Lasten liittymä + kellopuhelin yhteishintaan vain 14,99 €/kk. Kaupan päälle Särkänniemen ranneke! Tilaa

Usein kysyttyä Max-suoratoistopalvelusta

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin Max-suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit tilata uuden salasanan osoitteessa max.com.

  • Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi Maxin rekisteröitymisen vahvistusviesti sähköpostilaatikostasi.
  • Tarkista, että sähköpostiosoitteen kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
  • Tarkista, ettei käyttäjätunnusta ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä. 
  • Tarkista, ettei caps lock (automaattiset isot kirjaimet) ole vahingossa päällä. 
  • Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
  • Jos olet unohtanut salasanasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä. 
  • Tarkista, että et yritä kirjautua sisään operaattoritunnuksilla.

Käytä tätä ohjetta, jos haluat vaihtaa suoratoistotuotteen toiseen saman palveluntarjoajan suoratoistotuotteeseen tai pakettiin, joka sisältää suoratoistotuotteen samalta palveluntarjoajalta.

Jos haluat vaihtaa muuhun suoratoistotuotteeseen (esim. vaihto MTV Katsomo -suoratoistotuotteesta Maxiin), tilaa ensin haluamasi uusi tuote ja tee sitten vanhan tuotteen irtisanominen. Myös asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään tuotevaihdoissa.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan (selain) liittymän omistajana.
    Kirjaudu
  2. Mene kohtaan Liittymäsi ja palvelusi ja etsi sieltä se suoratoistotuote, jonka haluat vaihtaa toiseen. Paina tuotteen kohdalla Hallinnoi tilausta -painikkeesta.
  3. Paina kohdasta Muuta tilausta. Huom:
    • Jos sopimus on määräaikainen, muutosta ei voi tehdä kesken sopimuskauden.
    • Jos suoratoistotuote on osa kanavapakettia, pelkän suoratoiston vaihtaminen ei ole mahdollista, vaan muutos tarvitsee tehdä kanavapakettiin. Kanavapakettivaihdoissa suoratoisto vaihtuu heti, mutta muuten kanavapaketti voi vaihtua viiveen jälkeen.
  4. Valitse tarjotuista tuotteista se, johon haluat vaihtaa tilauksesi ja paina Valitse tuote -painikkeesta. Huomioithan, että osa vaihdoksista tapahtuu heti ja osa kahden viikon irtisanomisajalla.
  5. Tutustu tilauksen sisältöön ja ehtoihin sekä rastita niihin liittyvät kohdat.
  6. Tunnistaudu vahvistaaksesi tilauksen. Lopuksi näet yhteenvedon muutoksesta.
  7. Takaisin Minun Teliaan -painikkeesta pääset omien tuotteidesi näkymään, jossa muokkaamallasi tuotteella saattaa näkyä teksti Tilaus käsittelyssä -teksti. Kun tekstiä ei enää näy, muutos on astunut voimaan.
  8. Vaihdosta ei tule erillistä aktivointilinkkiä, vaan voit jatkaa katselua suoraan samoilla tutuilla tunnuksilla. Jos sisällöt eivät ole päivittyneet uuden paketin mukaisiksi, kokeile kirjautua ulos ja sitten takaisin sisään.

Katso tarkemmat irtisanomisohjeet

Jos haluat irtisanomisen sijaan vaihtaa suoratoistotuotteen toiseen, katso ohje suoratoistopalvelun vaihtamiseen.

Max-tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet laajakaista-asiakkaamme, Max näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme Max-tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen ottamalla käyttöön yhteislaskun.

Ensimmäinen lasku Max-suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu.

Suurin osa Max-suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa samalla laskulla, jolloin Max näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos Max on tilattu osana Telia Play -yhdistelmätuotetta, Maxin hinta näkyy Telia Playn kanssa samalla rivillä ja Maxin rivillä hintana näkyy 0 €.  

Voit hallinnoida Max -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Kun olet ottanut käyttöön Max-tuotteen, sinulla on Max-käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan Max-sovellukseen ja  max.com-verkkosivuille.

Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai Telia Play -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää Max-sovellusta, johon kirjaudutaan Max-käyttäjätunnuksella. 

Siirry Max -tuotteiden tilaus- ja aktivointiohjeeseen

Maxin katselu onnistuu tietokoneilla, mobiililaitteilla, tableteilla, älytelevisioilla sekä Telia Play -boksilla.

Jos tilauksesi on Max Premium tai Max Premium Sports, voit katsoa sisältöjä samanaikaisesti neljällä laitteella. Max Premium Sportsin liveurheilua voi katsoa kahdella laitteella.

Muilla Max-tuotteilla laitteiden määrä on kaksi.

Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.