Unohtunut PIN-koodi

Unohditko ostojen ja ikärajoitettujen sisältöjen suojaksi asettamasi PIN-koodin?
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Voit määrittää Telia TV sovelluksessa PIN-koodin elokuvien vuokraamiseen ja ikärajoitetun sisällön katseluun. Tältä sivulta löydät toimintaohjeet siihen miten toimia, jos olet unohtanut Telia TV:n PIN-koodisi.

Digiboksi ilman Telian laajakaistaa

Jos olet määrittänyt PIN1-koodin Vuokraamoon, sen palautus onnistuu kirjautumalla Telia TV sovellukseen tai osoitteeseen tv.telia.fi.

  1. Valitse Tili.
  2. Valitse Asetukset.
  3. Valitse PIN-koodi osotoille Käytössä / Ei käytössä.

Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Telia TV sovellus

Voit palauttaa unohtuneen PIN -koodin näin:

  1. Mene osoitteeseen tv.telia.fi ja kirjaudu Telia TV -tunnuksillasi.
  2. Mene valikossa kohtaan Tili ja siitä kohtaan Asetukset.
  3. Klikkaa PIN-koodi ostoille kohdasta Vaihda. Valitse alhaalta Unohditko PIN-koodin?, jolloin saat sähköpostiisi linkin, joka on voimassa 10 minuuttia. Linkin kautta voit asettaa uuden PIN-koodin.
Digiboksi Telian laajakaistalla

Tämä ohje koskee asiakkaita, joilla on digiboksi Telian laajakaistalla (poislukien Telia Yhteys Kotiin Mobiililaajakaista).

Kirjautumalla Minun Teliaan voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata PIN-koodin.

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta Minun TV-tilini
  2. Valitse Telia TV digiboksi laajakaistalla
  3. Katso kohdan Liittymätiedot alta Käyttäjätunnus
  4. Voit vaihtaa uuden salasanan, sekä tilata PIN-koodin otsikon Hallinnoi liittymääni alta Tilaa PIN-koodi tai salasana.

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.