Voit määrittää Telia TV sovelluksessa PIN-koodin elokuvien vuokraamiseen ja ikärajoitetun sisällön katseluun. Tältä sivulta löydät ohjeet miten toimia, jos olet unohtanut Telia TV:n PIN-koodin.
Telia TV:n unohtunut PIN-koodi
Jos olet määrittänyt PIN1-koodin elokuvavuokraamoon, sen palautus onnistuu, kun olet kirjautunut Telia TV sovellukseen tai osoitteeseen tv.telia.fi.
- Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
- Mene profiilin asetuksiin.
- Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
- Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
- Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.
Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, ota yhteys asiakaspalveluumme.
Voit palauttaa unohtuneen PIN-koodin näin, kun olet kirjautuneena tv.telia.fi -sivulle Telia TV -tunnuksillasi:
- Valitse "Profiili 1" tai oman profiilisi nimi.
- Valitse Asetukset.
- Valitse PIN-koodi ostoille -kohdassa Vaihda.
- Paina Unohditko PIN-koodin? -kohdasta.
- Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset vaihtamaan PIN-koodin.
Tämä ohje koskee asiakkaita, joilla on Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu.
Kirjautumalla Minun Teliaan voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata pin-koodin.
- Kirjautumisen jälkeen selaa Liittymäni ja palveluni -sivua alas ja valitse Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun kohdalta Hallinnoi tilausta.
- Pääset vaihtamaan salasanan tai tilaamaan uuden pin-koodin valitsemalla Tilauksen hallinta -otsikon alla Tilaa PIN-koodi tai salasana.
Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Telia Helppi
Helppi tarjoaa kattavat ratkaisut tietotekniikkapulmiin – liittymien, laitteiden ja palvelujen asennuksen sekä käyttötuen.
0600 10 100
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Lue lisää Helpistä
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön