C More Telia TV:stä

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Tämä ohje koskee Telia TV:lle ostettua C More -kanavapakettia. Jos olet tilannut kauttamme C More -suoratoistopalvelun, löydät ohjeet Tv ja Viihde -sivun alusta C More -suoratoistopalvelu -otsikon alta.

Voit katsoa C Moren ohjelmia televisiosta, puhelimesta, tabletista tai tietokoneelta. Palvelu on saatavilla jokaiseen suomalaiseen liittymään, operaattorista riippumatta.

Kaikkiin C Moren kanavapaketteihin kuuluu myös C More -ohjelmakirjasto, josta voit katsoa ohjelmia juuri silloin kun haluat. Lisäksi voit käyttää Telia TV -tunnuksillasi C Moren omaa suoratoistopalvelua.

Eikö sinulla ole vielä C Moren kanavapakettia?

Tutustu C More -kanavapaketteihin

Kanavapaketin tilaaminen ja käyttö

Tutustu C More -kanavapaketteihin ja tilaa mieluisa paketti verkkokaupassamme. Asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa tilauksen tekemisessä.

  • Jos sinulla ei ole ennestään Telia TV:tä, voit tilata samalla Telia TV -tunnukset ja halutessasi myös Telia TV digiboksin. 
  • Jos sinulla on jo Telia TV sovellus, digiboksi tai kaapelikortti, voit tilata kanavapaketteja kirjautuneena Minun Teliaan

Jos käytössäsi on Telia TV digiboksi tai kaapelikortti, näet tilaamasi kanavapaketin sisällöt myös Telia TV sovelluksesta.

Näin katsot

Telia TV sovellus: Katso puhelimella, tabletilla tai tietokoneella minkä tahansa operaattorin liittymällä. Voit myös Telia TV sovellus toimii myös EU-maissa reissatessasi.

Telia TV digiboksi: Katso televisiostasi millä tahansa laajakaistayhteydellä operaattorista riippumatta. Tilaamasi sisällöt ja palvelut ovat käytössäsi myös puhelimessa, tabletissa tai tietokoneella Telia TV sovelluksella ilman lisämaksua.

Telia TV kaapelikortti: Katso televisiostasi kaapelikortin avulla, jos kotisi kuuluu Telian kaapeliverkkoon. Tilaamasi sisällöt ja palvelut ovat käytössäsi myös puhelimessa, tabletissa tai tietokoneella Telia TV sovelluksella ilman lisämaksua.

Ohjelmakirjasto ja suoratoistopalvelu
Ohjelmakirjasto

Kaikkiin C More -kanavapaketteihin kuuluu myös C More -ohjelmakirjasto, josta voit katsoa ohjelmia juuri silloin kun haluat.

Suoratoistopalvelu

C More -kanavapaketin tilaajana saat käyttöösi myös C Moren oman suoratoistopalvelun, jossa on runsaasti katsottavaa. Voit käyttää C More -suoratoistopalvelua maksutta, kun sinulla on tilattuna ja aktivoituna jokin C More -kanavapaketti Telia TV sovellukselle, digiboksille tai kaapelikortille.

Suoratoistopalveluun kirjaudut Telia TV sovelluksen tunnuksilla C More -sovelluksella tai osoitteessa cmore.fi. Jos käytössäsi on Telia TV digiboksi tai kaapelikortti, mutta ei vielä Telia TV sovellusta, katso ohjeet sovelluksen käyttöönottoon.

Usein kysyttyä C More -suoratoistopalvelusta
Mistä tiedän kuuluuko tilaukseeni C More -suoratoistopalvelu?

Saat C More -suoratoistopalvelun käyttöösi, kun sinulla on tilattuna ja aktivoituna Telia TV digiboksille, Telia TV sovellukselle tai Telia TV kaapelikortille jokin seuraavista kanavapaketeista:

  • C More
  • C More Sport
  • C More Total
  • Viasat Urheilu + C More Sport
  • Liigapassi + C More Sport
  • Liigapassi + C More Total
  • Liigapassi + C More Sport + Viasat Urheilu

Näet C More -suoratoistopalvelun sisällöt tilaamasi kanavapaketin mukaan. C More asiakkaat näkevät viihdesisältöjä, C More Sport -asiakkaat urheilusisältöjä ja C More Total -asiakkaat näkevät sekä viihde- että urheilusisältöjä. Kaikissa C More -paketeissa on lisäksi katsottavissa MTV3:n, Subin ja AVAn suosikkiohjelmia ilman katkoja.

