ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue Lisää

Minun Telia -sovellus

Minun Telia -sovellus on kätevin tapa hoitaa liittymäasioita juuri silloin, kun sinulle sopii.

Hallinnoi liittymiäsi milloin vain

Olipa kyseessä liittymän päivitys, lisäpalveluiden kytkentä, laskun maksu tai vaikka saldon tarkistus, kaikki löytyy puhelimestasi. Minun Telia -sovelluksessa ovat myös sinulle suunnatut edut ja tarjoukset sekä chat-asiakaspalvelu, joka on tukenasi kellon ympäri. Voit kirjautua sovellukseen niin kuluttaja-asiakkaana kuin yritysliittymän käyttäjänä.

Oletko yritysasiakas? Tutustu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun

Sovelluksesta löytyvät mm.

Usein kysyttyä Minun Telia -sovelluksesta

Miksi minun kannattaisi ladata Minun Telia -sovellus?

Minun Telia -sovelluksen ansiosta liittymien ja muiden palveluiden hallinnointi, laskujen hoitaminen sekä omien asetusten muokkaus kulkevat kätevästi mukanasi minne ikinä menetkin. Lisäksi löydät sovelluksesta tietoa sinulle suunnatuista eduista ja tarjouksista!

Tavoitat sovelluksen kautta chat-asiakaspalvelumme ympäri vuorokauden. Sovelluksessa on myös Telia Kauppojen ajanvaraus, josta voit varta asiointiajan myymälään.

Maksaako sovelluksen käyttö?

Minun Telia -sovellus on maksuton. Sovelluksen kautta voi kuitenkin tilata maksullisia palveluitamme, kuten liittymiä ja liittymien lisäpalveluita.

Miten kirjaudun sovellukseen?

Voit kirjautua Minun Telia -sovellukseen verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai Telia-tunnuksella, jolloin pääset tarkastelemaan kaikkia omistuksessasi olevia liittymiä ja palveluita.

Kirjautuminen onnistuu myös matkapuhelinnumerolla tai laajakaistatunnuksella, mutta silloin näet vain kyseisen liittymän tiedot.

Lue lisää kirjautumisesta

Tietoa ja apua

Lue tarkemmin Minun Telia -sovelluksesta ja sen käytöstä.

Asiakastukeen

Kysy chat-asiakaspalvelulta 24/7


Chat-asiakaspalvelumme auttaa ja neuvoo sinua Minun Telia -sovelluksessa ympäri vuorokauden – vaikka keskellä yötä.

Seuraa liittymän käyttöä ja maksa laskut kätevästi

Sovelluksesta löydät saldon lisäksi tiedon siitä, paljonko olet käyttänyt nettiä kotimassa, Pohjolassa ja Baltiassa. Näet myös saldoerittelyt sekä lähetettyjen viestien ja soitettujen puheluiden määrät.

Laskun maksu sujuu mutkattomasti, kun maksat sen Minun Telia -sovelluksella. Pari klikkausta ja laskusi ovat maksettu.

Omat edut ja tarjoukset

Sovelluksen Omat edut -osiosta löydät juuri sinulle suunnatut yllättävän reilut asiakasedut sekä muut ilahduttavat tarjoukset.