Liigan tilaaminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Voit seurata Liigaa Telia TV:stä Telia Liigapassilla tai Liigan sisältävällä yhdistelmäpaketilla, joilla näet suorat Liiga-ottelut sekä oheisohjelmat.

Tutustu kaikkiin Liiga-tuotteisiimme

Jos haluat katsoa yksittäisen Liiga-pelin, se onnistuu ostamalla peli Telia TV digiboksin tai Telia TV sovelluksen käyttöliittymän kautta. Maksu yksittäisestä pelistä veloitetaan laskulla.

Tilaaminen
Telia Liigapassin tai Liigan sisältävän yhdistelmäpaketin tilaus
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Siirry Liittymäni ja palveluni -sivulle.
  3. Valitse Telia TV -otsikon alta Minun kanavapakettini ja tilaa haluamasi Liiga-kanavapaketti.
Yksittäisen pelin osto

Ostamasi pelit ovat katsottavissa Telia TV:n Liiga-osiosta 48 tuntia pelin alun jälkeen, ja niissä on vihreä Ostettu-merkintä. Maksut yksittäisistä peleistä veloitetaan laskulla.

Jos sinulla on Telia TV digiboksi, osta peli TV:n käyttöliittymästä.

Telia TV sovelluksessa pelin ostaminen tapahtuu näin:

  1. Kirjaudu osoitteessa tv.telia.fi.
  2. Mene Liiga-osioon, valitse haluamasi peli ja klikkaa Osta.
Eikö sinulla ole Telia TV sovellusta tai digiboksia?

Tilataksesi Liiga-paketteja tai yksittäisiä pelejä, tarvitset käyttöösi Telia TV sovelluksen tai Telia TV digiboksin. Telia TV sovelluksen voit ottaa käyttöön vaikka heti ja maksat vain haluamastasi sisällöstä. Sovelluksen käyttöönotto edellyttää vähintään 18-vuoden ikää sekä luottotietojen tarkistusta.

Katso ohjeet Telia TV:n käyttöönottoon

Telia TV sovelluksen käyttöönoton jälkeen voit katsoa pelejä mobiilisovelluksella tai selaimella soitteessa tv.telia.fi. Apple TV:llä tai Chromecastilla voit myös siirtää kuvan isolle ruudulle. Jos haluat katsella peliä nettiselaimella, tarkista tuetut selaimet.

Liiga-paketin vaihtaminen toiseen

Kaikki Liiga-paketit, joissa ei ole määräaikaisuutta, voit vaihtaa toiseen Liiga-pakettiin. Tutustu tarkemmin kaikkiin Liiga-tuotteisiimme.

Jos haluat päivittää esim. Telia Joukkuepassin Telia Liigapassiin, päivitys tapahtuu automaattisesti, kun tilaat Telia Liigapassin kirjautumalla Minun Teliaan. Jos päivität edullisempaan Liiga-pakettiin, sinun tulee ensin irtisanoa vanha paketti, jonka jälkeen voit tilata uuden paketin. Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. Vaihto Liiga-tuotteesta toiseen onnistuu myös asiakaspalvelumme kautta.

Liiga-tilauksen tai -muutosten käsittely

Kun olet tilannut Liigan tai tehnyt muutoksia palveluihisi, ilmestyy tietoihisi teksti Tilaus käsittelyssä. Yleensä tilauksen käsittely kestää muutamasta minuutista noin varttiin. Käsittelyä ei voi nopeuttaa, joten odotathan rauhassa tilauksesi läpimenoa. Jos tilauksen tekemisestä on kulunut kohtuuttomalta tuntuva aika, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Liigan laskutus

Liigan laskutus tapahtuu valitsemallasi laskutustavalla jälkikäteen. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, vaan laskulla eritellään mitä ajanjaksoa kukin veloitus koskee.

Telia Liigapassin kuukausihinta on automaattisesti 0 €/kk niiltä kuukausilta, kun Liigaa ei pelata. Tauon ajaksi laskutus päättyy automaattisesti, mutta tilauksesi säilyy voimassa, joten sinun ei tarvitse tilata kanavapakettia uudelleen uuden pelikauden alkaessa. Liiga-yhdistelmäpakettien (esim. Laajakaista + Telia TV + Telia Liigapassi tai Telia Liigapassi + C More Sport) kuukausihinta on pääsääntöisesti sama ympäri vuoden.

Lue lisää Liigan laskutuksesta 

Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.