Kaapelilaajakaistan tilaus ja toimitus

Huippunopea kaapelilaajakaista mahdollistaa parhaimmillaan 1000 Mbit/s nopeuden. Yhteyksissä hyödynnetään Telian kaapeli-TV-verkkoa.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
  1. Tilaa laajakaista verkkosivuillamme tekemällä ensin saatavuushaku, jolla selviää, millaisia vaihtoehtoja osoitteeseesi on tarjolla. Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa.

    Tarkista saatavuus

    HUOM! Jos käytät omaa kaapelimodeemia, niin ilmoita sen CM MAC numero tilausvaiheessa. CM MAC-numeron voi myös päivittää myöhemmin ilmoittamalla sen asiakaspalveluumme tai kirjaamalla sen itse Minun Teliassa (Yhteys kotiin XXX > Päivitä CM MAC-osoite).
  2. Saat tilausvahvistuksen sovitulla tavalla ja arvioidun toimitusajankohdan tekstiviestillä. Tilauksesi siirtyy nyt käsiteltäväksi.
  3. Jos tilaukseesi kuuluu laajakaistaan liittyviä laitteita, kuten reititin, lähetämme ne postitse heti kun tilauksesi on vastaanotettu. Toimitamme sinulle Postin lähetystunnuksen, jolla voit seurata toimituksen etenemistä.
  4. Käsittelemme tilaustasi ja ilmoitamme sähköpostiin tai tekstiviestillä saapuvalla toimitusvahvistuksella, kun tilaus on käsitelty.
  5. Tilaamasi laajakaista on nyt toimitettu! Olemme toimittaneet ja aktivoineet myös kaikki palvelun käyttöön tarvitsemasi tunnukset.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.