Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Puheluerittelyt

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Puheluerittelystä näet puhelun kellonajan, vastaanottajan ja keston sekä tekstiviestien ja multimediaviestien lähetysajat ja vastaanottajat.

Vinkki! Puheluerittely on eri asia kuin raportti. Ne saat joko Raportointipalvelusta tai kertaluontoisina raportteina.

Puheluerittelyn kolme viimeistä numeroa on peitetty puhelinnumeroista tietosuojasyistä. Täydellisessä puheluerittelyssä nekin näkyvät. Siitä veloitetaan yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Puheluerittelyn tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt.
  5. Täytä pyydetyt tiedot. Muista täyttää myös Laskun numero.
  6. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Huom! Puheluerittelyssä näkyy erittely kaikista laskulla olevista liittymistä. 

Käsittelemme tilauksen ja toimitamme erittelyn asiointipalveluun. Erittely tulee käsittelyn jälkeen palveluun näkyviin noin vuorokauden sisällä, ja se löytyy Laskutus-osiosta klikkaamalla kyseisen laskun numeroa. Puheluerittely-linkki löytyy Laskutus-osion alta sivun oikeasta laidasta.

Täydellisen puheluerittelyn tilaus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Lataa täydellisen puheluerittelyn pdf-lomake ja täytä se seuraavasti:

    • Täytä lomakkeelle puhelinnumero ja laskun tai laskujen numerot.
    • Liittymän käyttäjä täyttää ja allekirjoittaa käyttäjään liittyvät tiedot.
    • Yrityksen puolesta täytetään ja allekirjoitetaan asiakkaan vakuutustiedot.
  2. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  3. Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
  4. Valitse Tee palvelupyyntö.
  5. Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt. 
  6. Täytä pyydetyt tiedot. Muista täyttää myös Laskun numero.
  7. Liitä täytetty puheluerittelyn pdf-lomake työpyyntöön.
  8. Valitse Lähetä palvelupyyntö.

Puheluerittely toimitetaan käyttäjän valitsemaan sähköpostiosoitteen tai postiosoitteeseen. 

Kuluvan laskutuskauden saldotieto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Voit seurata kuluvan laskutuskauden tapahtumia asiointipalvelun saldotiedoista.

  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Mobiililiittymät.
  3. Valitse haluamasi matkapuhelinliittymä.
  4. Voit tarkastella liittymän saldoa klikkaamalla Liittymätiedoissa euromääräistä summaa. Saldon alta pääset katsomaan puheluiden, viestien ja tiedonsiirron tapahtumia.

 

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan