Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Palauttaminen

Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita.

Huom! Palvelu tai liittymä ei irtisanoudu, jos palautat pelkän laitteen (esimerkiksi asiakasetutabletin tai laajakaistan modeemin). Jos haluat perua myös palvelun tai liittymän, täytä laitteen palauttamisen lisäksi myös peruuttamislomake osoitteessa telia.fi/palautus tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Laitteen palautus on tehtävä kuluttajansuojalain mukaisesti viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olet peruuttanut laitesopimuksen.

toimi näin, kun olet ilmoittanut laitesopimuksen peruttaamisesta

  1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake (mukana tulleen saatteen viimeinen sivu) ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen.
  2. Vie paketti postiin ja kerro postin asiakaspalvelijalle palautusosoitteen yhteydessä oleva sopimustunnus. Sen avulla paketti palautuu oikeaan paikkaan.
  3. Jos palautuslomake ei ole enää tallella, kopioi ja täytä nämä tiedot paperille ja palauta se laitteen mukana:

    Palauttajan tiedot:
    Asiakkaan nimi ja yhteyspuhelinnumero:
    Laitteen IMEI/sarjanumero:
    Tilinumerosi IBAN-muodossa (IBAN on 18 merkkiä pitkä ja alkaa maatunnuksella FI, esim. Telian tilinumero FI85 5000 0120 0088 25):
    Tilausnumero:

Maksuton asiakaspalautusosoite on:

Posti, E-varasto
Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Akaa

Palautuksen käsittelyaika on 2–3 viikkoa. Jos sinä aikana saat muita tilaukseesi liittyviä tilausvahvistuksia, ei sinun tarvitse reagoida niihin.

Kaikki tilaamasi palvelut poistetaan palautuksen käsittelyn yhteydessä, ja aiheettomat maksut hyvitetään laskultasi automaattisesti.

Laitteen palautus ja maksettavat korvaukset

Voit avata saamasi paketin, tutustua rauhassa sen sisältöön sekä tarkastaa laitteen ominaisuudet ja toimivuuden.

Mikäli kuitenkin otat laitteen käyttöön ja peruutat sen jälkeen tekemäsi sopimuksen peruutusajan puitteissa, on mahdollista, että perimme sinulta laitteen arvon alentumisen johdosta 30 % laitteen myyntihinnasta.

Mikäli laite on palautettaessa myyntikelvoton, veloitamme sinulta laitteen koko myyntihinnan. Laitteen käyttöönotosta johtuva mahdollinen arvon alentuminen tai myyntikelvottoman laitteen arvo laskutetaan jälkikäteen, kun laitteen palautuskäsittely on tehty.