Voit tarvittaessa hakea maksuaikaa laskullesi. Maksuajan hakeminen tarkoittaa käytännössä maksusopimuksen tekemistä.
Maksuajan hakeminen onnistuu helposti itse Minun Teliasta, jos laskun eräpäivä ei ole vielä mennyt. Kaapeli-tv:n laskuille sekä laskuille, joiden eräpäivä on jo mennyt, voit tiedustella maksuaikaa ainoastaan asiakaspalvelustamme.
Huomioithan, ettei maksuaikaa voida myöntää esimerkiksi ensimmäiselle laskulle eikä silloin, jos aiempia laskuja on maksamatta tai perinnässä. Telia Rahoituksen laskuille ei voi hakea lisää maksuaikaa lainkaan.
Hinnasto
Kirjautuneena Minun Teliaan |
5 €/maksusopimus (sis. alv) |
Asiakaspalvelun kautta |
10 €/maksusopimus (sis. alv) |
Vinkki! Tutustu maksumuistutuspalveluun, joka muistuttaa sinua maksamatta jääneistä laskuista. Maksumuistutuspalvelun käyttö on maksutonta.
Maksuajan hakeminen Minun Teliasta
Hae maksuaikaa
- Kirjaudu Minun Teliaan
- Klikkaa Laskut ja valitse lasku, jolle haluat maksuaikaa klikkaamalla Maksupäivän siirto.
- Seuraa palvelun antamia ohjeita.
- Muista lopuksi hyväksyä maksusopimus.
Maksuajan hakeminen asiakaspalvelusta
Laskun eräpäivän siirto pysyvästi
Laskutuskauden pysyvän muutoksen voit tehdä asiakaspalvelumme kautta ja veloitamme palvelusta 10 € suuruisen muutosmaksun. Valittavissa olevat eräpäivät voit halutessasi katsoa valmiiksi Laskutuskaudet ja laskutusrajat -ohjeesta.
Mistä löydän aiemmin tehdyn maksusopimuksen tiedot?
Aiemmin tehdyn maksusopimuksen tiedot löytyvät Laskuarkistosta.
- Klikkaa minkä vain laskun numeroa
- Valitse Lisää maksuaikaa.
- Avautuvalla sivulla näet laskun numeron, summan ja uuden maksupäivän.
Jos haluat tehdä muutoksia jo olemassa olevaan maksusopimukseen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.