Markkinointilupien hallinta

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin

Tahtoisitko kytkeä markkinointiviestit päälle ja pysyä helposti ajan tasalla eduista, tarjouksista ja digiarkea helpottavista vinkeistä? Tai haluatko ettemme enää lähetä sinulle tarjouksia ja tietoa eduistasi sähköpostitse, soittamalla, tekstiviestillä, kirjeitse tai sosiaalisessa mediassa? Voit hallinnoida markkinointiasetuksiasi helposti Minun Teliassa tai Minun Telia -sovelluksessa.

Markkinointiviestien kautta voit saada esimerkiksi:

•    Loistavia tarjouksia puhelimista ja muista laitteista
•    Tietoa upeista uutuuksista ensimmäisten joukossa
•    Alennuskoodeja verkkokauppaamme
•    Tietoa liittymäasiakkaan eduista
•    Vinkkejä digiarkeen

Markkinointiasetusten muokkaaminen
  1. Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja mene siellä Omat tiedot ja asetukset -sivulle.
    Omat tiedot ja asetukset
  2. Rullaa Asiakastiedot-välilehdellä kohtaan Markkinointiasetukset – varmista etusi.
  3. Voit valita kunkin viestintätavan kohdalla, haluatko vastaanottaa markkinointiviestintää siten. Klikkaamalla sinistä info-palloa, saat lisätietoa kyseisestä viestintätavasta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.