Takaisin

Telia Prepaid -lataussovellus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Telia Prepaid -lataussovelluksella voit ladata saldoa, netin käyttöaikaa ja paketteja Telian Prepaid -liittymiin matkapuhelimellasi. Lataussovellus on asennettavissa kaikkii kotimaisiin matkapuhelinliittymiin.

Sovelluksen avulla voit tarkistaa oman prepaid-liittymäsi saldon tai lataushistorian – vastaavasti myös läheisesi (esim. lapsen) saldotiedot ja lataushistorian Prepaid Perhe -palvelun avulla.

Telia Prepaid -lataussovellus on maksuton sovelluskaupassa. Jos Telia Prepaid -liittymäsi saldo on loppu, on lataussovelluksen vaatima nettikäyttö silloin maksutonta. Voit siis tehdä latauksia mobiilisovelluksella, vaikka saldosi olisi loppu.

Mobiilisovellus on saatavilla iOS-, Android- ja WP-käyttöjärjestelmällä varustettuihin matkapuhelimiin. Lataussovellusta tukevat selainversiot ovat kaksi viimeisintä pääversiota ko. käyttöjärjestelmistä: esim. Android 4x, iOS 8x, WP 8.1. 

Lue lisää Telia Prepaid -lataussovelluksesta

Lisää samasta aiheesta

Telia Prepaid

Usein kysyttyä prepaid-liittymistä

Easy Prepaid

Telia Helppo Prepaid

Prepaid Netti

Prepaid ulkomailla

Puheajan lataaminen ja latauslipuke

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.