PIN-koodi ostoille ja ikärajoitetulle sisällölle

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Voit määrittää Telia TV sovelluksessa PIN-koodin elokuvien vuokraamiseen ja ikärajoitetun sisällön katseluun. Näin voit välttyä yllätyksiltä laskulla ja suojata perheen pienimpiä heille sopimattomalta sisällöltä.

Sovelluksen päävalikon kautta pääset asetuksiin, jossa Sisältörajoitukset-otsikon alla voit valita mitä rajoituksia haluat käyttää:

  • Estä elokuvien vuokraaminen: Sovellus vaatii PIN-koodin aina elokuvia vuokratessa.
  • Estä ikärajoitettu sisältö 15+: Sovellus pyytää PIN-koodin, jos sisällön ikäraja on 15+. Ikärajoitetun sisällön esto on laitekohtainen, joten voit esimerkiksi asettaa PIN-koodin lapsen laitteelle ja jättää sen pois omalta laitteeltasi. 

Sama PIN-koodi toimii molemmissa sisältörajoituksissa. Jos et ole aiemmin käyttänyt sisältörajoituksia, sovellus pyytää sinua luomaan PIN-koodin. Tarvitset Telia TV -tunnuksen salasanan asettaaksesi PIN-koodin.

Huomaathan, että sisältörajoitukset toimivat Catch up -tallennuksissa, ohjelmakirjastoissa ja Vuokraamossa. Ne eivät toimi verkkotallenteissa eivätkä televisiokanavia katsoessa.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.