Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Vaihtamalla paranee

Maksimoi katselukokemuksesi ja päivitä käytössäsi oleva digiboksi uuteen ilman lisämaksuja.
Telia TV digiboksi

Uusi, nopea digiboksi

Vanhimpien Telia TV -digiboksien päivittäminen uuteen on täysin veloituksetonta. Uudella digiboksilla selaat huippusisältöjä jopa 5 kertaa vauhdikkaammin ja TV:n käyttö on aiempaakin sujuvampaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tarkista, oletko oikeutettu etuun.

Miksi digiboksin päivittäminen kannattaa?

  • nopeampi käyttöliittymä
  • bluetooth-yhteydellä toimiva kaukosäädin
  • pienikokoinen ja tyylikäs muotoilu
  • Youtube valmiiksi asennettuna

Mitä minun tulee tehdä?

Tilaa uusi digiboksi soittamalla asiakaspalveluumme puh. 020 690 400 (mpm/pvm).

 

Kysymyksiä ja vastauksia

Milloin ja miten digiboksini toimitetaan?

Digiboksi toimitetaan 23 arkipäivän kuluessa tilauksesta lähimpään Postiin. Posti lähettää asiakkaalle saapumisilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa. Bokseja ei voi noutaa suoraan Telia Kaupoista.

Miten otan laitteen käyttöön?

Laite kytketään televisioon HDMI-kaapelilla, joka tulee digiboksin mukana. Uudessa digiboksissa ei ole Scart-liitäntää. Lisäksi digiboksin virtalähde täytyy vaihtaa uuden boksin virtalähteeseen. Muutoin voit vaihtaa uuden laitteen suoraan vanhan tilalle siirtämällä johdot kiinni uuteen laitteeseen.

Ottaessasi digiboksin käyttöön ensimmäistä kertaa, tarvitset myös Telia TV -tunnuksiasi. Jos et muista tunnuksiasi, voit palauttaa ne kirjautumalla Teliaan ja valitsemalla Telia TV → vaihda salasana. Tunnuksen ja salasanan voi myös palauttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Mitä teen vanhalle digiboksille?

Voit toimittaa laitteen elektroniikkaromun keräyspisteeseen tai lähettää takaisin Telialle.

Onko uudella boksilla laite- tai laajakaistavaatimuksia, mitkä pitäisi ottaa huomioon vaihdon yhteydessä?

Mikäli sinulla oli vanhassa boksissa tallentava kovalevy, se ei valitettavasti enää toimi uudessa laitteessa. Kovalevyn uuteen digiboksiin voit hankkia erikseen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun tai lähimpään Telia Kauppaan.

Laajakaistavaatimukset eivät muutu laitteen vaihdon yhteydessä.