Huomioithan, että jos käytössäsi on digiboksi Telian laajakaistalla tai kaapelikortti, sinun täytyy tilata maksuttomat Telia TV sovelluksen tunnukset ja aktivoida käyttämäsi kanavapaketti näkymään sovelluksella ennen suoratoistopalvelun käyttöönottoa. Tämä johtuu siitä, että voit käyttää palvelua ainoastaan Telia TV sovelluksen tunnuksilla.

Millä laitteilla ja selaimilla suoratoistopalvelu toimii?

Voit käyttää C More -suoratoistopalvelua C More -sovelluksella tai osoitteessa cmore.fi.

C More -sovellus: Varmista, että käytössäsi on uusin versio sekä Telia TV:n että C Moren sovelluksesta.

Cmore.fi-selainsuositukset:

  • Windows 7 ja Windows 8 -käyttöjärjestelmillä suosittelemme uusinta versiota Chromesta tai Firefoxista.
  • Windows 10 -käyttöjärjestelmässä suosittelemme Chrome-selaimen käyttämistä.
  • Mac OS X:n kanssa suosittelemme käyttämään uusinta versiota Chromesta.

Chromella selainversion tulee olla vähintään 75, jotta ohjelmien katselu onnistuu. Firefoxilla selainversion tulee olla 68 tai sitä uudempi. Käytäthän siis aina selaimen uusinta versiota.

Katso lisätietoja

Apple TV: C Moren suoratoistopalvelua voit katsoa myös Apple TV:llä. Varmistathan, että käytössäsi on aina Telia TV:n ja C More -palvelun uusimmat versiot.

Smart TV: Käyttö Smart TV:n kautta ei ole mahdollista, sillä Smart TV:stä ei löydy Telia TV sovellusta.

Voinko kirjautua palveluun C More -tunnuksilla?

Jotta C More -palvelu tunnistaa sinut Telia TV:n asiakkaaksi ja tunnistaa käytössäsi olevan kanavapaketin, sinun tulee kirjautua palveluun Telia TV -tunnuksilla. Jos sinulla on C More -tunnukset, kirjaudu palveluun uudelleen Telia TV -tunnuksia käyttäen.

Jos käytössäsi on digiboksi Telian laajakaistalla tai kaapelikortti, sinun täytyy tilata maksuttomat Telia TV -tunnukset ja aktivoida käyttämäsi kanavapaketti näkymään myös sovelluksella ennen suoratoistopalvelun käyttöä.

Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan suoratoistopalveluun?
  1. Tarkista, että olet kirjautunut C More -palveluun Telia TV -tunnuksilla tai digiboksin tunnuksilla, jos käytät digiboksia ilman Telian laajakaistaa. Älä siis yritä kirjautua C Moren, mtv:n (ent. Katsomo) tai Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun tunnuksilla.
  2. Jos olet unohtanut tunnukset, voit palauttaa ne Telia TV sovelluksen kirjautumisikkunan painikkeesta Kirjaudu ulos ja valita Unohditko käyttäjätunnuksen tai salasanan. Saat sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
  3. Varmista, että käytössäsi on Telia TV sovelluksen että C More -sovelluksen viimeisimmät versiot. Jos käytät C More -palvelua selaimella, käytä selaimena Chromea.
  4. Eikö kirjautuminen onnistunut vieläkään? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Ohjelmat eivät näy oikein tai palvelussa on muuta ongelmaa. Mitä teen?

Sisältöihin liittyvissä ongelmatilanteissa voit etsiä vastauksia C Moren ohjeista tai ottaa yhteyttä C Moren asiakaspalveluun osoitteella asiakaspalvelu@cmore.fi.

Kuinka moni käyttää palvelua yhtä aikaa samoilla tunnuksilla?

C More -suoratoistopalveluun voi olla kirjautuneena samoilla Telia TV -tunnuksilla kaksi käyttäjää yhtä aikaa. Telia TV:n ja C Moren palvelut ovat kaksi eri palvelua, eivätkä kirjautumiset liity toisiinsa.

Jos irtisanon kanavapakettini, mitä käy C More suoratoistopalvelun oikeuksille?

C More -suoratoistopalvelu vaatii uuden sisäänkirjautumisen seitsemän päivän välein. Palvelu voi siis olla käytettävissäsi vielä 0–7 päivää riippuen siitä, missä kohtaa irtisanot kanavapakettisi. Sen jälkeen suoratoistopalvelu poistuu käytöstäsi.

Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,25 €/min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Kanavapaketit ja ohjelmakirjastot

Kanavapaikat, kaapeli-TV-verkko- ja radiotaajuudet

Vuokraamo

Liigan tilaaminen

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.