Huippuedullisia laitteita joka lähtöön. Tilaa nyt! Tarjoukset

MTV Katsomo -suoratoistotuotteiden käyttöönotto ja käyttö

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Voit katsella MTV Katsomoa nettiselaimella osoitteessa mtv.fi, puhelimella tai tabletilla MTV Katsomo -sovelluksella, Telia Play -boksilla tai älytelevisiolla.

Näiden ohjeiden lisäksi löydät MTV Katsomo -sovelluksen käyttöönottoon, asetuksiin ja käyttöön liittyvissä asioissa löydät ohjeita ja vinkkejä osoitteessa mtv.fi/asiakaspalvelu.

  1. Avaa Firefox, Chrome tai Safari ja mene osoitteeseen mtv.fi.
  2. Kirjaudu sisään MTV Katsomo -käyttäjätunnuksella, jotka valitsit käyttöönottovaiheessa.
  3. Valmista! Nyt voit aloittaa katselun.
  1. Asenna MTV Katsomo -sovellus laitteellesi sovelluskaupasta:
    Android-laitteet
    iOS-laitteet
  2. Avaa sovellus ja kirjaudu sisään MTV Katsomo -käyttäjätunnuksella, jonka valitsit käyttöönottovaiheessa.
  3. Valmista! Nyt voit aloittaa katselun.

Telia Playn SDMC DV8919 -boksilla on MTV Katsomo -sovellus, jolla voit katsella suoratoistopalvelua.

  1. Paina kaukosäätimen Koti-näppäintä, niin pääset Telia Playn pääsivulle.
  2. Siirry vasemmalle päävalikkoon, ja siellä kohtaan Sovellukset.
  3. Avaa sovelluslistasta MTV Katsomo ja kirjaudu MTV Katsomon tunnuksella, jonka valitsit käyttöönottovaiheessa.

Voit katsoa MTV Katsomo -suoratoistopalvelua myös Samsung Smart TV, LG Smart TV, Android TV tai Hybridi TV -älytelevisiolla.

  1. Avaa älytelevisiosi sovelluskauppa.
  2. Etsi MTV Katsomo -sovellus ja asenna se.
  3. Kirjaudu sovellukseen MTV Katsomo -käyttäjätunnuksella, jonka valitsit käyttöönottovaiheessa.

Lisää vinkkejä sovelluksen asentamiseen älytelevisiolle löydät MTV Katsomon sivuilta.

Jos sinulla on Telia Play ja meiltä tilattu MTV Katsomo -suoratoistopalvelu, voit katsoa Telia Playn kautta suoratoistopalvelun sisältöjä. Kun sisältö kuuluu suoratoistopalveluun, näet sen infosivulla Katso-painikkeen sijaan Katso palvelussa MTV Katsomo -painikkeen, josta pääset MTV Katsomo -sovellukseen katsomaan sisältöä.

Katsoaksesi MTV Katsomo -suoratoistopalvelun sisältöjä Telia Playssa, tarvitset:

  • meiltä tilatun MTV Katsomo+ -suoratoistopalvelun.
  • Telia Play -palvelun (sovellus tai SDMC DV8919 -boksi).
  • MTV Katsomo -sovelluksen, joka löytyy SDMC DV8919 -boksilta valmiina. Mobiililaitteeseen tai älytelevisioon sovelluksen voi ladata sovelluskaupasta.

Huom: Toiminto ei ole käytössä LG-televisioiden Telia Play -sovelluksessa.
 

Apua kirjautumiseen

Kirjautuminen MTV Katsomoon voi epäonnistua, jos olet jo kirjautuneena MTV Katsomoon, kun aloitat MTV Katsomo+ -tilauksen aktivointiin. Kirjaudu ulos MTV Katsomosta ja kokeile sitten aktivointia uudelleen.

Onko sinulla ennestään esimerkiksi maksuton tunnus MTV Katsomoon? Tarkista millä tunnuksella yrität kirjautumista. Apua löydät MTV Katsomon asiakaspalvelusta.
 

Usein kysyttyä

Miten aktivoin suoratoistopalvelun?

Meiltä Telialta tilatun MTV Katsomo -suoratoistopalvelun aktivointi tehdään Minun Teliassa.
Katso aktivointiohjeet

Miten saan käyttööni MTV Katsomo -sovelluksen?

Pääset lataamaan sen helposti: Paina Telia Playssa Katso palvelussa MTV Katsomo -painiketta, niin pääset sovelluskauppaan, josta voit ladata sovelluksen. Kun sovellus on asennettu, voit kokeilla uudelleen.

Huom: Suoratoistopalvelun sisällöt eivät näy LG-television Telia Play -sovelluksessa.
 
Löysin Teliaplay.fi:stä mahdollisuuden aktivoida MTV Katsomo+ -tilauksen, mutta se ei toiminut. Mitä teen?

MTV Katsomo+ -tilauksen aktivointi kannattaa tehdä Minun Teliassa.
Katso aktivointiohjeet

Voiko Arris-boksilla katsoa MTV Katsomo -suoratoistopalvelun sisältöjä? 

Et voi. Arris-digibokseille ei ole MTV Katsomo -sovellusta. Jos haluat vaihtaa digiboksin uudempaan SDMC DV8919 -boksiin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miksi jossain sisällössä lukee, että minulla ei ole katseluoikeutta?

Näin voi käydä jos käytössä on Telia Play -palvelu ja MTV Katsomo+ -tilaus, mutta ei MTV Katsomo -kanavapakettia. Tällöin sama sisältö on katseltavissa yleensä suoratoistopalvelun puolelta.

Jos rekisteröit MTV Katsomo -tunnuksesi vahingossa virheelliselle sähköpostiosoitteelle tai et näe tilauksellasi oikeita sisältöjä, tee MTV Katsomo -käyttäjätunnuksen palautus eli resetointi Minun Teliassa. Palautuksen jälkeen tunnus tarvitsee myös aktivoida uudelleen.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
  2. Liittymäni ja palveluni -sivulta löydät MTV Katsomo -suoratoistotuotteen. Paina sen kohdalla Hallinnoi tilausta -painiketta.
  3. Tilauksen hallinnointisivulta löydät Tilauksen hallinta -otsikon alta kohdan MTV Katsomo käyttäjätunnuksen palautus. Paina siitä.
  4. Seuraa ruudulla näkyviä ohjeita. Jos haluat varmasti resetoida käyttäjätunnuksen, paina Palauta-painiketta, jolloin resetointi käynnistyy. Käyttäjätunnuksen palautus voi kestää hetken, jonka aikana ruudulla näkyy ohjeita resetointiprosessista.
  5. Kun käyttäjätunnus on palautettu onnistuneesti, näkymä palautuu palvelun hallinnointisivulle. Paina Ota MTV Katsomo käyttöön -painiketta, jotta voit aktivoida MTV Katsomo -käyttäjätunnuksesi uudelleen. Jos tilaukseesi sisältyy myös Netflix, sitä ei tarvitse aktivoida uudestaan.
  6. Hetken kuluttua näkymä palautuu palvelun hallinnointisivulle, jossa onnistuneen uudelleenaktivoinnin jälkeen Ota MTV Katsomo käyttöön -painike on muuttunut Muuta tilausta -painikkeeksi.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.