Telia Playn unohtunut PIN-koodi

Unohditko ostojen ja ikärajoitettujen sisältöjen suojaksi asettamasi PIN-koodin?
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Voit määrittää Telia Play -sovelluksessa PIN-koodin elokuvien vuokraamiseen ja ikärajoitetun sisällön katseluun. Tältä sivulta löydät ohjeet miten toimia, jos olet unohtanut Telia Playn PIN-koodin.

Telia Play -sovellus ja teliaplay.fi

Voit palauttaa unohtuneen PIN-koodin näin:

  1. Kirjaudu osoitteessa teliaplay.fi Telia Play -käyttäjätunnuksillasi.
  2. Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
  3. Valitse Asetukset.
  4. Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
  5. Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
  6. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.
Telia Play -boksi ilman Telian laajakaistaa

Jos olet määrittänyt PIN1-koodin elokuvavuokraamoon, sen palautus onnistuu, kun olet kirjautunut Telia Play -sovellukseen tai osoitteeseen teliaplay.fi.

  1. Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
  2. Mene profiilin asetuksiin.
  3. Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
  4. Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
  5. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.

Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Telia Play -boksi Telian laajakaistalla

Tämä ohje koskee Telia Play -boksi laajakaistalla -palvelua. Kirjautumalla Minun Teliaan voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata PIN-koodin:

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen selaa Liittymäni ja palveluni -sivua alas ja valitse Telia Play -boksi laajakaistalla -palvelun kohdalta Hallinnoi tilausta.
  2. Pääset vaihtamaan salasanan tai tilaamaan uuden PIN-koodin valitsemalla Tilauksen hallinta -otsikon alla Tilaa PIN-koodi tai salasana.

Voit aina ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.