Liigan tilaaminen
Tilaus olemassa olevaan Telia TV -palveluun
- Kirjaudu Minun Teliaan ja siirry Liittymäni ja palveluni -sivulle.
- Valitse Telia TV -kanavapaketit > Liiga ja seuraa ohjeita.
Telia Pelipassin osto
Onko sinulla jo Telia TV sovellus tai digiboksi?
Telia Pelipassin voit ostaa suoraan Telia TV sovelluksesta, digiboksilta tai osoitteesta tv.telia.fi.
- Kirjaudu Telia TV -palveluun ja siirry Liiga-osioon.
- Valitse haluamasi peli ja Osta tai syötä Telia Pelipassi -kortin aktivointikoodi. Ostamasi pelit ovat katsottavissa 48 tuntia lähetyksen alun jälkeen.
Eikö sinulla vielä ole Telia TV sovellusta tai digiboksia?
Pelin katsomiseen tarvitset Telia TV sovelluksen tai Telia TV digiboksin. Maksuttoman Telia TV sovelluksen voit ottaa käyttöön vaikka heti, mutta sen käyttöönotto edellyttää 18-vuoden ikää sekä luottotietojen tarkistusta. Katso ohjeet yksittäisen pelin sekä maksuttomien Telia TV -tunnusten tilaamiseen täältä.
Telia TV sovelluksen käyttöönoton jälkeen voit katsoa pelejä puhelimella, tabletilla tai tietokoneella osoitteessa tv.telia.fi. Apple TV:llä ja Chromecastilla siirrät kuvan myös isolle ruudulle. Jos katselet peliä nettiselaimen kautta, tarkista tuetut selaimet. Telia Pelipassilla pelejä voi seurata 48 tuntia lähetyksen alun jälkeen ja ostetut passit laskutetaan jälkikäteen laskulla.
Kaikki Liiga-paketit, joissa ei ole määräaikaisuutta, voit vaihtaa toiseen Liiga-pakettiin. Tutustu tarkemmin kaikkiin Liiga-tuotteisiimme.
Jos haluat päivittää esim. Telia Joukkuepassin Telia Liigapassiin, päivitys tapahtuu automaattisesti, kun tilaat Telia Liigapassin kirjautumalla Minun Teliaan. Jos päivität edullisempaan Liiga-pakettiin, sinun tulee ensin irtisanoa vanha paketti, jonka jälkeen voit tilata uuden paketin. Huomioithan kuitenkin, että kanavapaketeissa on 30 vuorokauden minimitilausjakso. Vaihto Liiga-tuotteesta toiseen onnistuu myös asiakaspalvelumme kautta.
Kun olet tilannut Liigan tai tehnyt muutoksia omiin palveluihisi, ilmestyy tietoihisi teksti Tilaus käsittelyssä. Normaalisti tilauksen käsittely kestää muutamasta minuutista noin varttiin. Tilauksen käsittelyä ei voi nopeuttaa, joten odotathan rauhassa tilauksesi läpimenoa. Jos tilauksen tekemisestä on kulunut jo kohtuuttomalta tuntuva aika, kannattaa kääntyä asiakaspalvelustamme puoleen.
Liigan laskutus tapahtuu jälkikäteen valitsemallasi laskutustavalla. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, vaan laskulla eritellään mitä ajanjaksoa kukin veloitus koskee.
Telia Joukkuepassin kuukausihinta on automaattisesti 0 €/kk niiltä kuukausilta, kun valitsemasi joukkue ei pelaa kauden aikana. Telia Liigapassin kuukausihinta on automaattisesti 0€ /kk niiltä kuukausilta, kun liigaa ei pelata. Liiga-yhdistelmäpakettien (esim. Laajakaista + Telia TV + Telia Liigapassi tai Telia Liigapassi + C More Sport) kuukausihinta on pääsääntöisesti sama ympäri vuoden.
Tauon ajaksi laskutus päättyy automaattisesti ilman toimenpiteitä, mutta tilauksesi säilyy voimassa, eikä kanavapakettia tarvitse tilata uudelleen uuden pelikauden alkaessa.
Lue lisää Liigan laskutuksesta
Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Telia Helppi
0600 10 100
2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.
Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Lue lisää Helpistä
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.
Yhteisöön