Tilauksen muutokset

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Laitetilaukset ovat sitovia eikä niillä ole peruutusoikeutta. Jos sinulla on palvelulaitesopimus ja haluat vaihtaa laitteesi toiseen kesken sopimuskauden, voit tehdä uuden tilauksen uudella palvelulaitesopimuksella. Vanhan laitteen käytöstä laskutetaan sopimuskauden loppuun asti.

Voit muuttaa laitteen käyttäjätietoja kirjautumalla Telia Inmics-Nebulan sivuille, mikäli sinulla on oikeudet hallita yrityksesi laitteiden käyttäjätietoja.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, jos sinulla ei ole pääsyä muuttamaan käyttäjätietoja.

Laitteen käyttäjätietojen muutokset
  1. Kirjaudu sisään Telia Inmics-Nebulan sivulla oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Hallinta-osion alta Organisaation sivut
  3. Valitse Laitteet ja siirry Hallinterekisteriin
  4. Valitse alasvetovalikosta Vain palvelulaitteet
  5. Klikkaa haluamasi palvelulaitteen IMEI/SRNO-koodia
  6. Valitse Muokkaa tuotetta
  7. Vaihda käyttäjää tai luo uusi käyttäjä Tuotteen käyttäjän tiedot -otsikon alta
Lisää samasta aiheesta

Laitetilauksen seuranta

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan