Liigan tilaaminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Tämä ohje koskee Telia Playn tai kaapeli-TV:n kautta katsottavia Liigan sisältäviä kanavapaketteja. Voit seurata Liigaa Telia Playsta tai kaapeli-TV:n kautta näin:

  • Kaikki suorat Liiga-ottelut ja oheisohjelmat näet Liigan sisältäviltä kanavapaketeilta.
  • Yksittäisiä pelejä voit tilata Telia Play -boksin tai -sovelluksen kautta.

Näiden lisäksi Liiga kuuluu MTV Katsomo -suoratoistopalvelun MTV Katsomo+ Urheilu ja MTV Katsomo+ Urheilu mainoksilla -tuotteisiin.

Tutustu kaikkiin Liiga-tuotteisiin

Tilaaminen
Liigan sisältävän yhdistelmäpaketin tilaus
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Siirry Liittymäni ja palveluni -sivulle.
  3. TV ja viihde -osiossa Sisällöt-otsikon vierestä on kohta Lisää katsottavaa. Valitse se ja tilaa haluamasi Liiga-kanavapaketti.
Yksittäisen pelin osto

Voit ostaa katsottavaksi myös yksittäisen ottelun. Ostamasi pelit ovat katsottavissa Telia Playn Urheilu-osiosta 48 tuntia pelin alun jälkeen, ja niissä on vihreä Ostettu-merkintä. Maksut yksittäisistä peleistä veloitetaan laskulla.

Telia Play -boksilla

Telia Play -boksilla voit ostaa yksittäisen pelin boksin valikosta. Huomioithan kuitenkin, että yksittäisiä Liiga-pelejä ei voi ostaa SDMC DV8919 -digiboksilla.

Telia Play -sovelluksella

  1. Mene nettiselaimella osoitteeseen teliaplay.fi ja kirjaudu Telia Play -käyttäjätunnuksillasi.
  2. Mene Urheilu-osioon, valitse haluamasi peli ja valitse Osta.
  3. Voit katsoa ostamaasi peliä Telia Play -sovelluksella tai osoitteessa teliaplay.fi.
Eikö sinulla ole vielä Telia Playta, kaapeli-TV:tä tai MTV Katsomo+ -suoratoistopalvelua?

Tarvitset Liigan katseluun jonkin seuraavista: 

Telia Play -sovelluksen voit ottaa käyttöön vaikka heti ja maksat vain haluamastasi sisällöstä. Käyttöönotto edellyttää vähintään 18-vuoden ikää sekä luottotietojen tarkistusta. Voit katsoa pelejä sovelluksella tai osoitteessa teliaplay.fi. Apple TV:llä tai Chromecastilla voit myös siirtää kuvan isolle ruudulle tai katsoa suoraan älytelevisiolle (LG ja Android-TV) saatavalla Telia Play -sovelluksella. Jos haluat katsoa peliä nettiselaimella, tarkista tuetut selaimet.

Katso ohjeet TV-palvelun käyttöönottoon

Liiga-paketin vaihtaminen toiseen

Kaikki Liigan sisältävät kanavapaketit, joissa ei ole määräaikaisuutta, voit vaihtaa toiseen kanavapakettiin.

Katso kaikki Liiga-tuotteet

Jos päivität edullisempaan kanavapakettiin, sinun tarvitsee ensin irtisanoa vanha paketti, jonka jälkeen voit tilata uuden paketin. Vaihto tuotteesta toiseen onnistuu myös asiakaspalvelumme kautta.

Liiga-tilauksen tai -muutosten käsittely

Kun olet tilannut Liigan sisältävän kanavapaketin tai tehnyt muutoksia palveluihisi, ilmestyy tietoihisi teksti Tilaus käsittelyssä. Yleensä tilauksen käsittely kestää 5–15 minuuttia. Käsittelyä ei voi nopeuttaa, joten odotathan rauhassa. Jos tilauksen tekemisestä on kulunut kohtuuttomalta tuntuva aika, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Liigan laskutus

Liigan laskutus tapahtuu valitsemallasi laskutustavalla jälkikäteen. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, vaan laskulla eritellään mitä ajanjaksoa kukin veloitus koskee.

Liigan sisältävien kanavapakettien kuukausihinta on sama ympäri vuoden.

Lue lisää Liigan laskutuksesta 

Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.