VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin kirjautuminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIP Plus -palvelun pääkäyttäjä voi mm. muokata käyttäjien tietoja, luoda uusia asiakaspalvelu- ja välittäjäryhmiä, äänittää tiedotteita ja muokata asiakaspalvelun aikatauluja.

Kirjautuminen ensimmäistä kertaa tai jos olet unohtanut salasanasi

  1. Klikkaa Unohditko salasanasi?
  2. Anna käyttäjätunnus (matkapuhelinnumero 0401234567-muodossa) tai sähköpostiosoite 
  3. Klikkaa nollaa salasana
  4. Saat sähköpostiisi viestin 
  5. Avaa sähköposti ja klikkaa resetointilinkkiä
  6. Anna uusi salasana ja toista se
  7. Klikkaa Hyväksy
  8. Nyt voit kirjautua palveluun uudella salasanalla

Kirjautuminen, kun muistat salasanasi

  1. VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin kirjaudutaan osoitteessa: https://smp.vip.telia.fi/
  2. Vaihda tarvittaessa kirjautumissivun kieli. Huom! Suomenkielinen kirjautumissivu on saatavilla 11.5.2025 lähtien
  3. Anna käyttäjätunnus (matkapuhelinnumero 0401234567 -muodossa)
  4. Klikkaa Kirjaudu 
  5. Saat vahvistuskoodin VIP Plus -palveluun liitettyyn matkapuhelinnumeroosi
  6. Syötä vahvistuskoodi ja klikkaa Kirjaudu
  7. Olet kirjautunut pääkäyttäjäportaaliin


Kirjautuminen SSO:lla

Voit kirjautua palveluun myös SSO:lla (single-sign-on), mikäli se on otettu yrityksessäsi käyttöön. Tällöin voit kirjautua palveluun Microsoft-tunnuksillasi valitsemalla kirjautumisikkunassa olevan Microsoft-logon. 

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste