Kaapelilaajakaistan tilaus ja toimitus

Huippunopea kaapelilaajakaista mahdollistaa parhaimmillaan 1000 Mbit/s nopeuden. Yhteyksissä hyödynnetään Telian kaapeli-TV-verkkoa.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
  1. Tilaa laajakaista verkkosivuillamme tekemällä ensin saatavuushaku, jolla selviää, millaisia vaihtoehtoja osoitteeseesi on tarjolla. Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa.

    Tarkista saatavuus

    HUOM! Jos käytät omaa kaapelimodeemia, niin ilmoita sen CM MAC -osoite tilausvaiheessa. Voit ilmoittaa osoitteen myös myöhemmin asiakaspalveluumme tai kirjaamalla sen itse Minun Teliassa (Yhteys kotiin XXX > Päivitä CM MAC -osoite).
  2. Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja arvioidun toimitusajankohdan tekstiviestillä. Tilauksesi siirtyy nyt käsiteltäväksi.
  3. Jos tilaukseesi kuuluu laajakaistaan liittyviä laitteita, kuten reititin, lähetämme ne postitse heti kun tilauksesi on vastaanotettu. Toimitamme sinulle Postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä.
  4. Käsittelemme tilaustasi ja ilmoitamme sähköpostiin tai tekstiviestillä saapuvalla toimitusvahvistuksella, kun tilaus on käsitelty.
  5. Tilaamasi laajakaista on nyt toimitettu! Olemme toimittaneet ja aktivoineet myös kaikki palvelun käyttöön tarvitsemasi tunnukset.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.