Jos yhteys on heikko, tarkista reitittimen merkkivalojen toiminta ja kokeile sijoittaa reititin paremmalle paikalle jos mahdollista. Jos samassa osoitteessa on mobiiliyhteyden kanssa ongelmia muillakin laitteilla, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos signaalivalo palaa punaisena, tarkista onhan SIM-kortti oikein asennettu. Mikäli kortti on oikein, mutta signaalivalo on punainen, SIM-kortin PIN-koodikysely saattaa olla päällä. Mene reitittimen hallintasivulle, jossa kirjautumisen jälkeen avautuu sivu, jonne PIN-koodi syötetään. Tarkista samalla, että PIN-koodi tallennetaan.
Useat ongelmatilanteet ratkeavat, kun reitittimen palauttaa tehdasasetuksille. Se onnistuu painamalla Reset-painiketta 3 sekuntia pohjassa. Tehdasasetuksien palauttaminen nollaa kaikki reitittimelle tehdyt muutokset, mukaan lukien salasanoihin tekemäsi muutokset. Lisäksi muut laitteet, kuten puhelimet ja tietokoneet, tarvitsee resetoinnin jälkeen yhdistää wifiin uudelleen.
Ohjelmistopäivitykset ovat tärkeitä reitittimen suorituskyvyn, toimivuuden ja tietoturvallisuuden vuoksi. Tarkistathan ongelmatilanteissa laitteen hallintasivulta, että reitittimellä on uusin ohjelmistoversio.