Liittymäasiakkaillemme nyt Samsungin laitteita huikeaan asiakasetuhintaan – hyödynnä etusi! Tarjoukset

Telia Recycled -laiteohjeet

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin

Telia Recycled -laitteet ovat hyväkuntoisia, käytettyjä älypuhelimia, tabletteja, reitittimiä ja läppäreitä, jotka ovat palautuneet Telialle esimerkiksi yrityskäytöstä tai erilaisten vaihto- ja kierrätysohjelmien kautta. Recycled-laitteen hankkiminen edistää myös kiertotaloutta. Käytetyn laitteen huolto ja jatkokäyttö säästää luontoa.

Jokainen Recycled-laite on käynyt läpi huolellisen tarkastus-, testaus- ja tarvittaessa kunnostusprosessin asiantuntevien ammattilaisten käsissä. Mahdolliset korjaukset on tehty ainoastaan valmistajan alkuperäisillä varaosilla, jotta laatu ja luotettavuus pysyvät korkealla tasolla. Telia Recycled -laitteen hinta on luonnollisesti uutta mallia edullisempi, mutta edut ovat samat kuin uudella laitteella.

Oletko kiinnostunut ostamaan Telia Recycled -laitteen? Katso koko Recycled-valikoima 

Telia Recycled -puhelimista testataan:
  • Virtapainike
  • Akun kunto – kapasiteetti on vähintään 80 %
  • Näytön kunto
  • Latausliitin
  • Kosketusnäyttö ja painikkeet
  • Sormenjälkilukija
  • SD-korttipaikka
  • Kuulokeliitin
  • Verkko- ja wifi-yhteydet
  • Etu- ja takakamerat
  • Kaiuttimet ja mikrofoni
  • Pyörimissensorit
  • Kasvojentunnistin (FaceID)

Puhelimen muisti pyyhitään ja sen ohjelmisto päivitetään uusimpaan versioon. Lisäksi varmistetaan, että puhelin on vapaa operaattorilukituksista ja että siinä ei ole merkkejä kosteusvaurioista. Kaikista puhelimista tarkistetaan myös mallikohtaisesti tunnetut tyyppiviat.

Telia Recycled -laitteilla on 12 kuukauden takuu. Jos laitteelle sattuu jotain, voit hoitaa huollon helposti tekemällä huoltopyynnön sähköisesti tai viemällä laitteen lähimpään Telia Kauppaan. Takuu ei kata esimerkiksi mekaanisia vaurioita, kosteuden aiheuttamia ongelmia tai akun tehon luonnollista heikkenemistä. Jos laitteen vika ei kuulu valmistajan takuun piiriin, toimitamme sinulle kustannusarvion. Tällöin vastaat huollon sekä mahdollisten postikulujen maksamisesta. 

Telian liittymäasiakkaille tarjottua 3 vuoden pidennettyä takuuta ei voida liittää Recycled-laitteisiin.

Telia Recycled -puhelimen myyntipakkaus sisältää ainoastaan puhelimen ja SIM-kortin avaustyökalun. Mukana ei tule laturia, latauskaapelia ja kuulokkeita. Voit halutessasi ostaa tarvitsemasi lisätarvikkeet erikseen.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.