Valokuitu mahdollistaa parhaimmillaan 1000 Mbit/s nopeuden, josta riittää suureenkin käyttöön kaikille kodin laitteille.
Kuuluuko asuntosi jo valokuituverkkoon?
Eikö asunto ole vielä valokuituverkossa?
Luurinmetsästyspäivät ovat täällä – saalista syksyn huipputarjoukset nyt! PostNord-toimitukset -50 %. Tarjoukset
Valokuitu mahdollistaa parhaimmillaan 1000 Mbit/s nopeuden, josta riittää suureenkin käyttöön kaikille kodin laitteille.
Kuuluuko asuntosi jo valokuituverkkoon?
Eikö asunto ole vielä valokuituverkossa?
Kun kiinteistösi on liitetty valokuituverkkoon, voit tilata siihen laajakaistaliittymän, joka toimii valokuidun kautta.
Huom: Jos sinulla on valokuitu GlobalConnectilta, katso ohje tilaamiseen tämän numeroidun ohjeen alta.
Jos sinulla on GlobalConnectin valokuitu, voit tilata siihen Telian laajakaistan GlobalConnectin kautta ottamalla yhteyttä GlobalConnectin asiakaspalveluun.
Toimimme nykyään palveluntarjoajana GlobalConnectin avoimessa kuituverkossa. Yhteistyön alussa vuoden 2025 loppuun asti GlobalConnect hoitaa kaikki laajakaistaliittymääsi koskevat asiat tilauksesta laskutukseen asti.
Jos kiinteistösi ei ole vielä liitetty valokuituverkkoon, ota selvää valokuidun saatavuudesta valokuitua rakentavilta yrityksiltä, kuten esimerkiksi:
Kun valokuitu on asennettu ja asunnosta löytyy toimiva kuitumuunnin, voit ottaa käyttöön valokuidun kautta toimivan laajakaistan.
Taloyhtiösopimuksella varmistetaan toimintavarmat yhteydet sekä monipuoliset netti- ja tv-palvelut edullisin sopimushinnoin niin taloyhtiölle kuin kaikille asukkaille. Taloyhtiöpalvelumme tarjoaa kiinteistön edustajille asiantuntevan ja vaivattoman asiointikanavan.
Jos olet taloyhtiön edustaja, otathan yhteyttä taloyhtiöpalveluumme, niin katsotaan yhdessä teidän tarpeisiinne sopiva ratkaisu.
Valokuidun käyttöönotto
Valokuidun käyttö ja ongelmatilanteet
Laajakaistan muuttoilmoitus
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Tervetuloa keskustelemaan kanssamme Facebookissa ja X:ssä. Autamme sinua mielellämme yleisluontoisissa kysymyksissä.
Huomaathan, että emme käsittele somessa asiakastietoja tai vastaanota Facebookissa yksityisviestejä.
Telia Facebookissa
Telia X:ssä
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.
Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.