Vika- ja häiriöilmoitus
Eikö homma toimi? Älä huoli, apu on lähellä!
Yksityisasiakkaat:
Täytä yksityisasiakkaiden vikailmoituslomake
Yritysasiakkaat:
ARKISIN 8.00–16.30: Avaa chat sivun oikeasta reunasta ja kerro ongelmastasi. Saat asiantuntevaa apua heti.
ILTAISIN JA VIIKONLOPPUISIN (24/7): Jätä vikailmoitus soittamalla asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löydät tämän sivun alaosasta.
YRITYSPORTAALISSA (24/7): Voit täyttää vikailmoituslomakkeen Yritysportaalissa, jos
- sinulla on yrityksenne allekirjoitusoikeus tai
- olet yrityksenne nimetty pääkäyttäjä Telian palveluille tai
- olet yrityksenne Telialle ilmoittama yhteyshenkilö.
Täytä vikailmoitus Yritysportaalissa
Valitse Yritysportaalissa Uusi palvelupyyntö, aiheeksi Vika- ja häiriöilmoitukset.
Jos sinulla ei ole vielä Yritysportaalia käytössäsi, hanki ensin tunnukset.
FAULT AND DISTURBANCE REPORTS
We’re here to help:
MON–FRI 8.00–16.30: Start a chat session from the right-hand side of this page. Our experts will assist you straight away.
EVENINGS, NIGHTS AND WEEKENDS (24/7): Create a report by calling our technical services at 020 693 693 (mobile call charge / local network change / international call charge).
TELIA CORPORATE PORTAL (24/7): If you are an official representative of your company, you can submit a fault report in the Corpote Portal.
ANMÄLAN OM FEL OCH STÖRNINGAR
Vi är här för att hjälpa till:
MÅN–FRE 8.00–16.30: Börja chatta genom att trycka på chat-ikonen till höger. Våra experter hjälper dig genast.
KVÄLLAR, NÄTTER OCH VECKOSLUT (24/7): Gör en anmälan genom att ringa vår tekniska service på numret 020 693 693 (mobilsamtalsavgift/ lokalnätsavgift/ internationell samtalsavgift).
TELIA FÖRETAGSPORTAL (24/7): Logga in på https://www.telia.fi/foretagsportal för att göra en anmälan.