Liigan laskutus

Liigasta maksat vain silloin, kun pelataan.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Tämä ohje koskee Telia Play -palveluun tai kaapelikortille tilatun Liigan laskutusta. Jos sinulla on C More -suoratoistopalvelu, lue lisää suoratoistopalvelun ohjeista.

Telia Play -boksille ja -sovellukseen tilatuissa Liiga-paketeissa laskutus tapahtuu jälkikäteen valitsemallasi laskutustavalla. Kaapelikortille tilatut paketit laskutetaan etukäteen. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, joten laskulla eritellään mitä ajanjaksoa veloitus koskee. 

Toistaiseksi voimassa olevien Liiga-kanavapakettien irtisanomisaika on 30 vuorokautta. Jos olet tilannut tuotteen määräaikaisella sopimuksella, voit irtisanoa kanavapaketin päättymään vasta määräaikaisen sopimuskauden jälkeen.

Lisätietoja laskutukseen liittyvissä kysymyksissä saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Telia Liigapassi
  • Liigapassin laskutus alkaa tilauspäivästä lähtien.
  • Paketin hinta on automaattisesti 0 €/kk niiltä kokonaisilta kalenterikuukausilta, jolloin Liiga-pelejä ei pelata.
  • Jos sinulla on voimassa oleva tilaus edelliseltä kaudelta, sen laskutus jatkuu normaalisti syyskuun alusta lähtien.
Yhdistelmäpaketit

Liiga-yhdistelmäpakettien kuukausihinta on pääsääntöisesti sama ympäri vuoden. Hinnan voi tarkistaa erikseen tuotteen hintatiedoista.

  • Laskutus alkaa tilauspäivästä lähtien.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.