Telia TV -palvelun PIN-koodi ja lapsilukko

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Voit määrittää Telia TV -tunnuksellesi PIN-koodin ostoille. Tällöin PIN-koodi vaaditaan aina lisämaksullisia vuokrauksia tehdessä. Näin voit välttyä yllätyksiltä laskulla.

Perheen pienimmille kannattaa lisäksi luoda oma lasten profiili, joka suodattaa sisältöjä ja estää lisätilaukset. Voit asettaa lasten profiiliin myös lapsilukon, joka estää vaihtamasta profiilista toiseen ilman PIN-koodia. Samat profiilit toimivat niin Telia TV sovelluksessa, selaimella osoitteessa tv.telia.fi kuin digiboksilla (pl. Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu).

Huom: PIN-koodikysely ei toimi vielä SDMC DV8919 -digiboksilla.

Oletko unohtanut ostojen PIN-koodin?

Katso ohje PIN-koodin vaihtoon

PIN-koodi ostoille

Voit asettaa ostoja varten PIN-koodikyselyn päälle näin:

  1. Kirjaudu nettiselaimella sisään tv.telia.fi -sivulle.
  2. Klikkaa profiiliasi ja mene kohtaan Asetukset.
  3. Kytke asetuksista PIN-koodi ostoille -valinta päälle.
  4. Syötä avautuvaan laatikkoon haluamasi 4-numeroinen PIN-koodi ja paina Tallenna.
Lapsilukko

Kun lapsilukko on kytketty päälle, lapsen profiilista ei pääse siirtymään pääkäyttäjän profiiliin ilman PIN-koodin syöttämistä. Voit käyttää lapsilukon PIN-koodina voit samaa koodia kuin ostoille tai voit määrittää lapsilukolle eri koodin.

  1. Kirjaudu sisään tv.telia.fi -sivulle.
  2. Klikkaa profiiliasi ja mene kohtaan Asetukset.
  3. Kytke PIN-koodi lapsilukkoa varten -valinta päälle.
  4. Kirjoita avautuvaan laatikkoon haluamasi 4-numeroinen PIN-koodi ja paina Tallenna.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.