- Kirjaudu pääkäyttäjätunnuksellasi VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin. Kirjaudu
- Valitse Numerot.
- Valitse haluttu vastausryhmä tai toiminnenumero.
- Valinnan jälkeen kyseisen numeron aukioloajat avautuvat kohdassa Aikataulu.
- Rullaa sivu alas ja valitse kohdassa Saapuvien puheluiden oletusasetukset Tila eli, onko numero aina:
1. Auki = Numero on aina auki
2. Suljettu = Numero on aina suljettu
3. Ohjaa puhelut (soitonsiirto) = Puhelut ohjataan aina eteenpäin toiseen numeroon
4. Valinnan jälkeen voit muokata tilaa lisäämällä poikkeuksia. Jos asiakaspalvelusi on auki esimerkiksi arkisin klo 8-16, voit asettaa Saapuvien puheluiden oletusasetuksissa numeron aina suljetuksi ja lisätä poikkeuksena aukioloajat arkisin klo 8-16.
- Mikäli haluat toistaa tiedotteen soittajalle, valitse tiedote listasta tai luo uusi tiedote. Tiedote toistetaan soittajalle, kun oletusasetuksia noudatetaan, ja et ole määrittänyt poikkeuksia oletusaikatauluihin.
- Paina Vahvista-painiketta (V-kirjaimen muotoinen painike) tallentaaksesi Saapuvien puheluiden oletusasetukset.
- Valitse tämän jälkeen viikonpäivä, paina + -painiketta ja valitse Lisää poikkeus muokataksesi aukioloaikoja. Jos asiakaspalvelusi on auki esimerkiksi arkisin klo 8-16, voit asettaa Saapuvien puheluiden oletusasetuksissa numeron aina suljetuksi ja lisätä poikkeuksena aukioloajat arkisin klo 8-16.
- Valitse aikaväli (esim. 8-16 Auki) ja halutessasi tiedote. Tiedote toistetaan kyseisenä aukioloaikana soittajalle.
- Hyväksy poikkeus painamalla Vahvista-painiketta (V-kirjaimen muotoinen painike).
- Kun olet valmis, valitse Tallenna.
Katso ohjevideo: Pääkäyttäjäportaali, aikataulut - VIP Plus