Joululomalle lähdössä? Katso vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen. Lue lisää

Yrittäjä, hanki joulun toivotuimmat lahjat pukinkonttiin verkkokaupasta! Ostoksille

VIP Plus -pääkäyttäjätunnukset ja kaksivaiheinen tunnistautuminen

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Jokaisella yrityksellä tulee olla vähintään yksi pääkäyttäjä VIP Plus -palvelussa. Pääkäyttäjä voi mm. muokata käyttäjien tietoja, luoda uusia asiakaspalvelu- ja vaihdenumeroita, äänittää tiedotteita asiakaspalvelu-, vaihde- ja soittorinkinumeroihin ja IVR-valikoihin VIP Plus -pääkäyttäjäportaalissa.

Palvelun pääkäyttäjä voi lisätä ja poistaa pääkäyttäjäoikeuksia yrityksen VIP Plus -käyttäjiltä. Pääkäyttäjäoikeudet tulee antaa vain harkitusti, sillä pääkäyttäjä voi muokata lähes kaikkia VIP Plus -palvelun asetuksia. 

  1. Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin
  2. Valitse Käyttäjät-valikko ja valitse käyttäjä, jolle haluat lisätä tai poistaa pääkäyttäjäoikeudet
  3. Lisää tai poista valinta kohdasta Käyttäjä on organisaation ylläpitäjä välilehdellä ”Käyttäjä” ja tallenna muutokset

VIP Plus -pääkäyttäjillä on käytössä kaksivaiheinen tunnistautuminen kirjautuessa VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin ja käyttöliittymään. Kaksivaiheinen tunnistus parantaa tietoturvaa. 
Kun kirjaudut pääkäyttäjätunnuksilla VIP Plus -palveluun, järjestelmä lähettää sinulle vahvistuskoodin tekstiviestillä. Tekstiviesti lähetetään siihen puhelinnumeroon, joka on rekisteröity pääkäyttäjälle VIP Plus -palveluun. Mikäli et saa vahvistuskoodia, tee palvelupyyntö Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta. 

Voit myös vaihtaa puhelinnumeron, johon vahvistusviesti saapuu VIP Plus -pääkäyttäjäportaalissa. 

  1. Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin
  2. Valitse Käyttäjät-valikko ja valitse pääkäyttäjä, jonka vahvistusnumeron haluat muuttaa
  3. Valitse välilehti "Numerot" ja vaihda vahvistusnumero kohdassa kaksivaiheinen tunnistautumisnumero. Tallenna muutokset. 

     

Valvoja voi tarkastella asiakaspalvelu- tai välittäjäryhmän tilastoja sekä kirjata agentteja sisään ja ulos.

Valvoja ei voi kirjautua pääkäyttäjäportaaliin, vaan hän voi tarkastella jonotilannetta VIP Plus -käyttöliittymästä.

Pääkäyttäjä lisää valvojan oikeudet seuraavasti

  1. Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin
  2. Valitse numerot -välilehti 
  3. Avaa asiakaspalvelu- tai välittäjäryhmän johon haluat antaa valvojan -oikeudet.
  4. Avaa jäsenet välilehti ryhmän asetuksista.
  5. Valvojat kohdassa lisää haluttu henkilö valvojaksi.

Katso ohjevideolta, miltä valvojan näkymä näyttää. 

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika
Jätä yhteydenottopyyntö
Avaa chat yritysmyyntiin

Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Etsi lähin Telia Kauppa

Näin palvelemme yrityksiä Kaupoissa – katso vinkit asiointiin