Telia VIP Plus -palvelussa voit valita, mitä numeroa näytät ulospäin suuntautuvissa puheluissa joko mobiilisovelluksessa tai VIP Plus -käyttöliittymässä. Voit näyttää ulospäin suuntautuvissa numeroissa vähintään mobiilinumeroasi tai voit piilottaa numerosi eli soittaa tuntemattomasta numerosta. Valittavissa voi olla myös muita numeroita, mikäli niitä on sinulle määritetty (esimerkiksi lankanumero tai yrityksen asiakaspalvelunumero).
Ulosnäytettävän numeron määrittäminen
Voit määrittää ulosnäytettävän numeron mobiilisovelluksessa tai VIP Plus -käyttöliittymässä.
Numeron määrittäminen mobiilisovelluksessa:
- Avaa mobiilisovellus ja pyyhkäise oikealta vasemmalle avataksesi valikon
- Valitse ulosnäytettävä numero kohdassa Soittajan tunnus
Numeron määrittäminen VIP Plus -käyttöliittymässä:
- Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
- Valitse soittajan tunnus eli ulosnäytettävä numero ylhäältä oikealta alasvetovalikosta
Mikäli kuulut johonkin vastausryhmään (asiakaspalvelu- tai välittäjäryhmä) voit näyttää ulospäin suuntautuvissa puheluissa myös kyseisen vastausryhmän numeroa. Tämä on kätevää erityisesti silloin, kun haluat rauhoittaa työaikaasi ja et halua jakaa työnumeroasi soitettavalle henkilölle.
Huom! Soittoringin numeroa ei voida näyttää ulospäin soittajan tunnuksella. Mikäli haluat näyttää soittoringin numeroa ulospäin suuntautuvissa puheluissa, tulee se määrittää roolilla. Ulosnäytettävän numeron määrittäminen roolilla on ohjeistettu alla.
Ulosnäytettävän numeron voi vaihtoehtoisesti määrittää roolilla. Rooleja voi käyttää myös soittorinkien yhteydessä määrittämään, kuuluuko käyttäjä sillä hetkellä kyseiseen soittorinkiin, eli vastaanottaako käyttäjä soittorinkiin saapuvia puheluita.
Roolin määrittäminen mobiilisovelluksessa:
- Avaa mobiilisovellus.
- Pyyhkäise sovelluksessa oikealta vasemmalle saadaksesi valikon auki ja paina profiilikuvaasi tai nimeäsi valikon yläreunassa.
- Paina Rooli-riviä ja valitse haluttu rooli.
- Tallenna oikean yläkulman oikein-merkillä.
- Rooli ja ulospäin näytettävä numero on nyt asetettu.
Roolin määrittäminen VIP Plus -käyttöliittymässä:
- Kirjaudu VIP Plus -käyttöliittymään
- Avaa valikko oikeasta yläkulmasta nimesi/kuvakkeesi kohdalta
- Valitse haluttu rooli alasvetovalikosta kohdassa Rooli
Etsi ohjeita
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Telia Yrityksille -verkkokauppa
Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Varaa soittoaika
Soita meille
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.