Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin HBO Max -suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Usein kysyttyä HBO Max -suoratoistopalvelusta
Voit tilata uuden salasanan osoitteessa hbomax.com.
- Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi HBO Maxin rekisteröitymisen vahvistusviesti sähköpostilaatikostasi.
- Tarkista, että sähköpostiosoitteen kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
- Tarkista, ettei käyttäjätunnusta ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä.
- Tarkista, ettei caps lock (automaattiset isot kirjaimet) ole vahingossa päällä.
- Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
- Jos olet unohtanut salasanasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä.
- Tarkista, että et yritä kirjautua sisään operaattoritunnuksilla.
Käytä tätä ohjetta, jos haluat vaihtaa suoratoistotuotteen toiseen saman palveluntarjoajan suoratoistotuotteeseen tai pakettiin, joka sisältää suoratoistotuotteen samalta palveluntarjoajalta.
Jos haluat vaihtaa muuhun suoratoistotuotteeseen (esim. vaihto MTV Katsomo -suoratoistotuotteesta HBO Maxiin), tilaa ensin haluamasi uusi tuote ja tee sitten vanhan tuotteen irtisanominen. Myös asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään tuotevaihdoissa.
- Kirjaudu nettiselaimella Minun Teliaan liittymän omistajana.
- Mene kohtaan Liittymäsi ja palvelusi -sivulle ja etsi sieltä suoratoistotuote, jonka haluat vaihtaa toiseen. Paina tuotteen kohdalla "Hallinnoi tilausta" -painiketta.
- Paina "Muuta tilausta" -kohdasta. Huom:
- Jos sopimus on määräaikainen, muutosta ei voi tehdä kesken sopimuskauden.
- Jos suoratoistotuote on osa kanavapakettia, pelkän suoratoiston vaihtaminen ei ole mahdollista, vaan muutos tarvitsee tehdä kanavapakettiin. Kanavapakettivaihdoissa suoratoisto vaihtuu heti, mutta muuten kanavapaketti voi vaihtua viiveen jälkeen.
- Valitse tarjotuista tuotteista se, johon haluat vaihtaa tilauksesi ja paina "Valitse tuote" -painikkeesta. Huomioithan, että osa vaihdoksista tapahtuu heti ja osa kahden viikon irtisanomisajalla.
- Tutustu tilauksen sisältöön ja ehtoihin sekä rastita niihin liittyvät kohdat.
- Tunnistaudu vahvistaaksesi tilauksen. Lopuksi näet yhteenvedon muutoksesta.
- "Takaisin Minun Teliaan" -painikkeesta pääset omien tuotteidesi näkymään, jossa muokkaamallasi tuotteella saattaa näkyä "Tilaus käsittelyssä" -teksti. Kun tekstiä ei enää näy, muutos on astunut voimaan.
- Vaihdosta ei tule erillistä aktivointilinkkiä, vaan voit jatkaa katselua suoraan samoilla tutuilla tunnuksilla. Jos sisällöt eivät ole päivittyneet uuden paketin mukaisiksi, kokeile kirjautua ulos ja sitten takaisin sisään.
Katso tarkemmat irtisanomisohjeet
Jos haluat irtisanomisen sijaan vaihtaa suoratoistotuotteen toiseen, katso ohje suoratoistopalvelun vaihtamiseen.
HBO Max -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.
Jos olet laajakaista-asiakkaamme, HBO Max näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme HBO Max -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen ottamalla käyttöön yhteislaskun.
Ensimmäinen lasku HBO Max -suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu.
Suurin osa HBO Max -suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa samalla laskulla, jolloin HBO Max näkyy laskulla omana rivinään. Jos lasku tulee erikseen ja haluat sen samamaan muiden tilaamiesi palveluiden kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos HBO Max on tilattu osana Telia Play -yhdistelmätuotetta, HBO Maxin hinta näkyy Telia Playn kanssa samalla rivillä ja HBO Maxin rivillä hintana näkyy 0 €.
Voit hallinnoida HBO Max -tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.
Kun olet ottanut käyttöön HBO Maxin, sinulla on HBO Max -käyttäjätunnus. Sillä pääset kirjautumaan HBO Max -sovellukseen ja hbomax.com-verkkosivuille.
Jos käytössäsi on Telia Play -boksi tai -sovellus, sinulla on Telia Play -käyttäjätunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Boksilla voit myös käyttää HBO Max -sovellusta, johon kirjaudutaan HBO Max -käyttäjätunnuksella.
HBO Maxin katselu onnistuu tietokoneilla, mobiililaitteilla, tableteilla, älytelevisioilla sekä Telia Play -boksilla.
Jos tilauksesi on HBO Max Premium tai HBO Max Premium Sports, voit katsoa sisältöjä samanaikaisesti neljällä laitteella. HBO Max Premium Sportsin liveurheilua voi katsoa kahdella laitteella.
Muilla HBO Max -tuotteilla laitteiden määrä on kaksi.
Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.
Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.
Etkö vielä löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Minun Telia
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.