Kaapeli-TV-palveluidemme muuttaminen edellyttää, että myös uusi osoitteesi kuuluu kaapeli-tv-verkkoomme. Voit selvittää kaapeli-TV:n saatavuuden uuteen osoitteeseesi soittamalla asiakaspalveluumme. Jos kaapeli-TV on saatavilla, voimme muuttaa TV-palvelusi uuteen osoitteeseen. Palvelusisällöissä voi olla joitain osoitekohtaisia eroja.
Muutto kerrostaloon, joka ei ole kaapeli-TV-verkossamme
- Kaapelikortin tilaus on valitettavasti lopetettava ja kaapelikortti palautettava meille.
- Ota yhteys taloyhtiösi isännöitsijään tai hallitukseen, jos haluat kaapeli-tv-liittymän hankinnan taloyhtiön yhtiökokouksen käsiteltäväksi.
Muutto kiinteistöön, joka on kaapeli-TV-verkossamme
- Jos talon edellinen omistaja on liittänyt kiinteistön kaapeli-tv-verkkoomme, sopimus täytyy muuttaa uuden omistajan nimiin. Jos sinulla on ennestään kaapelikortti, voit jatkaa sen käyttöä uudessa osoitteessa normaalisti. Tee ilmoitus hyvissä ajoin, jotta tilauksesi jatkuu ilman katkoa.
Muutto kiinteistöön, joka ei ole kaapeli-TV-verkossamme
- Jos muutat uudiskohteeseen tai kiinteistöä ei ole ennestään kytketty kaapeli-tv-verkkoomme, voidaan kiinteistö liittää verkkoon, jos se on saatavilla osoitteeseen.
- Kaapeli-tv-liittymän hankkiminen edellyttää Telia Kotikuidun tai talokaapelin tilausta.
Lue lisää kaapeli-tv-liittymän tilaamisesta
Entä jos kaapeli-TV:tä ei ole saatavilla?
Jos uuteen osoitteeseesi ei ole saatavilla kaapeli-tv:tä, Telia TV digiboksi on oiva korvaaja sille. Digiboksi toimii millä tahansa laajakaistayhteydellä operaattorista riippumatta. Palvelun kanavasisältö on muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta sama kuin kaapeli-tv:ssä.
Lue lisää Telia TV digiboksista