Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Miten haen laskulleni lisää maksuaikaa?

Hae maksuaikaa laskullesi helposti kirjautumalla Teliaan, tekstiviestillä tai puhelimitse.

Hinnat

Kirjautuneena Teliaan
5,00 €/maksusopimus (sis. alv)
Tekstiviestillä
 5,00 €/maksusopimus (sis.alv.) + 0,17 €/tekstiviesti
Maksumaatti-palvelulla
5,00 €/maksusopimus (sis.alv.) + 0,17 €/puhelu + mpm/pvm)
Asiakaspalvelun kautta
10,00 €/maksusopimus (sis. alv)

Hae maksuaikaa kirjautuneena

Hae maksuaikaa

  1. Klikkaa Laskut ja valitse lasku, jolle haluat maksuaikaa klikkaamalla Siirrä maksupäivää-linkkiä.
  2. Seuraa palvelun antamia ohjeita.
  3. Muista lopuksi hyväksyä maksusopimus.

Hae maksuaikaa tekstiviestillä

  1. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, jos haet maksuaikaa tekstiviestillä:
    Jos haluat jakaa laskun kahteen osaan, lähetä viesti OSAMAKSU laskunumero (esim. OSAMAKSU 12345678910) numeroon 15400.
    Jos haluat siirtää laskun maksupäivää, lähetä viesti MAKSUPÄIVÄ laskunumero numeroon 15400.
  2. Saat paluuviestinä sopimusehdotuksen ja jatko-ohjeet.
  3. Hyväksy sopimus lähettämällä viesti HYVÄKSY numeroon 15400.
  4. Paluuviestinä saat ilmoituksen sopimuksen hyväksymisestä sekä laskun maksamiseen tarvittavat tiedot.

Huom! Palvelu toimii vain Telian matkapuhelinliittymästä lähetetyllä tekstiviestillä.

Hae maksuaikaa Maksumaatti-palvelusta

  1. Ota esille lasku, jonka maksutilanteen haluat tarkistaa. Maksusopimus on aina laskukohtainen.
  2. Soita numeroon 0200 622 884 (0,17 euroa/puhelu + mpm/pvm). Maksumaatti-palvelu kertoo, onko antamasi laskunumero jo maksettu. Jos lasku on maksamatta, palvelu ehdottaa laskulle maksusopimusta.
  3. Automaatti antaa puhelun aikana tarkemmat ohjeet maksusopimuksen tekemiseen.

Hae maksuaikaa Asiakaspalvelusta

Soita asiakaspalveluumme numeroon 020 690 400 (mpm/pvm, myös jonotusajalta), ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.

Palvelukohtaiset ehdot

  • Sopimus on sitova ja se astuu voimaan hyväksyessäsi sopimuksen.
  • Sopimuksen mitätöinti/muokkaaminen edellyttää kontaktin asiakaspalveluun. Tekstiviesti tai sähköpostiviesti on lisäpalvelu, sopimus on sitova ilman muistutusta.
  • Laskuttaja on Telia Finland Oyj tai sen kanssa samaan konserniin kuuluva yhtiö. Laskuttajalla on oikeus hyväksyä tai hylätä asiakkaan maksusopimus harkintansa mukaan. Maksuaikaa ei voida myöntää mm. jos kyseessä on ensimmäinen lasku tai asiakkaalla on liian vanhoja muita avoimia laskuja.
  • Lasku on maksettava sovittuna maksupäivänä. Erillistä maksukehotusta ei asiakkaalle toimiteta. Mikäli asiakas laiminlyö maksun suorittamisen, palveluntarjoajalla on oikeus sulkea liittymä ja ryhtyä palvelun yleisten toimitusehtojen mukaisiin toimenpiteisiin.
  • Laskun eräpäivästä lukien maksamattomasta osuudesta veloitetaan korkolain mukainen viivästyskorko siihen saakka, kunnes laskun viimeinen erä maksetaan. Viivästyskorko veloitetaan seuraavalla laskulla.