Nettiliittymän avaus

Näin avaat uuden nettiliittymän – joko mobiilin tai kiinteän.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Alla on ohjeet laajakaistan avaamiseen. Mobiilinetin avaaminen onnistuu Yrtitysportaalissa ja kiinteän netin avaaminen tapahtuu tarjouspyyntönä.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Avaa mobiilinetti Yritysportaalissa
  1. Kirjaudu Yritysportaaliin ja valitse etusivun Pikalinkit-osiosta Avaa liittymä.
  2. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä / SIM-kortillinen dataliittymä ja siirry eteenpäin Jatka-painikkeesta.
  3. Lisää uuden työntekijän käyttäjätiedot ja siirry eteenpäin.
  4. Avaa Liikkuvat laajakaistat ja dataliittymät -alasvetovalikko ja valitse haluamasi liittymätyyppi.
  5. Valitse haluamasi puhelinnumero sekä lisää SIM-korttisi numero tai Tilaa uusi SIM-kortti postitse / Tilaa uusi eSIM. Jos sinulla on käyttämättömiä SIM-kortteja, voit aktivoida liittymän heti.
  6. Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
  7. Tarkista esikatselusta liittymän tiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
     

Vinkki! Voit avata yhdellä tilauksella matkapuhelinliittymän, työntekijän kuluttajalaajakaistan etätyökäyttöön, CID-yritysnumeron ja VIP-numeron. Näet eri vaihtoehtoja sen mukaan, mitä palveluita käytössäsi on.

Vinkki! Voit myös luoda liittymille avausprofiilin, jos avaat niitä usein samoilla ominaisuuksilla, ja tilata SIM-kortteja etukäteen.

Avaa kiinteä netti tarjouspyynnöllä

Kun tarvitset käyttöösi kiinteän nettiyhteyden toimistoosi tai työntekijällesi, lähetä meille tarjouspyyntö. Etsimme juuri sinulle sopivan ratkaisun käyttötarpeen mukaan.


Yritysportaalissa

  1. Kirjaudu Yritysportaaliin ja valitse etusivulta Viestintäkeskus kirjekuoren kuvasta sivun yläosasta.
  2. Valitse Uusi palvelupyyntö.
  3. Valitse palvelupyynnöksi Tilaa uusi palvelu tai jätä tarjouspyyntö.
  4. Otsikoi työpyyntö ja valitse aiheeksi Jätä tarjouspyyntö.
  5. Valitse tuotteeksi Tietoliikenneratkaisut.
  6. Kerro mihin osoitteeseen ja mihin tarkoitukseen nettiyhteys tulee.
  7. Lähetä viesti työpyynnön alalaidasta klikkaamalla Lähetä viesti
  8. Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

 

Telia.fi-sivulla

  1. Siirry tarjouspyyntölomakkeelle.
  2. Kirjoita viestikenttään mihin osoitteeseen ja mihin tarkoitukseen nettiyhteys tulee.
  3. Jätä yhteystietosi sekä lue ja hyväksy Telian tietosuojalausunto.
  4. Lähetä tarjouspyyntö Lähetä-painikkeesta.
  5. Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

 chatissa tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät