Telian tilinumerot

Olemme koonneet tälle sivulle käyttämämme tilinumerot.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Käyttämämme pankki on Danske Bank. Muistathan käyttää aina oikean laskun viitenumeroa maksaessasi.

Matkapuhelin, mobiililaajakaista, kotipuhelin, laajakaista ja Telia TV 
  • IBAN: FI33 8000 1601 0166 95
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-TV: perusliittymä
  • IBAN: FI46 8421 0710 0034 96
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-tv: maksu-tv-palvelut
  • IBAN: FI68 8421 0710 0034 88
  • BIC: DABAFIHH
Telia Finance Finland: Telia Rahoitus
  • IBAN: FI66 8421 0710 0041 06
  • BIC: DABAFIHH
Telia Helppi
  • IBAN: FI02 8421 0710 0035 12
  • BIC: DABAFIHH

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.