Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Puheluerittelyt

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Puheluerittelystä näet puhelun kellonajan, vastaanottajan ja keston sekä tekstiviestien ja multimediaviestien lähetysajat ja vastaanottajat.

Vinkki! Puheluerittely on eri asia kuin raportti. Ne saat joko Raportointipalvelusta tai kertaluontoisina raportteina.

Puheluerittelyn kolme viimeistä numeroa on peitetty puhelinnumeroista tietosuojasyistä. Täydellisessä puheluerittelyssä nekin näkyvät. Siitä veloitetaan yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Puheluerittelyn tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu
  2. Valitse Viestit ja Luo uusi palvelupyyntö.
  3. Valitse aihealueeksi Laskutuskyselyt ja yleiset palvelupyynnöt.
  4. Otsikoi työpyyntö ja valitse tuotteeksi Matkapuhelinliittymä, nettitikku ja lisäpalvelut.
  5. Ilmoita sen laskun numero, josta erittelyn haluat, ja lähetä viesti sivun alalaidasta.

Huom! Puheluerittelyssä näkyy erittely kaikista laskulla olevista liittymistä. 

Käsittelemme tilauksen ja toimitamme erittelyn asiointipalveluun. Erittely tulee käsittelyn jälkeen palveluun näkyviin noin vuorokauden sisällä, ja se löytyy Laskutus -osiosta klikkaamalla kyseisen laskun numeroa. Puheluerittely-linkki löytyy Laskutus -osion alta sivun oikeasta laidasta.

Täydellisen puheluerittelyn tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Lataa täydellisen puheluerittelyn pdf-lomake ja täytä se seuraavasti:

    • Täytä lomakkeelle puhelinnumero ja laskun tai laskujen numerot.
    • Liittymän käyttäjä täyttää ja allekirjoittaa käyttäjään liittyvät tiedot.
    • Yrityksen puolesta täytetään ja allekirjoitetaan asiakkaan vakuutustiedot.
  2. Kirjaudu
  3. Valitse Viestit ja Luo uusi palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Laskutuskyselyt ja yleiset palvelupyynnöt. 
  5. Otsikoi työpyyntö ja valitse tuotteeksi Matkapuhelinliittymä, nettitikku ja lisäpalvelut. Ilmoita sen laskun numero, josta haluat erittelyn, ja mainitse puhelinnumero tai puhelinnumerot lisätietokentässä. 
  6. Liitä täytetty puheluerittelyn pdf-lomake työpyyntöön.
  7. Lähetä viesti sivun alalaidasta.

Puheluerittely toimitetaan käyttäjän valitsemaan sähköpostiosoitteen tai postiosoitteeseen. 

Kuluvan laskutuskauden saldotieto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Voit seurata kuluvan laskutuskauden tapahtumia asiointipalvelun saldotiedoista.

  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Mobiililiittymät.
  3. Valitse haluamasi matkapuhelinliittymä.
  4. Voit tarkastella liittymän saldoa klikkaamalla Liittymätiedoissa euromääräistä summaa. Saldon alta pääset katsomaan puheluiden, viestien ja tiedonsiirron tapahtumia.

 

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa,

 soittamalla yritysasiakaspalveluun tai

lähettämällä viestin lomakkeella.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan