Muistilista VIP Plus -palvelun pääkäyttäjälle ennen loma-aikaa.
Näiden ohjeiden avulla teet tarvittavat toimenpiteet yrityksesi asiakaspalveluun tai puhelinvaihteeseen loman ajaksi tai muulle normaalista poikkeavalle aukioloajalle.
Ohjeet loma- ja poikkeusaukioloajoille:
- Tarvitseeko asiakaspalvelun aukioloaikoja muuttaa?
Voit hallinnoida asiakaspalvelusi aukioloaikoja VIP Plus -pääkäyttäjäportaalissa ja ohjata puheluita tarvittaessa varavastauspaikkaan. Asiakas saa siis oikean tiedotteen tai soittaja yhdistetään oikeaan paikkaan asiakaspalvelun ollessa kiinni. Aukioloaikojen hallinta VIP Plus -palvelussa tai katso video-ohje.
-
Tarvitseeko asiakkaita tiedottaa loma-ajan aukioloajoista tai muusta poikkeavasta?
Tiedotteiden avulla voit informoida soittajia ja jakaa tietoa esimerkiksi poikkeavista palveluajoista. Katso ohjeet tiedotteiden lisäämiseen ja muokkaamiseen. Tiedotteiden hallinta VIP Plus -palvelussa tai katso video-ohje.
-
Opasta VIP Plus -käyttäjiä asettamaan loma- tai poissaoloviesti loman ajaksi
Loma- ja poissaolotiedotteen avulla käyttäjät voivat rauhoittaa puheluliikennettään loman aikana. Käyttäjät voivat asettaa loma- ja poissaolotiedotteen tämän ohjeen avulla tai katso video-ohje.