Nappaa Singles' Dayn huikeat tarjoukset! Katso tarjoukset
Vaihda uuteen Telia Play -boksiin
Vanhojen Arris-digiboksien tuki päättyy alkuvuodesta 2026. Päivitä laitteesi uuteen, entistä parempaan boksiin ja varmista katselusi jatkossakin.
Päivitä digiboksisi uuteen
Voit päivittää vanhan Telia Play -digiboksisi uuteen veloituksetta Minun Teliassa.
- Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana, avaa Liittymäni ja palveluni -sivu ja siirry kohtaan "TV ja viihde".
- Avaa kohta "Telia Play katselutavat" ja valitse "Hallinnoi tilausta".
- Avaa kohta "Muuta tilausta" mikäli haluat päivittää samalla tilauksesi. Jos haluat vain vaihtaa laitteen, valitse "Laitteesi".
Katso tarkemmat ohjeet digiboksin päivittämiseen
Halutessasi voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin autamme sinua parhaan ratkaisun löytämisestä. Voit myös jättää yhteystietosi lomakkeella ja soitamme sinulle 2–3 arkipäivän kuluessa numerosta 020 690 400.
Soita meille
0200 27007
(mpm/pvm)
Palvelemme arkisin klo 9–17
Jätä yhteystietosi
Kysymyksiä ja vastauksia
Uusi boksi toimitetaan 2–3 arkipäivän kuluessa tilauksesta lähimpään Postiin. Saat Postilta saapumisilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa.
Laite kytketään televisioon HDMI-kaapelilla, joka toimitetaan boksin mukana. Suosittelemme vaihtamaan kaikki mukana tulevat johdot, jotta varmistat parhaan mahdollisen toimivuuden. Uuden boksin virtalähde täytyy aina vaihtaa mukana toimitettuun virtalähteeseen. Ethernet-verkkokaapelia ei ole pakko käyttää, jos yhteys toimii Wi-Fi:n kautta.
Jos tunnuksesi ovat kateissa, aloita tarkistamalla käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta ja tee tarvittaessa salasanan palautus. Löydät ohjeet Telia Play -salasanan palauttamiseen asiakastuestamme. Tunnusasioissa saat apua myös asiakaspalvelustamme.
Vanhan Arris-digiboksin tunnistaa boksin ulkoasusta. Vanha digiboksi on pyöreä, kun taas uusi on muodoltaan neliskanttinen. Digiboksin malli lukee myös laitteen kyljessä – jos malli on Arris 5305 tai Arris 4302, kyseessä on vanha laite.
Vanha Arris-digiboksi:

Uusi SDMC DV8919 -boksi:

Kyllä, olemassa olevat tallenteet ja muut sisällöt säilyvät ja siirtyvät automaattisesti, kun kirjaudut samoilla tunnuksilla uuteen boksiin.
Voit toimittaa laitteen elektroniikkaromun keräyspisteeseen tai lähettää takaisin Telialle:
Telia Finland Oyj
Sopimustunnus 619604
c/o Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D 54-57
01530 Vantaa
Lähetys on maksuton käyttäessäsi yllä olevaa sopimustunnusta.