Joululomalle lähdössä? Katso vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen. Lue lisää

Yrittäjä, hanki joulun toivotuimmat lahjat pukinkonttiin verkkokaupasta! Ostoksille

Toimintaohjeet loman tai poikkeusaukioloaikojen ajaksi

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Muistilista VIP Plus -palvelun pääkäyttäjälle ennen loma-aikaa.

Näiden ohjeiden avulla teet tarvittavat toimenpiteet yrityksesi asiakaspalveluun tai puhelinvaihteeseen loman ajaksi tai muulle normaalista poikkeavalle aukioloajalle. 

Ohjeet loma- ja poikkeusaukioloajoille:
 
  1. Tarvitseeko asiakaspalvelun aukioloaikoja muuttaa?

    Voit hallinnoida asiakaspalvelusi aukioloaikoja VIP Plus -pääkäyttäjäportaalissa ja ohjata puheluita tarvittaessa varavastauspaikkaan. Asiakas saa siis oikean tiedotteen tai soittaja yhdistetään oikeaan paikkaan asiakaspalvelun ollessa kiinni. Aukioloaikojen hallinta VIP Plus -palvelussa tai katso video-ohje.

  2. Tarvitseeko asiakkaita tiedottaa loma-ajan aukioloajoista tai muusta poikkeavasta?

    Tiedotteiden avulla voit informoida soittajia ja jakaa tietoa esimerkiksi poikkeavista palveluajoista. Katso ohjeet tiedotteiden lisäämiseen ja muokkaamiseen. Tiedotteiden hallinta VIP Plus -palvelussa tai katso video-ohje.

  3. Opasta VIP Plus -käyttäjiä asettamaan loma- tai poissaoloviesti loman ajaksi

    Loma- ja poissaolotiedotteen avulla käyttäjät voivat rauhoittaa puheluliikennettään loman aikana. Käyttäjät voivat asettaa loma- ja poissaolotiedotteen tämän ohjeen avulla tai katso video-ohje.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika
Jätä yhteydenottopyyntö
Avaa chat yritysmyyntiin

Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Etsi lähin Telia Kauppa

Näin palvelemme yrityksiä Kaupoissa – katso vinkit asiointiin