Aukioloaikojen hallinnointi

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Tässä ohjeessa kerrotaan, kuinka hallinnoit VIP Plus -palvelussa vastausryhmien ja muiden toiminnenumeroiden aikatauluja.

VIP Plus -pääkäyttäjä voi hallinnoida vastausryhmien eli välittäjä- ja asiakaspalveluryhmien ja soittorinkien sekä muiden toiminnenumeroiden aukioloaikoja. Vastausryhmän ollessa suljettu, soittajalle voidaan toistaa tiedote tai ohjata toiseen numeroon.

  1. Kirjaudu pääkäyttäjätunnuksellasi VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin. Kirjaudu
  2. Valitse Numerot
  3. Valitse haluttu vastausryhmä tai toiminnenumero
  4. Valinnan jälkeen kyseisen numeron aukioloajat avautuvat kohdassa Aikataulu.
  5. Rullaa sivu alas ja valitse kohdassa Saapuvien puheluiden oletusasetukset Tila eli, onko numero aina: 
    1.  Auki = Numero on aina auki
    2.  Suljettu = Numero on aina suljettu 
    3.  Ohjaa puhelut (soitonsiirto) = Puhelut ohjataan aina eteenpäin toiseen numeroon
    4.  Valinnan jälkeen voit muokata tilaa lisäämällä poikkeuksia. Jos asiakaspalvelusi on auki esimerkiksi arkisin klo 8-16, voit asettaa Saapuvien puheluiden oletusasetuksissa numeron aina suljetuksi ja lisätä poikkeuksena aukioloajat arkisin klo 8-16. 
  6. Mikäli haluat toistaa tiedotteen soittajalle, valitse tiedote listasta tai luo uusi tiedote. Tiedote toistetaan soittajalle, kun oletusasetuksia noudatetaan, ja et ole määrittänyt poikkeuksia oletusaikatauluihin
  7. Paina levykeikonia tallentaaksesi Saapuvien puheluiden oletusasetukset.
  8. Valitse tämän jälkeen viikonpäivä ja valitse Lisää poikkeus muokataksesi aukioloaikoja. 
    1.  Jos asiakaspalvelusi on auki esimerkiksi arkisin klo 8-16, voit asettaa Saapuvien puheluiden oletusasetuksissa numeron aina suljetuksi ja lisätä poikkeuksena aukioloajat arkisin klo 8-16. 
  9. Valitse aikaväli (esim. 8-16 Auki) ja halutessasi tiedote. Tiedote toistetaan kyseisenä aukioloaikana soittajalle
  10. Tallenna poikkeus levykeikonista
  11. Kun olet valmis, valitse Tallenna.

     

  1. Kirjaudu pääkäyttäjätunnuksellasi pääkäyttäjäportaaliin. Kirjaudu
  2. Valitse Numerot
  3. Valitse haluttu vastausryhmä tai toiminnenumero
  4. Valinnan jälkeen kyseisen numeron aukioloajat avautuvat kohdassa Aikataulu.
  5. Valitse välilehti Poikkeavat aukioloajat
  6. Valitse Lisää juhlapyhä
  7. Valitse joko kaikki juhlapyhät tai valitse hakemalla halutut juhlapyhät
    a. Oletuksena kaikki juhlapyhät ovat tilassa suljettu. Mikäli haluat muokata jotain tiettyä juhlapyhää, hae se listasta ja muokkaa kyseistä päivää.
    b. Jos haluat lyhentää normaalia aukioloaikaa, niin aseta aloitusaika esimerkiksi kello 12.00, mikäli kyseisenä päivänä numero sulkeutuu klo 12.00 ja määritä tilaksi suljettu.
  8. Kun olet valmis, valitse Tallenna.

     

  1. Kirjaudu pääkäyttäjätunnuksellasi pääkäyttäjäportaaliin. Kirjaudu
  2. Valitse Numerot
  3. Valitse haluttu vastausryhmä tai toiminnenumero
  4. Valinnan jälkeen avautuu kyseisen numeron aukioloajat.
  5. Valitse välilehti Poikkeavat aukioloajat
  6. Paina Lisää poikkeus
  7. Anna poikkeukselle kuvaava nimi, kuten ”tiimipäivät 05.05”
  8. Aseta toistuvuus sen mukaan haluatko toistaa poikkeusta vai haluatko poikkeuksen tapahtuvan vain kerran.
  9. Määritä tapahtuman aloituspäivä ja päättymispäivä.
  10. Tämän jälkeen aseta aloitus ja päättymisaika
    a. Jos haluat lyhentää normaalia aukioloaikaa, aseta aloitusaika esimerkiksi kello 12.00, mikäli kyseisenä päivänä puhelinumero sulkeutuu klo 12.00 ja määritä tilaksi suljettu.
  11. Aseta tila tarpeesi mukaan.
  12. Lisää tiedote, jos haluat toistaa tiedotteen kyseisenä aikana.
  13. Paina levykeikonia tallentaaksesi poikkeusaukioloajan.
  14. Kun olet valmis, valitse Tallenna.
     

     

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste