Liigan tilaaminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Voit seurata Liigaa Telia TV:stä Telia Liigapassilla tai Liigan sisältävällä yhdistelmäpaketilla, joilla näet suorat Liiga-ottelut sekä oheisohjelmat. Telia Liigapassi kuuluu myös C More -suoratoistopalvelun C More Hockey ja C More Total+ -tuotteisiin.

Tämä ohje koskee Telia TV:ssä katsottavia Telia Liigapassin sisältäviä kanavapaketteja. C More -suoratoistopalvelun tilaaminen ei edellytä Telia TV:n tilaamista.

Lue lisää C More suoratoistopalvelusta

Tutustu kaikkiin Liiga-tuotteisiimme

Jos haluat katsoa yksittäisen Liiga-pelin, se onnistuu ostamalla Pelipassin Telia TV digiboksin tai Telia TV sovelluksen käyttöliittymän kautta. Maksu yksittäisestä pelistä veloitetaan laskulla.

Tilaaminen
Telia Liigapassin tai Liigan sisältävän yhdistelmäpaketin tilaus
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Siirry Liittymäni ja palveluni -sivulle.
  3. Valitse Telia TV -otsikon alta Minun kanavapakettini ja tilaa haluamasi Liiga-kanavapaketti.
Yksittäisen pelin eli Pelipassin osto

Voit katsoa yksittäisen ottelun ostamalla Pelipassin. Ostamasi pelit ovat katsottavissa Telia TV:n Liiga-osiosta 48 tuntia pelin alun jälkeen, ja niissä on vihreä Ostettu-merkintä. Maksut yksittäisistä peleistä veloitetaan laskulla.

Jos sinulla on Telia TV digiboksi, osta Pelipassi TV:n käyttöliittymästä.

Telia TV sovelluksessa pelin ostaminen tapahtuu näin:

  1. Mene nettiselaimella osoitteeseen tv.telia.fi ja kirjaudu sisään Telia TV -tunnuksillasi.
  2. Mene Liiga-osioon, valitse haluamasi peli ja klikkaa Osta.
  3. Voit katsoa ostamaasi peliä nettiselaimella tai Telia TV sovelluksessa.
Eikö sinulla ole vielä Telia TV:tä tai C More -suoratoistopalvelua?

Tarvitset Liiga-pakettien ja yksittäisten pelien katseluun jonkin seuraavista: 

Telia TV sovelluksen voit ottaa käyttöön vaikka heti ja maksat vain haluamastasi sisällöstä. Käyttöönotto edellyttää vähintään 18-vuoden ikää sekä luottotietojen tarkistusta. Voit katsoa pelejä mobiilisovelluksella tai selaimella soitteessa tv.telia.fi. Apple TV:llä tai Chromecastilla voit myös siirtää kuvan isolle ruudulle. Jos haluat katsoa peliä nettiselaimella, tarkista tuetut selaimet.

Katso ohjeet Telia TV:n käyttöönottoon

Liiga-paketin vaihtaminen toiseen

Kaikki Liiga-paketit, joissa ei ole määräaikaisuutta, voit vaihtaa toiseen Liiga-pakettiin.

Katso kaikki Liiga-tuotteet

Jos päivität edullisempaan Liiga-pakettiin, sinun tarvitsee ensin irtisanoa vanha paketti, jonka jälkeen voit tilata uuden paketin. Vaihto Liiga-tuotteesta toiseen onnistuu myös asiakaspalvelumme kautta.

Liiga-tilauksen tai -muutosten käsittely

Kun olet tilannut Liigan tai tehnyt muutoksia palveluihisi, ilmestyy tietoihisi teksti Tilaus käsittelyssä. Yleensä tilauksen käsittely kestää muutamasta minuutista noin varttiin. Käsittelyä ei voi nopeuttaa, joten odotathan rauhassa tilauksesi läpimenoa. Jos tilauksen tekemisestä on kulunut kohtuuttomalta tuntuva aika, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Liigan laskutus

Liigan laskutus tapahtuu valitsemallasi laskutustavalla jälkikäteen. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, vaan laskulla eritellään mitä ajanjaksoa kukin veloitus koskee.

Telia Liigapassin kuukausihinta on automaattisesti 0 €/kk niiltä kuukausilta, kun Liigaa ei pelata. Tauon ajaksi laskutus päättyy automaattisesti, mutta tilauksesi säilyy voimassa, joten sinun ei tarvitse tilata kanavapakettia uudelleen uuden pelikauden alkaessa. Liiga-yhdistelmäpakettien (esim. Laajakaista + Telia TV + Telia Liigapassi tai Telia Liigapassi + C More Sport) kuukausihinta on pääsääntöisesti sama ympäri vuoden.

Lue lisää Liigan laskutuksesta 

Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.