Telia Oma lasku -palvelu on matkapuhelinliittymän lisäpalvelu. Palvelulla työsuhdeliittymän palvelunumeroiden, ulkomaanpuheluiden ja Yhteys Multi-liittymän käytöstä syntyvä laskutus voidaan jakaa yrityksen ja työntekijän kesken kahdelle erilliselle laskulle liittymälle määriteltyjen estojen mukaisesti.
Toimi näin ennen Oma lasku -palvelun käyttöönottoa:
Yrityksen tulee ensin tilata Oma lasku -palvelu yrityksen y-tunnukselle palvelupyynnön kautta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus yritykselle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa (pääkäyttäjän ohje).
Kun Oma lasku -palvelu on kytketty yritykselle, työsuhdeliittymän käyttäjä voi tilata palvelun liittymällensä Minun Teliasta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus liittymälle Minun Teliassa (liittymän käyttäjän ohje)
Oma lasku -palvelun tilaus yritykselle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa (pääkäyttäjän ohje)
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu .
Valitse yläreunasta Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä kohta Palvelupyynnöt .
Klikkaa Tee palvelupyyntö .
Valitse tyyppi Palvelumuutokset.
Valitse Mitä tuotetta asia koskee? -alasvetovalikosta OmaLasku.
Täytä tarvittavat tiedot.
HUOM! Jos sinulla on useampia hallinnoitavia yrityksiä joille haluat ottaa käyttöön OmaLasku-palvelun, voit luetella kaikki y-tunnukset Miten voimme auttaa -kenttään.
Oma lasku -palvelun tilaus liittymälle Minun Teliassa (liittymän käyttäjän ohje)
Oma lasku -palvelun käyttäjän ohjeesta näet, kuinka palvelu otetaan käyttöön. Tiedostot ovat ladattavissa suomeksi ja englanniksi.
Oma lasku käyttäjän ohje
Oma lasku user guide
Palvelukuvauksesta näet, mitä hankkimaasi Oma lasku -palveluun kuuluu. Tiedostot ovat ladattavissa suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.
Oma lasku palvelukuvaus (pdf)
Oma lasku Service Description (pdf)
Oma lasku Tjänstebeskrivning (pdf)