Telia Helppi -tukipalvelu

Telia Helppi tarjoaa henkilökohtaista tukea teknisissä käyttöönotto- ja ongelmatilanteissa.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Telia Helppi -tukipalvelu auttaa sinua selvittämään tietotekniset ongelmat. Helpin osaavat asiantuntijat ovat apunasi tietokoneisiin, älypuhelimiin, tabletteihin, viihde-elektroniikkaan sekä internetiin liittyvissä asennus-, käyttö-, opastus- ja ongelmatilanteissa.

Helppiläiset auttavat ja opastavat sinua puhelimitse tai paikan päällä sinun luonasi.

Tutustu Helppiin

Helpin tarjoamat palvelut

Telia Helppi on palvelukokonaisuus, jonka tehtävään kuuluu tehdä palveluiden ja laitteiden käyttöönotosta ja käytöstä helppo ja miellyttävä kokemus jokaiselle.

Autamme esimerkiksi, kun ohjelmistot eivät toimi, tarvitset opastusta laitteen käytössä, ohjelmistojen asennukset/päivitykset eivät ole sinun juttusi tai oma kiinnostuksesi teknisten pulmien parissa painimiseen ei riitä.

Tutustu palveluihin

Näin tavoitat Helpin
Puhelintuki

Palvelemme puhelimitse 0600 10 100 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm). Arkisin olemme tavoitettavissa klo 8–20 ja lauantaisin klo 9–16.30.

Tarvittaessa voimme ottaa yhteyttä kätevästi etätukisovelluksen kautta puhelimeesi, tablettiisi tai tietokoneeseesi. Tarvitset vain toimivan nettiyhteyden. Voit vain katsella, kun asiantuntijamme hoitaa tilanteen kuntoon päätelaitteellasi vaivattomasti. Sovellus on saatavilla Mac-, Windows-, iOS- ja Android-laitteille.

Lataa etätukisovellus

Lähituki

Voit tilata Helpin asiantuntijan myös kotikäynnille. Jos haluat Telia Helpin asentajan käymään kotonasi laitteiden luona, tilaa lähitukikäynti valitsemalla sivulla ensin tuote ja sitten palvelualue syöttämällä postinumero.

Onko sinulla palautetta tai kysymyksiä Helppi-palvelusta?

Jos sinulla on kysyttävää Helpin laskutukseen liittyen, otathan yhteyttä laskultasi löytyvään asiakaspalvelun yhteystietoon. Löydät Helpin yhteystiedot myös sivulta telia.fi/helppi/yhteystiedot.

Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Telia Yhteyspiste -palvelun ohjeet

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.