Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Telia Turvapaketti - Käyttöönotto

Turvapaketti on helppo ottaa käyttöön. Olemme koonneet täälle sivulle asennukseen ja käyttöönottoon liittyviä ohjeita.

Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helpin palvelunumeroon 0600 10 100 (2,25 €/min + mpm/pvm). Sinua palvellaan arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30.

Voit myös varata henkilökohtaisen asennusajan haluamallesi ajankohdalle.

Tilaa asennus

Mikäli asiasi koskee tilaamista tai laskutusta, palvelemme sinua numerossa 020 690 400 (mpm/pvm) arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 9–16.30.

Asennus

Voit asentaa Telia Turvapaketin, kun olet saanut ”Ota käyttöön” -viestin.

Ennen kuin aloitat asennuksen, on hyvä varmistaa seuraavat asiat:

  • Tietokoneesi käyttöjärjestelmä on ajan tasalla.
  • Olet poistanut koneelta vanhan tietoturvaohjelman. Katso ohjeet
  • Olet kirjautunut koneelle järjestelmänvalvojan oikeuksilla.
  • Sinulla on Telia-tunnus. Telia-tunnus on sama, jolla kirjaudut Teliaan.
    Uuden tunnuksen luonti edellyttää tunnistautumista verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Ohjeet tunnuksen luontiin
  • Tietokone on yhteydessä internetiin.

Etkö ole hankkinut vielä Turvapakettia? Tutustu ja tilaa

 

Windows PC

 

 

Asennusohje Windows

Mac

 

Asennusohje Mac

Android

Asennusohje Android

iPhone ja iPad


Asennusohje iOS

Asennusohje Windows Phone 8

Toiminnallisuuksien käyttöönotto

Perhesäännöt

Lapsesi voivat käyttää internetiä huoletta, kun haitalliset sivustot estää ja sovitut nukkumaanmenoajat varmistaa Telia Turvapaketin Perhesäännöt. Katso videolta, miten asetat Perhesäännöt käyttöön.

Lapsilukon määrittäminen
Palomuurin säännöt
Virustarkastus Telia Turvapakettiohjelmalla
Verkkopankkisuojaus