Ulosnäytettävän numeron määrittäminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia VIP Plus -palvelussa voit valita, mitä numeroa näytät ulospäin suuntautuvissa puheluissa joko mobiilisovelluksessa tai VIP Plus -käyttöliittymässä. Voit näyttää ulospäin suuntautuvissa numeroissa vähintään mobiilinumeroasi tai voit piilottaa numerosi eli soittaa tuntemattomasta numerosta. Valittavissa voi olla myös muita numeroita, mikäli niitä on sinulle määritetty (esimerkiksi lankanumero tai yrityksen asiakaspalvelunumero).

Voit määrittää ulosnäytettävän numeron mobiilisovelluksessa tai VIP Plus -käyttöliittymässä.

Numeron määrittäminen mobiilisovelluksessa: 

  1. Avaa mobiilisovellus ja pyyhkäise oikealta vasemmalle avataksesi valikon
  2. Valitse ulosnäytettävä numero kohdassa Soittajan tunnus

Numeron määrittäminen VIP Plus -käyttöliittymässä:

  1. Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
  2. Valitse soittajan tunnus eli ulosnäytettävä numero ylhäältä oikealta alasvetovalikosta

Mikäli kuulut johonkin vastausryhmään (asiakaspalvelu- tai välittäjäryhmä) voit näyttää ulospäin suuntautuvissa puheluissa myös kyseisen vastausryhmän numeroa. Tämä on kätevää erityisesti silloin, kun haluat rauhoittaa työaikaasi ja et halua jakaa työnumeroasi soitettavalle henkilölle. 

Huom! Soittoringin numeroa ei voida näyttää ulospäin soittajan tunnuksella. Mikäli haluat näyttää soittoringin numeroa ulospäin suuntautuvissa puheluissa, tulee se määrittää roolilla. Ulosnäytettävän numeron määrittäminen roolilla on ohjeistettu alla.  

Ulosnäytettävän numeron voi vaihtoehtoisesti määrittää roolilla. Rooleja voi käyttää myös soittorinkien yhteydessä määrittämään, kuuluuko käyttäjä sillä hetkellä kyseiseen soittorinkiin, eli vastaanottaako käyttäjä soittorinkiin saapuvia puheluita. 

Roolin määrittäminen mobiilisovelluksessa:

  1. Avaa mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise sovelluksessa oikealta vasemmalle saadaksesi valikon auki ja paina profiilikuvaasi tai nimeäsi valikon yläreunassa.
  3. Paina Rooli-riviä ja valitse haluttu rooli.
  4. Tallenna oikean yläkulman oikein-merkillä.
  5. Rooli ja ulospäin näytettävä numero on nyt asetettu.

Roolin määrittäminen VIP Plus -käyttöliittymässä:

  1. Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
  2. Avaa valikko oikeasta yläkulmasta nimesi/kuvakkeesi kohdalta
  3. Valitse haluttu rooli alasvetovalikosta kohdassa Rooli

     

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste