Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Tämä on yritysasiakkaan kirjautumisikkuna. Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, kirjaudu Minun Teliaan
Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Työsuhdeliittymääsi hallinnoit kirjautumalla puhelinnumerolla ja salasanalla Minun Teliaan
Yrityksesi laskut ovat nähtävissä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun Laskutus -osiossa 24 kuukauden ajan. Näin tarkistat laskusi ja tallennat laskukopion PDF-tiedostona.
Laskukopion lataaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa on maksutonta.
Vinkki! Yli kuuden kuukauden takaisia laskuja voit hakea laskun päiväystä vaihtamalla.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Laskutuskauden (eräpäivän) muuttaminen pysyvästi
Miten haen laskulle lisää maksuaikaa?
Maksumuistutuspalvelu
Mitä tapahtuu, jos maksan laskuni myöhässä?
Laskutustietojen muuttaminen
Laskutuksen raportointipalvelu
Kertaluonteiset raportit
Puheluerittelyt
Miksi en ole saanut laskua?
Kuinka maksan laskuni?
Soita asiakaspalveluun
0200 20 300 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm) Arkisin 8–16
Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita. 060 016 171 (mpm/pvm) Arkisin 9–15
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Kirjaudu ja hallinnoi
Luo käyttäjätunnus
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus iOS-laitteelle Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan