Kirjaudu työsuhdeliittymällä

Näin kirjaudut tarkastelemaan työsuhdeliittymääsi.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje

Millä kirjaudun?

Voit tarkastella työsuhdeliittymääsi kirjautumalla Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla ja salasanalla. 

Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). 


Missä kirjaudun?

Voit kirjautua joko


Mitä voin tehdä kirjautuneena?

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymäsi käyttöön liittyvää dataa ja mitä työsuhdeliittymäsi paketti pitää sisällään.

Voit tehdä tietoihisi sellaisia muutoksia, jotka yrityksenne pääkäyttäjä on valinnut työntekijöiden itse muokattaviksi. Samaa koskee palveluiden tilaamista. 

Lue lisää liittymän tarkastelusta ja hallinnoinnista Minun Teliassa  
 

Kirjaudu Minun Teliaan selaimessa

Avaa kirjautumisikkuna

  1. Kirjaudu sisään Liittymän käyttäjänä valitsemalla Jatka kirjautumaan. 
  2. Syötä Puhelinnumero-kenttään työliittymäsi puhelinnumero.
  3. Syötä Salasana-kenttään salasanasi, jonka olet saanut tekstiviestitse. 

    Unohtuiko salasana? Näin tilaat uuden
  4. Valitse Kirjaudu.
     

Huom! Mikäli olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, tulee sinun ensin kirjautua sieltä ulos.

Näin otat Minun Telia -sovelluksen käyttöön ja kirjaudut palveluun.
Ohjeet koskevat Minun Telia sovelluksen versiota 8.0.0 tai uudempi

  1. Lataa ja asenna Minun Telia -sovellus Androidille Google Play -kaupassa tai iOSille App Storessa.
  2. Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Viesti on veloitukseton. Saat paluuviestinä salasanan Minun Teliaan.
  3. Valitse Minun Telia -sovelluksessa Telia-tunnus. 
    Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella, joka on työliittymäsi puhelinnumero ja salasana tekstiviestin paluuviestissä saamasi salasana.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste