Sovellus ei löydä laajentimia tai yhteys toimii vain, kun verkkokaapeli on kytketty reitittimen ja laajentimen väliin
Vaikuttaa siltä, että reitittimelle ei ole päivittynyt Smart Wifi -ohjelmisto. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Laajennin ei näy sovelluksessa
Jos laajennin ei näy sovelluksessa, kokeile ensin käynnistää reititin ja laajennin/laajentimet uudestaan. Jos siitä ei ollut apua, tee laajentim(i)en käyttöönotto uudestaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli nämä toimenpiteet eivät auttaneet.
Yhteys on hidas
Tarkista sovelluksesta laajentimen ja reitittimen välinen yhteys. Vihreä viiva laitteiden välillä tarkoittaa hyvää yhteyttä, keltainen kohtalaista ja punainen huonoa.
Jos laajentimien ja reitittimen välillä on heikko yhteys, kokeile muuttaa laitteiden sijoittelua. Laitteiden olisi hyvä olla noin metrin korkeudella lattiasta ja mahdollisimman avoimessa ja esteettömässä paikassa. Usean kerroksen asuntoihin kannattaa hankkia oma laajennin jokaiseen kerrokseen.
Digiboksi ei toimi oikein laajentimien kanssa
Ongelma voi olla esimerkiksi kuvan pätkiminen tai muu häiriö. Smart Wifin kanssa suosittelemme, että Telia Play -boksi laajakaistalla kytketään verkkokaapelilla laajentimen LAN-porttiin langattoman yhteyden sijaan.
Jos ongelmat jatkuvat tästä huolimatta, katso tarkemmat ohjeet Telia Playn ongelmatilanteista.