Telian tilinumerot

Olemme koonneet tälle sivulle käyttämämme tilinumerot.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Käyttämämme pankki on Danske Bank. Muistathan käyttää aina oikean laskun viitenumeroa maksaessasi.

Matkapuhelin, mobiililaajakaista, kotipuhelin, laajakaista ja Telia Play
  • IBAN: FI33 8000 1601 0166 95
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-TV: perusliittymä
  • IBAN: FI46 8421 0710 0034 96
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-tv: maksu-tv-palvelut
  • IBAN: FI68 8421 0710 0034 88
  • BIC: DABAFIHH
Telia Finance Finland: Telia Rahoitus
  • IBAN: FI66 8421 0710 0041 06
  • BIC: DABAFIHH
Telia Helppi
  • IBAN: FI02 8421 0710 0035 12
  • BIC: DABAFIHH

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (PUK-koodi, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.