Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Kirjaudu työsuhdeliittymällä
Millä kirjaudun?
Voit tarkastella työsuhdeliittymääsi kirjautumalla Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla ja salasanalla.
Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).
Missä kirjaudun?
Voit kirjautua joko
Mitä voin tehdä kirjautuneena?
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymäsi käyttöön liittyvää dataa ja mitä työsuhdeliittymäsi paketti pitää sisällään.
Voit tehdä tietoihisi sellaisia muutoksia, jotka yrityksenne pääkäyttäjä on valinnut työntekijöiden itse muokattaviksi. Samaa koskee palveluiden tilaamista.
Lue lisää liittymän tarkastelusta ja hallinnoinnista Minun Teliassa
Kirjaudu Minun Teliaan selaimessa
- Kirjaudu sisään Liittymän käyttäjänä valitsemalla Jatka kirjautumaan.
- Syötä Puhelinnumero-kenttään työliittymäsi puhelinnumero.
- Syötä Salasana-kenttään salasanasi, jonka olet saanut tekstiviestitse.
Unohtuiko salasana? Näin tilaat uuden - Valitse Kirjaudu.
Huom! Mikäli olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, tulee sinun ensin kirjautua sieltä ulos.
Näin otat Minun Telia -sovelluksen käyttöön ja kirjaudut palveluun.
Ohjeet koskevat Minun Telia sovelluksen versiota 8.0.0 tai uudempi
- Lataa ja asenna Minun Telia -sovellus Androidille Google Play -kaupassa tai iOSille App Storessa.
- Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Viesti on veloitukseton. Saat paluuviestinä salasanan Minun Teliaan.
- Valitse Minun Telia -sovelluksessa Telia-tunnus.
Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella, joka on työliittymäsi puhelinnumero ja salasana tekstiviestin paluuviestissä saamasi salasana.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää