Telian tilinumerot

Olemme koonneet tälle sivulle käyttämämme tilinumerot.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Käyttämämme pankki on Danske Bank. Muistathan käyttää aina oikean laskun viitenumeroa maksaessasi.

Matkapuhelin, mobiililaajakaista, kotipuhelin, laajakaista ja Telia TV 
  • IBAN: FI33 8000 1601 0166 95
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-TV: perusliittymä
  • IBAN: FI46 8421 0710 0034 96
  • BIC: DABAFIHH
Kaapeli-tv: maksu-tv-palvelut
  • IBAN: FI68 8421 0710 0034 88
  • BIC: DABAFIHH
Telia Finance Finland: Telia Rahoitus
  • IBAN: FI66 8421 0710 0041 06
  • BIC: DABAFIHH
Telia Helppi
  • IBAN: FI02 8421 0710 0035 12
  • BIC: DABAFIHH

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

Jätä viesti

Voit jättää meille viestin, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä. Suosittelemme kuitenkin asioimaan Minun Teliassa, chatissa tai puhelimitse.

 

Jätä viesti Minun Teliassa

Jätä viesti ilman asiakkuutta

 

 

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.