Liigan laskutus

Liigasta maksat vain silloin, kun pelataan.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Telia TV digiboksille ja sovellukseen tilatuissa Liiga-paketeissa laskutus tapahtuu jälkikäteen valitsemallasi laskutustavalla. Kaapelikortille tilatuissa paketeissa laskutus tapahtuu etukäteen. Laskutusjaksot eivät aina noudata kalenterikuukausia, vaan laskulla eritellään mitä ajanjaksoa kukin veloitus koskee. 

Jos irtisanot toistaiseksi voimassa olevan tilauksen, kanavapakettisi tilaus päättyy välittömästi. Jos olet tilannut tuotteen määräaikaisella sopimuksella, voit lopettaa tilauksen vasta määräaikaisen sopimuskauden jälkeen. Irtisanomisesta voi toki ilmoittaa määräaikaisen sopimuksen aikana esimerkiksi siten, että tilaus loppuu määräaikaisen tilausjakson loputtua.

Lisätietoja laskutukseen liittyvissä kysymyksissä saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Telia Liigapassi
  • Liigapassin askutus alkaa tilauspäivästä lähtien.
  • Paketin hinta on automaattisesti 0 €/kk niiltä kokonaisilta kalenterikuukausilta, jolloin Liiga-pelejä ei pelata.
  • Jos sinulla on voimassa oleva tilaus edelliseltä kaudelta, sen laskutus jatkuu normaalisti syyskuun alusta lähtien.
Yhdistelmäpaketit

Liiga-yhdistelmäpakettien (esim. Laajakaista + Telia TV + Telia Liigapassi + C More Sport) kuukausihinta on pääsääntöisesti sama ympäri vuoden.

Telia Liigapassi + V sport jääkiekko
  • Laskutus alkaa tilauspäivästä lähtien.
Telia Liigapassi + HBO Nordic
  • Laskutus alkaa tilauspäivästä lähtien.
  • Paketin hinta on 10,95 €/kk niiltä kuukausilta, jolloin Liiga-pelejä ei pelata.
Muut Liiga-yhdistelmäpaketit
  • Laskutus alkaa tilauspäivästä lähtien.
  • Paketin hinta niiltä kuukausilta, jolloin Liiga-pelejä ei pelata, vaihtelee paketista riippuen. Hinnan voi tarkistaa erikseen tuotteen hintatiedoista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia Helppi

 0600 10 100

(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.