Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Mistä löydän laskuni?
Yrityksesi laskut ovat nähtävissä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun Laskutus -osiossa 24 kuukauden ajan. Näin tarkistat laskusi ja tallennat laskukopion PDF-tiedostona.
Laskukopion lataaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa on maksutonta.
- Kirjaudu
- Valitse Laskutus kohdasta Laskut
- Hae lasku alhaalta luettelosta ja avaa se klikkaamalla laskunumeroa.
- Lataa kopio laskustasi klikkaamalla Laskukopio (PDF).
Vinkki! Yli kuuden kuukauden takaisia laskuja voit hakea laskun päiväystä vaihtamalla.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
yritysasiakaspalveluun soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää