikortin tilaaminen

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.