Liigan tilaaminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
Tilaaminen
Tilaus olemassa olevaan Telia TV -palveluun 
  1. Kirjaudu Minun Teliaan ja siirry Liittymäni ja palveluni -sivulle.
  2. Valitse Telia TV -kanavapaketitLiiga ja seuraa ohjeita. 
Telia Pelipassin osto 

Onko sinulla jo Telia TV sovellus tai digiboksi?

Telia Pelipassin voit ostaa suoraan Telia TV sovelluksesta, digiboksilta tai osoitteesta tv.telia.fi

  1. Kirjaudu Telia TV -palveluun ja siirry Liiga-osioon.
  2. Valitse haluamasi peli ja Osta tai syötä Telia Pelipassi -kortin aktivointikoodi. Ostamasi pelit ovat katsottavissa 48 tuntia lähetyksen alun jälkeen.

Eikö sinulla vielä ole Telia TV sovellusta tai digiboksia?

Pelin katsomiseen tarvitset Telia TV sovelluksen tai Telia TV digiboksin. Maksuttoman Telia TV sovelluksen voit ottaa käyttöön vaikka heti, mutta sen käyttöönotto edellyttää 18-vuoden ikää sekä luottotietojen tarkistusta. Katso ohjeet yksittäisen pelin sekä maksuttomien Telia TV -tunnusten tilaamiseen täältä.

Telia TV sovelluksen käyttöönoton jälkeen voit katsoa pelejä puhelimella, tabletilla tai tietokoneella osoitteessa tv.telia.fi. Apple TV:llä ja Chromecastilla siirrät kuvan myös isolle ruudulle. Jos katselet peliä nettiselaimen kautta, tarkista tuetut selaimet. Telia Pelipassilla pelejä voi seurata 48 tuntia lähetyksen alun jälkeen ja ostetut passit laskutetaan jälkikäteen laskulla.

Liiga-paketin vaihtaminen toiseen

Kaikki Liiga-paketit, joissa ei ole määräaikaisuutta, voit vaihtaa toiseen Liiga-pakettiin. Tutustu tarkemmin kaikkiin Liiga-tuotteisiimme.

Jos haluat päivittää esim. Telia Joukkuepassin Telia Liigapassiin, päivitys tapahtuu automaattisesti, kun tilaat Telia Liigapassin kirjautumalla Minun Teliaan. Jos päivität edullisempaan Liiga-pakettiin, sinun tulee ensin irtisanoa vanha paketti, jonka jälkeen voit tilata uuden paketin. Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. Vaihto Liiga-tuotteesta toiseen onnistuu myös asiakaspalvelumme kautta.

Liiga-tilauksen tai -muutosten käsittely

Kun olet tilannut Liigan tai tehnyt muutoksia omiin palveluihisi, ilmestyy tietoihisi teksti Tilaus käsittelyssä. Normaalisti tilauksen käsittely kestää muutamasta minuutista noin varttiin. Tilauksen käsittelyä ei voi nopeuttaa, joten odotathan rauhassa tilauksesi läpimenoa. Jos tilauksen tekemisestä on kulunut jo kohtuuttomalta tuntuva aika, kannattaa kääntyä asiakaspalvelustamme puoleen.

Liigan laskutus

Liigan laskutus tapahtuu jälkikäteen valitsemallasi laskutustavalla. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, vaan laskulla eritellään mitä ajanjaksoa kukin veloitus koskee.

Telia Joukkuepassin kuukausihinta on automaattisesti 0 €/kk niiltä kuukausilta, kun valitsemasi joukkue ei pelaa kauden aikana. Telia Liigapassin kuukausihinta on automaattisesti 0€ /kk niiltä kuukausilta, kun liigaa ei pelata. Liiga-yhdistelmäpakettien (esim. Laajakaista + Telia TV + Telia Liigapassi tai Telia Liigapassi + C More Sport) kuukausihinta on pääsääntöisesti sama ympäri vuoden.

Tauon ajaksi laskutus päättyy automaattisesti ilman toimenpiteitä, mutta tilauksesi säilyy voimassa, eikä kanavapakettia tarvitse tilata uudelleen uuden pelikauden alkaessa.

Lue lisää Liigan laskutuksesta 

Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.