Unohtunut PIN-koodi

Unohditko ostojen ja ikärajoitettujen sisältöjen suojaksi asettamasi PIN-koodin?
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Voit määrittää Telia TV sovelluksessa PIN-koodin elokuvien vuokraamiseen ja ikärajoitetun sisällön katseluun. Tältä sivulta löydät ohjeet miten toimia, jos olet unohtanut Telia TV:n PIN-koodin.

Digiboksi ilman Telian laajakaistaa

Jos olet määrittänyt PIN1-koodin elokuvavuokraamoon, sen palautus onnistuu, kun olet kirjautunut Telia TV sovellukseen tai osoitteeseen tv.telia.fi.

  1. Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
  2. Mene profiilin asetuksiin.
  3. Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
  4. Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
  5. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.

Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ota yhteys  asiakaspalveluumme.

Telia TV sovellus

Voit palauttaa unohtuneen PIN-koodin näin, kun olet kirjautuneena tv.telia.fi -sivulle Telia TV -tunnuksillasi:

  1. Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
  2. Valitse Asetukset.
  3. Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
  4. Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
  5. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.
Digiboksi Telian laajakaistalla

Tämä ohje koskee asiakkaita, joilla on Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu.

Kirjautumalla Minun Teliaan voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata PIN-koodin.

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen selaa Liittymäni ja palveluni -sivua alas ja valitse sieltä kohta Minun TV-tilini.
  2. Valitse Telia TV digiboksi laajakaistalla -kohdassa Hallinnoi.
  3. Pääset vaihtamaan salasanan tai tilaamaan uuden pin-koodin valitsemalla Tilauksen hallinta -otsikon alla Tilaa PIN-koodi tai salasana.

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi tarjoaa kattavat ratkaisut tietotekniikkapulmiin – liittymien, laitteiden ja palvelujen asennuksen sekä käyttötuen.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.