Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin HBO Max -suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Katso Black Fridayn loistavat diilit! Katso tarjoukset
Katso Black Fridayn loistavat diilit! Katso tarjoukset
Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin HBO Max -suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voit tilata uuden salasanan osoitteessa hbomax.com.
Käytä tätä ohjetta, jos haluat vaihtaa suoratoistotuotteen toiseen saman palveluntarjoajan suoratoistotuotteeseen tai pakettiin, joka sisältää suoratoistotuotteen samalta palveluntarjoajalta.
Jos haluat vaihtaa muuhun suoratoistotuotteeseen (esim. vaihto MTV Katsomo -suoratoistotuotteesta HBO Maxiin), tilaa ensin haluamasi uusi tuote ja tee sitten vanhan tuotteen irtisanominen. Myös asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään tuotevaihdoissa.
Katso tarkemmat irtisanomisohjeet
Jos haluat irtisanomisen sijaan vaihtaa suoratoistotuotteen toiseen, katso ohje suoratoistopalvelun vaihtamiseen.
HBO Max -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.
Jos olet laajakaista-asiakkaamme, HBO Max näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme HBO Max -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen ottamalla käyttöön yhteislaskun.
Ensimmäinen lasku HBO Max -suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu.
Suurin osa HBO Max -suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa samalla laskulla, jolloin HBO Max näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos HBO Max on tilattu osana Telia Play -yhdistelmätuotetta, HBO Maxin hinta näkyy Telia Playn kanssa samalla rivillä ja HBO Maxin rivillä hintana näkyy 0 €.
Voit hallinnoida HBO Max -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.
Kun olet ottanut käyttöön HBO Maxin, sinulla on HBO Max -käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan HBO Max -sovellukseen ja hbomax.com-verkkosivuille.
Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää HBO Max -sovellusta, johon kirjaudutaan HBO Max -käyttäjätunnuksella.
HBO Maxin katselu onnistuu tietokoneilla, mobiililaitteilla, tableteilla, älytelevisioilla sekä Telia Play -boksilla.
Jos tilauksesi on HBO Max Premium tai HBO Max Premium Sports, voit katsoa sisältöjä samanaikaisesti neljällä laitteella. HBO Max Premium Sportsin liveurheilua voi katsoa kahdella laitteella.
Muilla HBO Max -tuotteilla laitteiden määrä on kaksi.
Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.
Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.