Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Nettiliittymän avaus

Näin avaat uuden nettiliittymän – joko mobiilin tai kiinteän.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Alla on ohjeet laajakaistan avaamiseen. Mobiilinetin avaaminen onnistuu Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa ja kiinteän netin avaaminen tapahtuu tarjouspyyntönä.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Avaa mobiilinetti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu 
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Avaa uusi matkapuhelinliittymä.
  3. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä/SIM-kortillinen dataliittymä ja siirry eteenpäin Jatka-painikkeesta.
  4. Lisää liittymän käyttäjätiedot ja siirry eteenpäin.
  5. Avaa Liikkuvat laajakaistat ja dataliittymät -alasvetovalikko ja valitse haluamasi liittymätyyppi. Siirry eteenpäin. 
  6. Valitse haluamasi puhelinnumero sekä lisää SIM-korttisi numero tai Tilaa uusi SIM-kortti postitse/Tilaa uusi eSIM. Jos sinulla on käyttämättömiä SIM-kortteja, voit aktivoida liittymän heti.
  7. Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
  8. Tarkista esikatselusta liittymän tiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
     

Vinkki! Voit avata yhdellä tilauksella matkapuhelinliittymän, työntekijän kuluttajalaajakaistan etätyökäyttöön, CID-yritysnumeron ja VIP-numeron. Näet eri vaihtoehtoja sen mukaan, mitä palveluita käytössäsi on.

Vinkki! Voit myös luoda liittymille avausprofiilin, jos avaat niitä usein samoilla ominaisuuksilla, ja tilata SIM-kortteja etukäteen.

Avaa mobiilinetti verkkokaupassa
  1. Siirry verkkokauppaan
  2. Valitse haluamasi liittymätyyppi.
  3. Valitse oikeasta alakulmasta Lisää ostoskoriin.
  4. Tarkista ostoskorin tuotteet ja valitse Kassalle.
  5. Tunnistaudu, täytä tilaajan tiedot ja laskutustiedot sekä vahvista tilaus.
Avaa kiinteä netti tarjouspyynnöllä

Kun tarvitset käyttöösi kiinteän nettiyhteyden toimistoosi tai työntekijällesi, lähetä meille tarjouspyyntö. Etsimme juuri sinulle sopivan ratkaisun käyttötarpeen mukaan.


Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

  1. Kirjaudu 
  2.  Valitse etusivulta Viestit.
  3. Valitse Luo uusi palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Tilaa uusi palvelu tai jätä tarjouspyyntö.
  5. Otsikoi työpyyntö ja valitse aiheeksi Jätä tarjouspyyntö.
  6. Valitse tuotteeksi Tietoliikenneratkaisut.
  7. Kerro mihin osoitteeseen ja mihin tarkoitukseen nettiyhteys tulee.
  8. Lähetä viesti työpyynnön alalaidasta klikkaamalla Lähetä viesti
  9. Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

 

Telia.fi-sivulla

  1. Siirry tarjouspyyntölomakkeelle.
  2. Kirjoita viestikenttään mihin osoitteeseen ja mihin tarkoitukseen nettiyhteys tulee.
  3. Jätä yhteystietosi sekä lue ja hyväksy Telian tietosuojalausunto.
  4. Lähetä tarjouspyyntö Lähetä-painikkeesta.
  5. Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa,

 soittamalla yritysasiakaspalveluun tai

lähettämällä viestin lomakkeella.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan