HBO Max -suoratoistopalvelun tilaaminen ja aktivointi

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua HBO Max -suoratoistopalvelua.

HBO Maxista löydät katsottavaa – ikonisia sarjoja, menestysleffoja, kotimaisia alkuperäisuutuuksia ja odotettua liveurheilua. Meiltä saatavilla ovat seuraavat HBO Max -tuotteet:

  • HBO Max Basic – HBO Max runsas viihdesisältö. Sisältää mainoksia. Katso enintään kahdella laitteella.
  • HBO Max Basic Sports – HBO Maxin runsas viihdesisältö ja urheilua. Sisältää mainoksia. Katso enintään kahdella laitteella.
  • HBO Max Standard – Huikea kattaus viihdettä. Katso enintään kahdella laitteella. 30 offline-latausta*.
  • HBO Max Standard Sports – Huikea kattaus viihdettä ja urheilua. Katso enintään kahdella laitteella. 30 offline-latausta*.
  • HBO Max Premium – Kaikki HBO Maxin viihdesisällöt sekä live-kanavia. Katso enintään neljällä laitteella. 100 offline-latausta*.
  • HBO Max Premium Sports – Kaikki HBO Maxin viihde- ja urheilusisällöt sekä live-kanavia. Katso enintään neljällä laitteella. 100 offline-latausta*.

*Tiettyihin HBO Max -tuotteisiin kuuluu reilu määrä offline-latauksia. Se tarkoittaa, että voit ladata sarjoja tai elokuvia laitteelle ja katsoa niitä myös ilman nettiyhteyttä.

HBO Max Basic ja Max Standard -tuotteet ovat Full HD -kuvanlaadulla. HBO Max Premium -tuotteissa on 4K UHD -kuvanlaatu.

Liittymäasiakkaanamme saat HBO Max -tuotteet edullisemmin Telialta. Tutustu vaihtoehtoihin ja tilaa mieluinen tuote verkkokaupastammeasiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta

Tutustu ja tilaa

Sisältöihin voi tutustua tarkemmin HBO Maxin sivuilla.

Voit tilata HBO Max -tuotteen verkkokaupastamme,  Telia Kaupasta tai asiakaspalvelumme kautta. 

Jos olet liittymäasiakkaamme, voit hyödyntää HBO Max -tuotteiden etuhintoja.
Katso ajankohtaiset tiedot eduista

Tutustu ja tilaa

Huomioithan, että suoratoistopalvelu kannattaa ottaa käyttöön pian tilaamisen jälkeen, sillä palvelu alkaa heti kerryttämään laskua tai kuluttamaan mahdollista maksutonta kokeilujaksoa.

Suoratoistotuotteen aktivointi tulee tehdä Suomessa.

  1. Saat 15–30 minuutin kuluttua tilaamisesta sähköpostin otsikolla "Aktivoi HBO Max -suoratoistopalvelu käyttöösi". Aloita tilauksen aktivointi klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä, josta pääset HBO Maxin nettisivuille.



    TAI

    Vaihtoehtoisesti voit aloittaa aktivoinnin Minun Teliasta: Kirjaudu omistajana, etsi Liittymäni ja palveluni -sivulta HBO Max -tilauksesi ja paina sen kohdalla olevaa "Hallinnoi tilausta" -painiketta. Pääset HBO Max -tilauksesi sivulle. Paina siellä vielä "Ota HBO Max käyttöön" -painikkeesta.

  2. HBO Maxin aktivointisivu avautuu. Syötä sähköpostiosoitteesi ”Email address” -kenttään ja paina ”Continue”-painiketta. Jos sinulla on jo HBO Max -käyttäjätili, käytä tässä siihen liitettyä sähköpostia.
  3. Jos sähköpostillesi ei ole HBO Max -tunnusta vielä, täytä tarvittavat tiedot: vahvista sähköpostiosoite (Confirm Email Address) luo salasana (Password) ja syötä etunimesi ja sukunimesi (First name & Last name). Luo tili painamalla ”Create account” -painiketta ja kirjaudu.

    Jos sähköpostillesi on jo HBO Max -tunnus, sinua pyydetään kirjautumaan. Syötä HBO Max -tunnuksesi salasana ”Password”-kenttään TAI paina kohdasta ”get a code instead”, niin saat HBO Max -tiliisi liitettyyn sähköpostiin kertakäyttöisen koodin, jota käytetään kirjautumisessa.
  4. Valmista tuli! Voit aloittaa HBO Maxin huippusisältöjen katselun "Start streaming" -painikkeesta.

Palvelu saattaa näkyä Minun Teliassa aktivoimattomana muutaman tunnin ajan, vaikka se on aktivoitu onnistuneesti.

Jos aktivoinnissa tai käyttäjätunnuksen luomisessa on haasteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.