Valmistele laitteesi huoltoon näin
Varmuuskopiointi
Jos laitteessa on tärkeitä tietoja, kuten viestejä ja tiedostoja, jotka haluat säilyttää, suosittelemme varmuuskopioimaan tiedot laitteen valmistajan ohjeiden mukaisesti. Varmuuskopiointi onnistuu myös huollon yhteydessä, jolloin huolto perii siitä maksun, myös takuuhuolloissa. Vastuu on asiakkaan myös siinä tapauksessa, jos varmuuskopiointi ei onnistukaan ja tietoja häviää.
Laitteessa olevat lisätarvikkeet
Poista laitteesta huollon ajaksi kaikki siihen kiinnittämäsi lisätarvikkeet kuten suojakuoret sekä muisti- ja/tai sim-kortti. Näytönsuojakalvoa ei tarvitse poistaa.
Pakkaaminen
Jos toimitat laitteen huoltoon postitse, muistathan pakata laitteen huolellisesti, jotta se ei kolhiinnu toimituksen aikana.
Jos toimitat laitteen huoltoon Telia Kaupan kautta, sinun ei tarvitse pakata laitetta, vaan myymälähenkilökunta huolehtii pakkaamisesta.