Työ- ja kotipuheluiden erittely

Työ- ja kotipuhelut voit eritellä helposti Maksajan erittely -palvelulla.
Tämä ohje on kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

Jos sinulla on käytössäsi vain yrityksen liittymä, ota käyttöön Maksajan erittely -palvelu. Voit silloin soittaa yksityispuhelut 151-etuliitteellä ja yksityispuhelusi eritellään yritykselle tulevassa laskussa.

Ajankohtaista: Puhelumaksun siirto -palvelu on poistunut käytöstä 26.7.2022. Hyvä vaihtoehto Puhelumaksun siirrolle on Telia Oma lasku -palvelu.

Maksajan erittely -palvelu

151-etuliitteellä voidaan eritellä kaikki kotimaan verkosta soitetut.

  • puhelut kotimaahan
  • puhelut ulkomaille
  • data- ja fax-puhelut
  • kotisoittopuhelut (151020100)
  • palvelu- ja viihdepuhelut
  • Privatel-puhelut
  • Yrityssoitto-puhelut
  • tekstiviestit kotimaan verkossa (SMS)
  • multimediaviestit kotimaan verkossa (MMS)

Voit täydentää palvelua Puheluerittelyllä.

Tilaa maksajan erittely

Lisää samasta aiheesta

Saldopalvelut

Soitonsiirto

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Hoida asioita kirjautuneena

Voit hoitaa useita asioita myös kätevästi kirjautuneena ilman jonottamista.

 

Kuluttaja-asiakkaat

Kirjaudu Minun Teliaan

 

Yritysasiakkaat

Kirjaudu Minun Telia Yrityksille

Soita meille

Kuluttaja-asiakkaat
 020 690 400
Ma–pe 9–17 (mpm/pvm). Hätätilanteet (puk-koodit, liittymän sulkeminen ja TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.

 

PK-yritykset
 020 355 800
Ma–pe 8–17 (8,35 snt/puh + 16,69 snt/min).
 

Suuryritykset
 020 693 693
Ma–pe 8–17 (mpm/pvm). Vika- ja häiriöilmoitukset 24/7.

Helppi ja Käyttötuki auttavat

Kuluttaja-asiakkaat

Telia Helppi autaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Lue lisää Helpistä


Yritysasiakkaat

Telia Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteisiin puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.

Lue lisää käyttötuesta