Telia Playn tai kaapeli-TV:n muutto

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Miten muutan TV-palvelut uuteen kotiin? TV-palvelumme muuttavat mielellään mukanasi. Alta löydät tarkemmat tekniikkakohtaiset ohjeet siihen, miten muutat palvelun uuteen osoitteeseen.

Jos sinulla on myös nettiyhteys meiltä, muista muuttaa laajakaista uuteen osoitteeseen.

Telia Play -sovellus ei vaadi erillistä muuttoilmoitusta meille. Riittää, että teet muuttoilmoituksen Postille tai Väestörekisterikeskukseen. Tiedot päivittyvät sieltä automaattisesti myös meidän järjestelmiimme, jos olet antanut siihen luvan ilmoitusta tehdessäsi.

Sovellus toimii kaikkialla Suomessa ja toimii myös EU:n alueella, kunhan käytössäsi on nettiyhteys.

Telia Play -boksi ei vaadi erillistä muuttoilmoitusta meille. Riittää, että teet muuttoilmoituksen Postille tai Väestörekisterikeskukseen. Tiedot päivittyvät sieltä automaattisesti myös meidän järjestelmiimme, jos olet antanut siihen luvan ilmoitusta tehdessäsi.

Digiboksi toimii kaikkialla Suomessa, kunhan sillä on yhteys nettiin. Nettiyhteys voi olla joko meiltä tai toiselta operaattorilta. Huomaathan kuitenkin, että palveluntarjoajalla on merkitystä boksin toiminnan kannalta:

Jos olet tähän asti käyttänyt boksia meidän laajakaistallamme, mutta uudessa kodissasi tulee olemaan toisen operaattorin laajakaista, boksin ominaisuudet muuttuvat hieman. Kanavapaketeissa ja Tallennuspalvelun toiminnassa voi olla eroavaisuuksia. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistetaan että Telia Playn sisällöt vastaavat jatkossakin tarpeitasi.

Kaapeli-TV-palveluidemme muuttaminen edellyttää, että uusi osoitteesi kuuluu kaapeli-TV-verkkoomme. Voit selvittää saatavuuden uuteen osoitteeseesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos kaapeli-TV on saatavilla, voimme muuttaa TV-palvelusi uuteen osoitteeseen. Palvelusisällöissä voi olla joitain osoitekohtaisia eroja.

Jos uuteen osoitteeseesi ei ole saatavilla kaapeli-TV:tä, Telia Play -boksi on oiva korvaaja sille. Boksi toimii millä vain laajakaistayhteydellä operaattorista riippumatta. Palvelun kanavasisältö on lähes sama kuin kaapeli-TV:ssä.

Lue lisää Telia Play -boksista

Muutto taloyhtiöön, joka ei ole kaapeli-TV-verkossamme

Valitettavasti kaapelikortti on irtisanottava tässä tilanteessa. Ota yhteys taloyhtiösi isännöitsijään tai hallitukseen, jos haluat kaapeli-TV-liittymän hankinnan taloyhtiön yhtiökokouksen käsiteltäväksi.

Muutto kiinteistöön, joka on kaapeli-TV-verkossamme

Jos talon edellinen omistaja on liittänyt kiinteistön kaapeli-TV-verkkoomme, sopimus täytyy muuttaa uuden omistajan nimiin. Jos sinulla on ennestään kaapelikortti, voit jatkaa sen käyttöä uudessa osoitteessa. Tee ilmoitus hyvissä ajoin, jotta tilauksesi jatkuu ilman katkoa.

Muutto kiinteistöön, joka ei ole kaapeli-TV-verkossamme

Jos muutat uudiskohteeseen tai kiinteistöä ei ole ennestään kytketty kaapeli-TV-verkkoomme, voidaan kiinteistö liittää verkkoon, jos se on saatavilla osoitteeseen. Kaapeli-TV-liittymän hankkiminen edellyttää Telia Kotikuidun tai talokaapelin tilausta.

Lue lisää kaapeli-TV-liittymän tilaamisesta

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.